• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #135 - Een beetje anders

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23053

Gast
Veel succes en plezier allemaal. *Wolfdar activated*

[15:24:51] Noobje783: zeg kyra wat claim jij?
[15:25:02] Kyra: Wtf
[15:25:03] Kyra: Waarom zo snel
[15:25:04] Kyra: x)
[15:25:13] Noobje783: eerste reactie zegt alles
[15:25:27] Noobje783: dus?
[15:25:58] Kyra: Ik vind dit een uiterst merkwaardige manier van handelen
[15:26:01] Kyra: En ik claim niet dag 1
[15:26:08] Kyra: En al helemaal niet 1 sec nadat het spel begonnen is x)
[15:26:09] Noobje783: je bent dus wolf :O

Kyra lijkt me duidelijk

Sterke verdenking, ik vind helemaal mooi!

Succes iedereen, ik hoop dat het net zo'n awesome potje wordt als vorige keer.

Daarnaast: Noob
Kom op zeg, wat een onzin dit. Wat wou je nou bereiken? Dit is geen uitlokking, dat is gewoon grote onzin.

Not sure if trolling or???

noobhou je mond

Waarom noob wel en Sammy niet, waren allebei aan 't kloten xD

Zouden mensen deze post lezen :O

Heh shit, weer 5 seconden van m'n leven verkloot :(
 

DeletedUser19654

Gast
Yde dit is dus het potje waarin ik je nu voor het eerst niet direct verdenk van wolf zijn... dus nja dan heeft ook geen zin om mijn lynchstem aan jou te geven.

Ik vind over algemeen wel kyra verdacht. Ze is niet echt iemand die met een lynchstem op noobje terug reageerd na zoiets. Het kwam over alsof ze nogal geïrriteerd werd daardoor. Waarom?
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vind over algemeen wel kyra verdacht. Ze is niet echt iemand die met een lynchstem op noobje terug reageerd na zoiets. Het kwam over alsof ze nogal geïrriteerd werd daardoor. Waarom?

Uhm, ik reageerde toch ook helemaal niet met een lynchstem op Noobje terug?
Ik geloof dus ook niet dat ik erg geïrriteerd raakte ofzo, want zoals ik al aangaf lynchte ik hem niet enzo, terwijl jij zegt van wel? Of begrijp ik nu iets verkeerd?
 

DeletedUser19654

Gast
Ik bega een grote vergissing, ik trap in jouw zeer matige bait. Ik lok echter niet uit, ik zet mijn stem op jou omdat je je als een idioot gedraagt en daarmee dus het meest verdacht bent.
Heb je bewijs dat je idioot gedragen wolf zijn is?
Ik volg hem namelijk niet helemaal.

Uhm, ik reageerde toch ook helemaal niet met een lynchstem op Noobje terug?
Ik geloof dus ook niet dat ik erg geïrriteerd raakte ofzo, want zoals ik al aangaf lynchte ik hem niet enzo, terwijl jij zegt van wel? Of begrijp ik nu iets verkeerd?
Nee ik zag jou aan voor sammy :x
Maar nog steeds kwam het geïrriteerd over op mij...

/me zucht
Meen je dit nu?
En dan op skype gaan zeggen dat ik me moet verdedigen, terwijl je die gewoon ff niet erbij kopieerde?

[15-03-15 15:26:07] Noobje783: je bent dus wolf :O
[15-03-15 15:26:12] Kyra: Nee
[15-03-15 15:26:19] Kyra: Maar ik heb nog geen flauw idee of ik jou kan vertrouwen
[15-03-15 15:26:23] Kyra: Want je hebt nog geen post gemaakt
[15-03-15 15:26:23] Kyra: ;)
[15-03-15 15:27:49] Noobje783: http://forum.nl.grepolis.com/showth...eetje-anders&p=1034141&viewfull=1#post1034141
[15-03-15 15:27:53] Noobje783: mijn eerste post
Hier met dit meen je dit nou en die zucht komt het toch best wel op mij over dat je niet leuk vind.

Volgens mij speelde iedereen gewoon serieus hoor, behalve jij.
Hier komt over algemeen richting newb best een botte reactie.

Verder waarom hou je je zo aardig stil? Ook niets voor jou terwijl je wel direct reageert als je naam genoemd word. Het kan zijn dat je druk hebt, maar ik denk niet dat het daar aan ligt. Aangezien je tijd hebt om te reageren als je naam word genoemd. Dan vind ik dat je dat ook moet kunnen hebben als je naam niet genoemd word.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2057

Gast
Heb je bewijs dat je idioot gedragen wolf zijn is?
Ik volg hem namelijk niet helemaal.
het is dag 1. Ik moet iemand lynchen. Er gebeurt verder helemaal niks. Wat Noobje doet, is op een onhandige manier om negatieve aandacht vragen.
 

DeletedUser21204

Gast
Maar nog steeds kwam het geïrriteerd over op mij...

Ik denk dan toch echt dat dat aan jou ligt, want zo'n stem kan je nauwelijks serieus nemen, en het was dus echt niet zo dat ik bang was voor meelopers ofzo.
Ik vond het gewoon een stomme actie van hem, en dan achteraf zeggen van ja het was een uitlokking, terwijl het echt helemaal nergens op leek.
 

DeletedUser19654

Gast
het is dag 1. Ik moet iemand lynchen. Er gebeurt verder helemaal niks. Wat Noobje doet, is op een onhandige manier om negatieve aandacht vragen.
Maar dat doe jij zelf ook met die stem. Jij vraagt ook aandacht in een negatieve vorm aangezien het nogal een overhaaste waardeloze stem is. Het argument het is dag 1 vind ik gewoon zielig. Sinds wanneer doen wij geen moeite meer op dag 1 om wolven te zoeken? Laten we even goedkope stemmen plaatsen dan maar?

Je stemt mooi op noob en nu ben je zo van het is klaar voor deze dag bye... wtf?

E: excuses ik moet eten, ik kom nog terug op de discussies hmm...
 

DeletedUser2057

Gast
Maar dat doe jij zelf ook met die stem. Jij vraagt ook aandacht in een negatieve vorm aangezien het nogal een overhaaste waardeloze stem is. Het argument het is dag 1 vind ik gewoon zielig. Sinds wanneer doen wij geen moeite meer op dag 1 om wolven te zoeken? Laten we even goedkope stemmen plaatsen dan maar?

Je stemt mooi op noob en nu ben je zo van het is klaar voor deze dag bye... wtf?

E: excuses ik moet eten, ik kom nog terug op de discussies hmm...
Nee Moon, ik doe juist wel moeite om op dag 1 wolven te vinden. Deze actie vind ik een stuk wolveriger dan wat er tot nu toe verder gebeurd is. Daarom krijgt hij mijn stem. Ook niet overhaast, ik heb er wel degelijk over nagedacht. Ik zeg ook niet dat ik klaar ben voor dag 1, als er iets gebeurt dat ik verdachter vind of als Noob zich fatsoenlijk gaat gedragen pas ik mijn stem aan.
 

DeletedUser21204

Gast
Hier met dit meen je dit nou en die zucht komt het toch best wel op mij over dat je niet leuk vind.


Hier komt over algemeen richting newb best een botte reactie.

Verder waarom hou je je zo aardig stil? Ook niets voor jou terwijl je wel direct reageert als je naam genoemd word. Het kan zijn dat je druk hebt, maar ik denk niet dat het daar aan ligt. Aangezien je tijd hebt om te reageren als je naam word genoemd. Dan vind ik dat je dat ook moet kunnen hebben als je naam niet genoemd word.

Moet ik zo'n random en idiote stem leuk vinden misschien?
Het was een facepalm, en een terechte ook.

Die botte reactie is omdat hij zegt "nu kunnen we serieus gaan spelen" terwijl iedereen gewoon serieus speelde op hem na, beetje stomme opmerking dan.

Ik houd me helemaal niet aardig stil. Ik reageer gewoon waar nodig, zoals altijd. Dat ik reageer als mijn naam wordt genoemd komt wellicht omdat mijn naam op elke pagina tot nu toe wel minstens 1x is genoemd, omdat het gewoon om mij en Noobje ging.
Ik heb het ook helemaal niet druk, want zoals ik al zei reageer ik gewoon net zoals altijd waar ik dat nodig acht, en in mijn ogen doe ik dit ook zeker voldoende.
 

DeletedUser21674

Gast
Moet ik zo'n random en idiote stem leuk vinden misschien?
Het was een facepalm, en een terechte ook.

Die botte reactie is omdat hij zegt "nu kunnen we serieus gaan spelen" terwijl iedereen gewoon serieus speelde op hem na, beetje stomme opmerking dan.

Ik houd me helemaal niet aardig stil. Ik reageer gewoon waar nodig, zoals altijd. Dat ik reageer als mijn naam wordt genoemd komt wellicht omdat mijn naam op elke pagina tot nu toe wel minstens 1x is genoemd, omdat het gewoon om mij en Noobje ging.
Ik heb het ook helemaal niet druk, want zoals ik al zei reageer ik gewoon net zoals altijd waar ik dat nodig acht, en in mijn ogen doe ik dit ook zeker voldoende.

Mea culpa, mea maxima culpa.
Kunnen we ons nu gaan focussen op het zoeken van de wolven, aangezien op deze manier helemaal nergens gaan komen?
 

DeletedUser21766

Gast
Kyraco, zij was het vorige potje het meest intelligent bezig. Iets wat ik van menigeen niet kon zeggen met hun meeloop lynch-treinen op goedjes :X

*Want: Niet direct skype willen afstaan aan mensen =\= wolf. Hè Jas :p
 

DeletedUser23442

Gast
Kyraco, zij was het vorige potje het meest intelligent bezig. Iets wat ik van menigeen niet kon zeggen met hun meeloop lynch-treinen op goedjes :X

*Want: Niet direct skype willen afstaan aan mensen =\= wolf. Hè Jas :p

Waarom krijg ik daar plots de schuld van?

Vgm was het Genade die die lynch bedacht had, en mensen overgehaald had.

Hij kwam met dat skype gedoe in het topic, en ik bevestigde enkel dat ik het vreemd vond en hetzelfde had gemerkt.

En de reden dat ik uiteindelijk meeging met de lynch op jou was, omdat de andere twee kandidaten die anders lynch zouden worden in mijn ogen een minder goede keuze waren dan jij op dat moment was.

En of je nu kan zeggen dat Kyra 'het meest intilligent bezig was', omdat ze niet op jou gestemd had als 1 van de weinige?
Want ik weet vrij zeker dat ze die DL niet aanwezig was, en al weg was voordat jij ter sprake kwam...

Dus niet persé een verkeerde BM stem, maar je reden erachter klopt niet helemaal
 

DeletedUser21766

Gast
Je bevestigde met je post wel de nogal random opmerking van Genade, waardoor het niet meer een eenmans argument was waardoor men opeens achter jullie aan ging rennen.

Ik had met Kyraco nog een goed gesprek gehad en gezien hoe ze verder het potje gespeeld had, dat gecombineerd met hoe ze in het verleden vaker speelt en het gebrek aan mijn gebruikelijke BM's leidde tot mijn keuze voor haar als BM. En dus niet omdat ze niet op mij gestemd heeft. Dat moge me toch wel duidelijk lijken. Dat is namelijk in mijn ogen totaal geen argument om iemand BM te maken. (Maar dat zullen jullie vast met me eens zijn).

Maar ik haalde het semi voor de grap / opgekropte frustratie aan. Het zal mijn spel hier verder niet beïnvloeden hoor. Het deck is weer geshuffeld en iedereen kan weer alles zijn. Dus persoonlijke gevoelens zijn hier irrelevant. Echter hoop ik wel hiermee aan te kaarten dat wanneer iemand niet direct zijn skype deelt met een vreemde zonder dat die vreemde ook maar enige uitspraak wil doen over zijn eigen rol; dat dat niet direct betekend dat iemand wolf is ^^. Ik geef gewoon mijn skype niet graag af xD.

Netwerken mag bij mij dus gewoon in PM!
 

DeletedUser23442

Gast
Je bevestigde met je post wel de nogal random opmerking van Genade, waardoor het niet meer een eenmans argument was waardoor men opeens achter jullie aan ging rennen.

Dat iedereen mee ging had veel meer te maken met wat Genade op skype heeft regeld toen, niet vanwege die 2 posts...
Maar, dat was vorig potje, dus doet er niet echt meer

Ik had met Kyraco nog een goed gesprek gehad en gezien hoe ze verder het potje gespeeld had, dat gecombineerd met hoe ze in het verleden vaker speelt en het gebrek aan mijn gebruikelijke BM's leidde tot mijn keuze voor haar als BM.

Nogmaals, ik zeg ook niet dat je keuze zelf persé verkeerd is

En dus niet omdat ze niet op mij gestemd heeft. Dat moge me toch wel duidelijk lijken. Dat is namelijk in mijn ogen totaal geen argument om iemand BM te maken. (Maar dat zullen jullie vast met me eens zijn) Maar ik haalde het semi voor de grap / opgekropte frustratie aan. Het zal mijn spel hier verder niet beïnvloeden hoor. Het deck is weer geshuffeld en iedereen kan weer alles zijn. Dus persoonlijke gevoelens zijn hier irrelevant.

Dat is wel hoe ik die post las, maar oke. Daar zijn we het dan over eens :)

Echter hoop ik wel hiermee aan te kaarten dat wanneer iemand niet direct zijn skype deelt met een vreemde zonder dat die vreemde ook maar enige uitspraak wil doen over zijn eigen rol; dat dat niet direct betekend dat iemand wolf is ^^. Ik geef gewoon mijn skype niet graag af xD.
Netwerken mag bij mij dus gewoon in PM!

Oke, dat je je skype niet hiervoor wil gebruiken mag natuurlijk en kan ik heel goed begrijpen...
Maar dan kan je dat ook zeggen als ik dat vraag in pm, ipv mij gewoon te negeren...
 

DeletedUser2057

Gast
goed, tijd voor een bm-stem: Heir of Carthago
Waarom? Vorig potje heeft hij zich volgens mij best wel bewezen als competente speler. Daarnaast vind ik hem liev. (<3)
 

DeletedUser

Gast
Veel gebeurd! (sarscasme)
Bedankt Sam voor de BM stem.
Ik zie yde weer agro gaan, maar hij weet nu wat we daar mee bedoelen. Ik zal alles nog eens lezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan