• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #120: Werewolves of Hogwarts

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Dit lijkt me duidelijk:

Bezem

Moon lijkt me geen wolf Gekko, hij kon Bert redden door op Eli te stemmen. Zeker aangezien de BM zich tegen Eli uitsprak.

Je weet dat het Tristan is, de inactieverd die nog helemaal niks heeft gedaan dit potje en uit het niets iets randoms zegt?
 

DeletedUser

Gast
Je weet dat het Tristan is, de inactieverd die nog helemaal niks heeft gedaan dit potje en uit het niets iets randoms zegt?

Denk niet dat het random was.

Sowieso zijn er vrij weinig andere mogelijke slechtjes na gisteren, jij bent een van de weinigen die iedere dag op een (aannemelijk) goedje heeft gestemd.

Denk dat FireAs de andere wolf is.
 

DeletedUser20542

Gast
*zucht*
Dat is bij lunch, niet bij lynch.



Mijn oprechte excuses dat ik vandaag naar de open dag van de Universiteit Leiden was, en dus de hele dag afwezig was, op wat wifi-momenten in de trein na, maar dat was niet echt sociaal voor mijn vader. :rolleyes:


1/2.
Ydeger.
Je schijnt 2 verdachten te hebben. En je lyncht mij. Even beknopt samengevat wat er gebeurd is. Ehm, ja, ehm, nee?
 

DeletedUser

Gast
Imrah

Random stem om niet dood te gaan sorry zal kijken of ik kan worden vervangen of zo.

Verder ben ik vandaag verder inactief ivm prive redenen.
Wat ik hier niet verder ga bespreken.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vond op dat moment jou, Aran,Kyra en Gekko wel verdacht spelen. Maar die eerste drie verdachten zijn nu niet echt meer van toepassing.

Gekko heb je anders nog helemaal nergens genoemd.

Dus nu zijn er een paar mensen bewezen:
Sws bewezen
Alice

Ongeveer bewezen
Kyra
Eli
Gekko
(Aangezien Bert nog vrij makkelijk was te redden door de Wolf/Wolven)

Verdachte puntjes
- Moon tunnelt vrij hard op Fireas.
- Dan nog iets:
Waar komt dit ineens vandaan?


Voor die bovenstaande puntjes ga ik nog ff afwachten hoe dat gaat evolueren, dus stem ik maar op mezelf (Gekko), aangezien ik totaal geen idee heb wie er Wolf is.

1. Hoe ben jij opeens ongeveer bewezen? Heb ik wat gemist?

2. Da's nogal logisch. De link tussen Ydeger en Bert was overduidelijk. Bert nam Ydeger enorm in bescherming, totdat het opviel, toen was Ydeger opeens wel verdacht.

Oh. Nou, dan mag ze ten minste argumenten geven. Of ik zet nog wat hogere machten in werking.

Je gaat je gang maar met je hogere machten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Gekko heb je anders nog helemaal nergens genoemd.



1. Hoe ben jij opeens ongeveer bewezen? Heb ik wat gemist?

2. Da's nogal logisch. De link tussen Ydeger en Bert was overduidelijk. Bert nam Ydeger enorm in bescherming, totdat het opviel, toen was Ydeger opeens wel verdacht.



Je gaat je gang maar met je hogere machten.
Omdat een wolf mij beschermt ben ik wolf? Lekker is dat.
 

DeletedUser21204

Gast
Omdat een wolf mij beschermt ben ik wolf? Lekker is dat.

Het is niet beschermen. Het is beschermen, en toen het opviel opeens niet meer. Ik gok dat er in de wolvenchat is gezegd dat hij te obvious jou beschermde, waardoor hij het opeens moest veranderen.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik kan snappen dat je met dat geBert Eli vertrouwt, maar om r dan zonder iets te gaan volgen?
 

DeletedUser20542

Gast
Oja, oeps, vergeten. Maar ik herinner me nu wel weer dat je argumenten fabuleus en ontegensprekelijk en geniaal waren.
 

DeletedUser

Gast
De Bezem

Zelfde reden als de vorige keer en zeker aangezien tristan (die goedje was) ook nog een dat zegt.
 

DeletedUser

Gast
Imra .
Hierbij claim ik heks die POTG heeft gedoodsdrankt en Yde gered van de lunch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan