• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #135 - Een beetje anders

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19654

Gast
Owkey nvm niet de eerste met een lynchstem dus :(
succes allemaal en wees acties!! (zoals rabbid het verwoorde)
 

DeletedUser23442

Gast
succes allemaal

Ben ook altijd aanspreekbaar op skype, maar heb niet zoveel tijd, dus als ik wellicht niet zo speel als andere potjes is dat niet per se omdat ik wolf ben, maar gewoon door tijdgebrek :)

Heb wel zeker genoeg tijd om leuk mee te doen aan dit potje en er wat geweldigs van te maken.

Alles wat hiervoor is gebeurd is vgm niet het reageren waard.

BM stemmen mogen natuurlijk ook altijd.
 

DeletedUser23442

Gast
Hoezo dat? Zijn de eerste 23 posts nooit belangrijk, of voel je je te goed om er op te reageren omdat jij nooit zo dom zou doen?

Nou die post zijn danwel succeswensen, danwel zulke grote onzin/trolls dat het weinig zin heeft om daar over door te gaan.

Dan kunnen we beter over nuttige dingen praten lijkt mij :)

Verder vraag ik me wel af waarom je meteen zo agressief reageert.
 

DeletedUser2057

Gast
Jas, er zijn de eerste pagina's al meerder lynchstemmen gevallen. Ik zou jouw visie op het gebeurde best wel waarderen. Je weet hoeveel respect ik voor je mening heb! Is je avatar een subtiele hint trouwens?
 

DeletedUser23442

Gast
Jas, er zijn de eerste pagina's al meerder lynchstemmen gevallen. Ik zou jouw visie op het gebeurde best wel waarderen. Je weet hoeveel respect ik voor je mening heb!

Dat weet ik. En als je het zo graag wilt zal ik er zo op reageren voor je...

Is je avatar een subtiele hint trouwens?

Nee, die had ik al voor dit potje ;)
Vond dat plaatje gewoon toen ik voor dat potje waarmee ik me inschreef om te willen leiden 'de grote boze wolf' intypte in Google afbeeldingen :p

Als je wilt weten waar het vandaan komt, kijk HIER maar eens naar :p
(iig de eerste minuut, of als je het heel leuk vind de rest ook :p )
 

DeletedUser2057

Gast
Die serie ken ik nog van vroeger :p

Wacht eens: dat zijn nieuwe afleveringen :O. Ik moet dringend Ketnet kijken.
 

DeletedUser23442

Gast
[15:24:51] Noobje783: zeg kyra wat claim jij?
[15:25:02] Kyra: Wtf
[15:25:03] Kyra: Waarom zo snel
[15:25:04] Kyra: x)
[15:25:13] Noobje783: eerste reactie zegt alles
[15:25:27] Noobje783: dus?
[15:25:58] Kyra: Ik vind dit een uiterst merkwaardige manier van handelen
[15:26:01] Kyra: En ik claim niet dag 1
[15:26:08] Kyra: En al helemaal niet 1 sec nadat het spel begonnen is x)
[15:26:09] Noobje783: je bent dus wolf :O

Kyra lijkt me duidelijk

Waarom vraag je iemand in deze fase van het spel zijn claim? Als nog totaal niet duidelijk is wie wel of niet te vertrouwen zijn, én er (een) welp(en) en een infectiewolf inzitten. Dan is het niet heel vreemd om niet meteen te willen claimen. En zeker niet verdacht of ook maar een beetje een reden voor een stem.

Verder lijkt het me als 'uitlokking' ook niet heel erg nuttig, omdat met een reactie als hierboven komen zo makkelijk is, dat je er verder echt niets aan kan afleiden uit de reactie.

Toch lijkt het me wel een oprechte poging om wat voor elkaar te krijgen. Dus lijkt me dit ook weer een beetje overdreven:

Daarnaast: Noob
Kom op zeg, wat een onzin dit. Wat wou je nou bereiken? Dit is geen uitlokking, dat is gewoon grote onzin.

Met wat je probeert te zeggen ben ik het zeker eens, maar een lynchstem eraan verbinden dus niet echt nodig
 

DeletedUser2057

Gast
Jas, hij zegt zelf dat het geen serieuze poging was maar een troll. Ik heb op hem gestemd omdat ik het gewoon erg doorzichtig vond.
 

DeletedUser23442

Gast
Doetie 't een keer goed, stijgt het meteen naar zijn hoofd. ^^

Lees maar eens terug. Ik zeg wel vaker dat stemmen mogen, maar iemand dwingen doe ik nooit :p


Waarom vind jij het zo erg dat er agressief wordt gedaan tegen jou? :O

Nou, ten eerste vind ik het een beetje overdreven om meteen zo te reageren, als een 'normale' reactie ook best had gekund vgm.

En verder, werd dat vorig potje ook opgemerkt bij hem, en toen was hij wolf. Dus ja, ik hou het toch in mn achterhoofd
 

DeletedUser23442

Gast
Jas, hij zegt zelf dat het geen serieuze poging was maar een troll. Ik heb op hem gestemd omdat ik het gewoon erg doorzichtig vond.

:confused: ligt het aan mij of spreek jij jezelf hier nogal tegen.

Als het een troll was, waarom is die lynchstem dan nodig?
Of was het nou doorzichtig, en toch niet enkel een troll, maar iets verdachts waardoor hij jou stem verdiende?

Zouden mensen deze post lezen :O
Ja hoor :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2057

Gast
:confused: ligt het aan mij of spreek jij jezelf hier nogal tegen.

Als het een troll was, waarom is die lynchstem dan nodig?
Of was het nou doorzichtig, en toch niet enkel een troll, maar iets verdachts waardoor hij jou stem verdiende?
Ik stem op hem om 2 redenen:
-of het nu een troll was of niet, zo'n lynchstem op basis van nietszeggende skypelogjes is totaal nutteloos
-in eerste instantie leek het mij geen troll. Met dat argument kwam hij pas later toen er kritiek op kwam. Wat mij betreft kan het net zo goed een poging zijn iemand verdacht te maken.
Alles bij elkaar verdient dat, zeker op dag 1, best een stem volgens mij.
 

DeletedUser20542

Gast
Nou, ten eerste vind ik het een beetje overdreven om meteen zo te reageren, als een 'normale' reactie ook best had gekund vgm.

En verder, werd dat vorig potje ook opgemerkt bij hem, en toen was hij wolf. Dus ja, ik hou het toch in mn achterhoofd
Ik snap nog steeds niet wat er agressief aan is, maar dat ligt zeker weer aan mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan