• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #120: Werewolves of Hogwarts

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Nice ik wist wel dat Bert wolf was.

Nee, even serieus, ik faal. Of niet, hmm, met 3 stemmen een wolf eruit is wel weinig dus raar dat hij niet gered is.
 

DeletedUser

Gast
Moon . Noem t een laffe counter, maar ik kan eli moeilijk verdacht vinden nadat bert wolf bleek. Moon zit daarentegen het hele spel al vreemd te doen. (ik noem stemmen op mensen die hem niet aan staan) en voor iemand die beweert erg veel op wolven te stemmen, valt dat dit potje dan wel vies tegen.
 

DeletedUser

Gast
Oke ik ben weer terug van mijn moeder en heb de kinderen op bed liggen en heb nu tijd om te reageren.

Nice ik wist wel dat Bert wolf was.

Nee, even serieus, ik faal. Of niet, hmm, met 3 stemmen een wolf eruit is wel weinig dus raar dat hij niet gered is.


Maar wat me nu eerst opvalt is dit
Je zegt nu dat je wist dat bert wolf was maar waarom stem je dan niet mee op bert ????


Best wel serieus eigenlijk.

Ik ga straks even verder kijken naar mijn verdachten, ik heb al wat dingen gezien maar ik ben nu even te lui om alles te beargumenteren.:p

En deze viel mij op je bent te lui op dit moment om alles te beargumenteren wtf???
Ben ik wel benieuwd wie je verdachten dan zijn omdat ik die nog niet voorbij heb zien komen???

Ik stem op Eli vanwege haar vage counterstem.

Meer dan dit doe jij ook niet...?!
Dus ik ben verdacht in jou ogen om het zelfde gedrag als wat jij vertoont nu ben ik een beetje in de war.....

Moon . Noem t een laffe counter, maar ik kan eli moeilijk verdacht vinden nadat bert wolf bleek. Moon zit daarentegen het hele spel al vreemd te doen. (ik noem stemmen op mensen die hem niet aan staan) en voor iemand die beweert erg veel op wolven te stemmen, valt dat dit potje dan wel vies tegen.

Moon is in mijn ogen niet verdacht
dat hij een beetje vreemd stemt oke maar dat doen er wel meer

Zal nu de rest eens beter lezen en mijn mening gaan geven wie ik verdacht vind ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Zelfopoffering :p
Dan kunnen ze niet meer lunchen voor een dagje ^^ maar zoals ik al dacht er is geen zieke

*zucht*
Dat is bij lunch, niet bij lynch.

Niemand vond je tot nu toe verdacht en je zet je nu opeens minder in. Dat zijn al twee redenen naast het 'Kyra wordt vaak geinfecteerd'. Stemmen op Bert en vervolgens niks doen tot je op mij reageert is een voorbeeld van dat tweede argument.

Mijn oprechte excuses dat ik vandaag naar de open dag van de Universiteit Leiden was, en dus de hele dag afwezig was, op wat wifi-momenten in de trein na, maar dat was niet echt sociaal voor mijn vader. :rolleyes:


1/2.
Ydeger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Moon . Noem t een laffe counter, maar ik kan eli moeilijk verdacht vinden nadat bert wolf bleek. Moon zit daarentegen het hele spel al vreemd te doen. (ik noem stemmen op mensen die hem niet aan staan) en voor iemand die beweert erg veel op wolven te stemmen, valt dat dit potje dan wel vies tegen.
wie countert er nu wie hahaha :)

Dames en heren de bewezen goedjes:
1. Kyra
2. Alice
3. Fireas

Bron: fireas
 

DeletedUser

Gast
Mooi gedaan dacht dat Aran-Galad lynch was, nog even terug lezen hoe dat met Bert is gegaan.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind de verdediging van Ydeger nog steeds ver onder de maat. Enige wat hij zegt: 'ik meeloper? jij meer meeloper hoor!'. Dat is geen verdediging, neigt eerder naar een counter
Je loopt mee op een stem van Bert, inmiddels bewezen wolf, die nog eens ging stemmen met slechte argumenten.

Ik vroeg om een verdediging. Die heb je gegeven, wat is dan het probleem? Volgens mij kom je in een tunnelvisie terecht. Ik verdenk je, omdat je geen verdediging gaf. Vervolgens deed je dat, dus ja, wat is dan nog de reden voor mij om je te lynchen? Is het soms nooit goed bij jou? Tunnelvisie.
Dus... eerst ga je met slechte argumenten op Yde, dan geeft hij een snelle verdediging, en dan spring je meteen op iemand anders? Je gaat dus niet inhoudelijk in op zijn verdediging, noch ga je na of het wel degelijk logisch is wat hij zegt. Nee, hij heeft zich verdedigd, dus het is goed voor jou. Wat probeerde je met deze post te bereiken?

Dus je geeft toe jezelf niet te hebben verdedigd? Dus je denkt dat je nu helemaal niets meer verdacht doet bij mij?
Wacht eventjes... dus eerst zeg je dat je je stem van hem hebt afgehaald omdat hij zich verdedigd heeft, en vervolgens zeg je dat hij zich niet verdedigd heeft? Waar is de logica?

- Aran. Hij verdenkt mensen met heel stomme argumenten. Vooral dat eigenlijk. En dat is ook alles. Verder is er stilte. Beetje gek, zo samengevat. Dat je hiermee de dagen doorkomt. En geeft verder ook geen intentie om me te doen denken dat hij goed is.
Ik geef Yde gelijk met bovenstaande post. Aran houdt zich half op de achtergrond en loopt dan met ongegronde argumenten op Yde. Niet alleen dat, maar daarbovenop is dit ook nog eens meelopen met Bert, onze bewezen wolf.
Als laatste punt zijn we gewoon van Aran dat hij VEEL post. Met 14 posts op 3 dagen tijd komt hij niet aan zijn gewoonlijke hoeveelheid.

Om bovenstaande redenen denk ik dat Aran wolf is, en daarom heb ik ook besloten om hem te doden.

Ik beul Aran-Galad hier en nu, hij verliest het recht op spreken en zijn rol zal door de spelleiding bekend gemaakt worden vanaf ze dit kunnen.
 

DeletedUser

Gast
Goed gedaan Alice.

Oke ik ben weer terug van mijn moeder en heb de kinderen op bed liggen en heb nu tijd om te reageren.




Maar wat me nu eerst opvalt is dit
Je zegt nu dat je wist dat bert wolf was maar waarom stem je dan niet mee op bert ????




En deze viel mij op je bent te lui op dit moment om alles te beargumenteren wtf???
Ben ik wel benieuwd wie je verdachten dan zijn omdat ik die nog niet voorbij heb zien komen???



Meer dan dit doe jij ook niet...?!
Dus ik ben verdacht in jou ogen om het zelfde gedrag als wat jij vertoont nu ben ik een beetje in de war.....



Moon is in mijn ogen niet verdacht
dat hij een beetje vreemd stemt oke maar dat doen er wel meer

Zal nu de rest eens beter lezen en mijn mening gaan geven wie ik verdacht vind ;)

Ik wist niet dat Bert wolf was, zie ook het 'even serieus'.

Ik vond op dat moment jou, Aran,Kyra en Gekko wel verdacht spelen. Maar die eerste drie verdachten zijn nu niet echt meer van toepassing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
wie countert er nu wie hahaha :)

Dames en heren de bewezen goedjes:
1. Kyra
2. Alice
3. Fireas

Bron: fireas

Dit is nu precies zo'n voorbeeld. Je zit serieus mensen dingen toe te schuiven die ze nooit hebben gezegd. Als ik zeg dat je op mensen stemt met slechte argumenten, zeg ik niet dat die mensen goed zijn. Maar als het jou goed uitkomt, dan maak jij dat er toch gewoon van?
Voor het eerst in tijden raak ik nu wel echt geïrriteerd door het gedrag van iemand in WvW.
Overigens heb je wel gelijk in een deel, Alice is ondertussen idd bewezen xD
 

DeletedUser19654

Gast
Moon . Noem t een laffe counter, maar ik kan eli moeilijk verdacht vinden nadat bert wolf bleek. Moon zit daarentegen het hele spel al vreemd te doen. (ik noem stemmen op mensen die hem niet aan staan) en voor iemand die beweert erg veel op wolven te stemmen, valt dat dit potje dan wel vies tegen.
Hiermee doel je toch echt op het feit dat ik totaal niet op wolven stem.
Of wat wil je hier dan wel mee zeggen?

Ben ik nu zow dom? Of ben jij nu zo super slim dat het voor normale brein niet te bevatten is wat je hier nu mee bedoeld.

En ik heb nog nooit op iemand gestemd die mij niet aan stond. Leg dat alsjeblieft even uit want ik vind dit wel echt een misselijke uitspraak hoor.

En dan heb ik een laffe counter...
Mijn mening:
3 dagen lang alleen maar op elli zo zeker van je zaak was je. Elli is wolf!
En nu, met bert, laat je alles zomaar vallen. Terwijl je weet dat er nog een kans bestaat dat ze gewoon wolf kan zijn.

Vervolgens stem ik gewoon op jou, die al 3 dagen lang alleen maar op elli ligt te vitten... en in een keer als je ziet dat er geen uitweg meer is ga je op mij en counter ik je. Pff... weet je ik hoop dat men inziet dat jij hier de wolf bent en niet ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Alice is Beul, ik weet van mezelf dat ik goed ben, maar daar heb je helaas niet zo veel aan.
Dan blijft alleen Kyra nog over, die kan idd best wolf zijn, maar daar ben je toch allang van af gestapt.
Dan is bert er al uit als wolf en daar had je niets mee te maken, dus daarom: voor iemand die nog wel eens na potjes wil schreeuwen dat de rest faalt en dat hij het allemaal wel weet, vind ik dit niet indrukwekkend.

Mijn stem op Eli laat ik vallen omdat ik de kans minder groot acht dat Eli ff bewust meteen een medewolf eruit gaat werken. Het zou kunnen, maar ik vind het niet zo waarschijnlijk. Overigens begrijp ik niet wat je bedoelt met "als je ziet dat er geen uitweg meer is", want ik zie niet hoe je dat bedoelt.

Wat betreft dat stemmen op mensen die je niet aan staan... Dat heb ik misschien verkeerd gelezen, maar dat is hoe ik dit ongeveer had opgevat:
En dan zijn mijn stemmen waardeloos ik snap het niet maar zal het onthouden.
ik noteer:
dat wat me niet aanstaat is een goed argument.

P.s. kyra staat me niet aan
 

DeletedUser23053

Gast
Beulactie​

Aran-Galad wás inderdaad welp, maar is sinds dag 2 wolf!
Dit lijkt me wel belangrijke info die hier thuishoort.
 

DeletedUser

Gast
Gaat lekker he :p

tweede keer dat er een foutje was, maar maakt niet uit hoor
smiley_emoticons_bussi2.gif
 

DeletedUser199

Gast
EDIT: Mijn bron, Frank, bleek te liegen, lynch Frank voor obvious wolf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23053

Gast
Gaat lekker he :p

tweede keer dat er een foutje was, maar maakt niet uit hoor
smiley_emoticons_bussi2.gif

Je kan ook gewoon overal over gaan zagen.
Dit "foutje" zoals jij het noemt was nagenoeg direct hersteld en hier heeft niemand ook maar een klein beetje last van gehad.

Verdere discussie in PM of inschrijftopic, daar hoeven we dit topic nietvoor te bevuilen.
 

DeletedUser23053

Gast
Inactiviteit Dag 3!

DacapoZ, Tristiano en Weerwolfgek sterven alle 3 aan inactiviteit.
Gerben krijgt een waarschuwing, morgen iets toevoegen aan het potje én stemmen of je valt dood!

DacapoZ was burger
Tristiano was Lycantroop
Weerwolfgek was dorpsgek

Sorry van dat dikgedrukte, dat viel me ineens op :x
 

DeletedUser21356

Gast
Dus nu zijn er een paar mensen bewezen:
Sws bewezen
Alice

Ongeveer bewezen
Kyra
Eli
Gekko
(Aangezien Bert nog vrij makkelijk was te redden door de Wolf/Wolven)

Verdachte puntjes
- Moon tunnelt vrij hard op Fireas.
- Dan nog iets:
Waar komt dit ineens vandaan?


Voor die bovenstaande puntjes ga ik nog ff afwachten hoe dat gaat evolueren, dus stem ik maar op mezelf (Gekko), aangezien ik totaal geen idee heb wie er Wolf is.
 

DeletedUser

Gast
EDIT: Mijn bron, Frank, bleek te liegen, lynch Frank voor obvious wolf.

Dit lijkt me duidelijk:

Bezem

Moon lijkt me geen wolf Gekko, hij kon Bert redden door op Eli te stemmen. Zeker aangezien de BM zich tegen Eli uitsprak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan