• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #134 - Een potje vol verrassingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik heb gezien dat niet iedereen vindt dat Jas goed gespeeld heeft dit potje. Hij heeft wat foute beslissingen genomen, dat geef ik toe. Hij vond mensen verdacht die niet verdacht waren en anders om, maar vandaag was hij echt on point en had hij vrijwel alles door. Een uurtje geleden ongeveer kwam hij er al mee dat hij dacht dat er een welpenkoppel was. :p

Ik wil trouwens wel weten hoe het mogelijk was dat de welpen zou prima hebben kunnen welpen.


We waren zielsverwanten en wisten van elkaar redelijk wat, goede gokjes hebben we ook gedaan.
Oh en door Jaspenia kreeg ik een paar claims geloof ik of iig een richting (zoals met Ilja) :x.
 

Araluen

Manticore
We waren zielsverwanten en wisten van elkaar redelijk wat, goede gokjes hebben we ook gedaan.
Oh en door Jaspenia kreeg ik een paar claims geloof ik of iig een richting (zoals met Ilja) :x.

Oh, das dan wel een minpuntje. . .
Ilja had niet dood mogen gaan.
 

DeletedUser23442

Gast
We waren zielsverwanten en wisten van elkaar redelijk wat, goede gokjes hebben we ook gedaan.
Oh en door Jaspenia kreeg ik een paar claims geloof ik of iig een richting (zoals met Ilja) :x.

Ik geloof niet dat ik dat was hoor??
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ah gevonden:
[20:22:30] araluen koekverslaafde: Wat zij doet en vindt is heel logisch, maar je hebt er meer info voor nodig die ik je niet ga geven.
[20:24:43] Roy: Dus de verdenking tegen jou is terecht, dan weet ik genoeg
[20:25:22] araluen koekverslaafde: Kan terecht zijn met de info die zij heeft
[20:25:38] araluen koekverslaafde: Dat is wat ik zei
[20:26:45] Roy: Dus dan zeg je dat ze bewust verkeerde info heeft?
[11/03/2015 20:29:30] Roy: En toen was het weer stil.. voor nu
[11/03/2015 20:29:48] Sander | Sanhal: Hmm
[11/03/2015 20:29:51] Sander | Sanhal: Dorpsgestoorde mss?
[11/03/2015 20:30:45] Roy: Zou zomaar kunnen... ik heb geen idee, ze heeft vandaag niet gereageerd in privé en gaat nu weg (zie topic)
 

Araluen

Manticore
Ah gevonden:
[20:22:30] araluen koekverslaafde: Wat zij doet en vindt is heel logisch, maar je hebt er meer info voor nodig die ik je niet ga geven.
[20:24:43] Roy: Dus de verdenking tegen jou is terecht, dan weet ik genoeg
[20:25:22] araluen koekverslaafde: Kan terecht zijn met de info die zij heeft
[20:25:38] araluen koekverslaafde: Dat is wat ik zei
[20:26:45] Roy: Dus dan zeg je dat ze bewust verkeerde info heeft?
[11/03/2015 20:29:30] Roy: En toen was het weer stil.. voor nu
[11/03/2015 20:29:48] Sander | Sanhal: Hmm
[11/03/2015 20:29:51] Sander | Sanhal: Dorpsgestoorde mss?
[11/03/2015 20:30:45] Roy: Zou zomaar kunnen... ik heb geen idee, ze heeft vandaag niet gereageerd in privé en gaat nu weg (zie topic)

Ze hadden contacten met elkaar D:
Dat is mijn schuld niet
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Uitslag

Ik heb na enig nadenksel besloten Ydeger's doodvallong recht te zetten. Met andere woorden hij is nooit doodgevallen. Daardoor lynchten Sanhal. Aeneas en Yde zoals gepland Jaspenia en was ara lunch. Wat uitkomt op een winst voor de 2de wolvenpartij, Sanhal en Aeneas.

Nu, heb ik dit besloot genomen omdat anders de goedjes zouden winnen? Nee, ik ben corrupt maar vrij eerlijk wat dit betreft.

Waarom trek ik de doodvalst dan wel in? Wel, Yde viel dood nadat hij de welpen in de wolvenchat gegooid had, desondanks het feit dat ik had gezegd dat dit niet mocht in diezelfde wolvenchat. Dus concreet: het niet luisteren naar de regels opgelegd door de spelleider.

Wel, waarom trek ik dit nu in? Het is een regel die nergens staat en met andere woorden kan het vrij goed zijn dat Yde dit niet had gezien/niet doorgad dat dit echt een officiele regel was. Hierdoor kan ik hem dus onmogelijk uitschrijven op grond van een ongeschreven regel.

Met andere woorden, dat de goedjes anders zouden winnen heeft me aangezet tot het nog eens overdenken van mijn keuze, niet tot het beslissen van mijn keuze. Wil je toch haten, haat maar.

Feli Sanhal en Aeneas!
 

DeletedUser23442

Gast
Liever eerlijk verliezen dan oneerlijk winnen.

Gefeliciteerd welpen!
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Was echt een leuk potje met heel veel momenten waarop ik echt zat te twijfelen of ik nou wel of niet dood zou gaan, zulke potjes moeten we vaker hebben:).
 

DeletedUser20542

Gast
Ik had omgekeerd precies hetzelfde gedaan hoor. Maar ja, dat krijg je als je het idee hebt dat je aan het winnen bent. Feli Roy en Sander, heel goed gespeeld.
 

DeletedUser19654

Gast
Uitslag

Ik heb na enig nadenksel besloten Ydeger's doodvallong recht te zetten. Met andere woorden hij is nooit doodgevallen. Daardoor lynchten Sanhal. Aeneas en Yde zoals gepland Jaspenia en was ara lunch. Wat uitkomt op een winst voor de 2de wolvenpartij, Sanhal en Aeneas.

Nu, heb ik dit besloot genomen omdat anders de goedjes zouden winnen? Nee, ik ben corrupt maar vrij eerlijk wat dit betreft.

Waarom trek ik de doodvalst dan wel in? Wel, Yde viel dood nadat hij de welpen in de wolvenchat gegooid had, desondanks het feit dat ik had gezegd dat dit niet mocht in diezelfde wolvenchat. Dus concreet: het niet luisteren naar de regels opgelegd door de spelleider.

Wel, waarom trek ik dit nu in? Het is een regel die nergens staat en met andere woorden kan het vrij goed zijn dat Yde dit niet had gezien/niet doorgad dat dit echt een officiele regel was. Hierdoor kan ik hem dus onmogelijk uitschrijven op grond van een ongeschreven regel.

Met andere woorden, dat de goedjes anders zouden winnen heeft me aangezet tot het nog eens overdenken van mijn keuze, niet tot het beslissen van mijn keuze. Wil je toch haten, haat maar.

Feli Sanhal en Aeneas!
Ik wil niet moeilijk doen en van mij part mag iedereen winnen op mij na, maar ik vind zulke dingen dan altijd geweldig xD
Dit omdat ik rechten studeer enzow en d'r heel wat meer achter zit juridisch vanuit mijn kant blablabla.

Congrats aan 2e slechte partij dat ik eigenlijk niet begrijp but okey.. (was ik dan de eerste?)
 

DeletedUser

Gast
Uitslag


Waarom trek ik de doodvalst dan wel in? Wel, Yde viel dood nadat hij de welpen in de wolvenchat gegooid had, desondanks het feit dat ik had gezegd dat dit niet mocht in diezelfde wolvenchat. Dus concreet: het niet luisteren naar de regels opgelegd door de spelleider.

Wel, waarom trek ik dit nu in? Het is een regel die nergens staat en met andere woorden kan het vrij goed zijn dat Yde dit niet had gezien/niet doorgad dat dit echt een officiele regel was. Hierdoor kan ik hem dus onmogelijk uitschrijven op grond van een ongeschreven regel.

Met andere woorden, dat de goedjes anders zouden winnen heeft me aangezet tot het nog eens overdenken van mijn keuze, niet tot het beslissen van mijn keuze. Wil je toch haten, haat maar.

Feli Sanhal en Aeneas!

Tegen wie had je dan gezegd dat het niet mocht?:O

'Yde je mag de welpen niet in de wolvenchat gooien'
'Ach miss had hij niet door dat het niet mocht, niet jouw schuld Yde'
 

DeletedUser23442

Gast
Ik wil niet moeilijk doen en van mij part mag iedereen winnen op mij na, maar ik vind zulke dingen dan altijd geweldig xD
Dit omdat ik rechten studeer enzow en d'r heel wat meer achter zit juridisch vanuit mijn kant blablabla.

Congrats aan 2e slechte partij dat ik eigenlijk niet begrijp but okey.. (was ik dan de eerste?)

Partij 1 waren de wolven

Partij 2 waren de welpen die wss nooit zouden opgroeien en dus ook tegen de wolven moesten.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik wil niet moeilijk doen en van mij part mag iedereen winnen op mij na, maar ik vind zulke dingen dan altijd geweldig xD
Dit omdat ik rechten studeer enzow en d'r heel wat meer achter zit juridisch vanuit mijn kant blablabla.

Congrats aan 2e slechte partij dat ik eigenlijk niet begrijp but okey.. (was ik dan de eerste?)

Dus ieder woord dat ik zeg in een spamchat met meer dan 1000 berichten moet gelezen worden door iedereen? Ik heb misschien zelf een tiende gelezen ofzo.
 

DeletedUser19654

Gast
Verder nog commentaar op mijn nieuwe dingetjes? Tussenstand/Dodenkamer/Random konijnen? :)
Ja, ik zit niet in de dodenkamer...
had gedacht er wel opnieuw in te komen maar dat was niet zo :p

En weer lekker chagrijnig vandaag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan