• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #134 - Een potje vol verrassingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Araluen

Manticore
1. Sanhal
2. Ydeger
3. Araluen
4. Jaspenia
5. Aeneas

E: ik als goedje ben er best toe bereid om met het zwakste slechte partijtje samen te werken om er wat van de anderen uit te krijgen ^^
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser23442

Gast
yde

omdat dit potje wat vreemde verassingen lijkt te hebben en dit de veiligste lynch is
 

DeletedUser20542

Gast
Nee, want er zijn geen argumenten. Dat is al de tiende keer dat ik daar naar vraag.
 

DeletedUser23442

Gast
En dan klopt het niet eens. Lol. Een argument, vertelde mijn leraar Nederlands vandaag, is een feit waarmee je je mening kracht bijzet. Dit is geen feit. Argument invalid.

Oke dan, nog een extra feitje als argument:

-er waren 2 welpingen en een lunch
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Uitslag komt morgen, moet even overdenken wie het nu juist verdient te winnen en of ik niet te hard ben geweest.
In ieder geval is het potje gedaan. Uitslag volgt nog wel.

Yde = wolf
Sanhal, Aeneas = welp + zielsverwant
Jaspenia = Reiziger
Araluen = Zieke
 

Araluen

Manticore
Ik heb gezien dat niet iedereen vindt dat Jas goed gespeeld heeft dit potje. Hij heeft wat foute beslissingen genomen, dat geef ik toe. Hij vond mensen verdacht die niet verdacht waren en anders om, maar vandaag was hij echt on point en had hij vrijwel alles door. Een uurtje geleden ongeveer kwam hij er al mee dat hij dacht dat er een welpenkoppel was. :p

Ik wil trouwens wel weten hoe het mogelijk was dat de welpen zou prima hebben kunnen welpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan