• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #136 - GrimmAssen in het sprookjesbos

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik moet nog netwerken met Moon de geweldige voor ik mijn lynch durf te kiezen
 

DeletedUser

Gast
Yde gaat bewezen goedjes lynchen, lijkt me spelbederf. Of hij moet koppel zijn met Rutger de premie ofzo
 

DeletedUser23442

Gast
Deadline 5

Kon het echt nog saaier dan gisteren? Blijkbaar....

Er was een geheim verbond dit hele potje, de plannen waren uitgekiemd en sluw. De gelaarsde kat stond aan het hoofd, aan zijn zijde roodkapje en een geit. Zes man moesten dood...

Maar, was het Rutger, of toch Kyra :O

Het dorp was verdeeld, wie moest er nu dood. Maar de leider stond op, en besloot dat hij zelf niet dood wilde. Kyra moest het


Kyra is lynch.

Het dorp was in spanning
Wat was ze, goed, slecht of toch neutraal
Zij was de gelaarsde kat (premiejager)
PotG sterft. Hij kon kyra niet missen. Hij was mekkerende geit Blind orakel
Wouter sterft. Hij kon zijn lievelingen niet missen. Zijn creatie was mislukt. Hij was roodkapje (cupido)


a75678f95597461cb9c0a0962cc3d091.png




Het potje is voorbij

De goedjes hebben gewonnen!
Al moet ik zeggen dat het premiekoppeltje dit heel goed gespeeld heeft en had moeten winnen.

Als ze deze dl opgelet hadden en hun plan daadwerkelijk uitgevoerd hadden (op de dl allemaal op moon), hadden ze gewoon gewonnen.
Maar het mocht niet zo zijn.

 

DeletedUser19654

Gast
Eey, even een klein onderonsje
[25-3-2015 21:54:46] Moon Monkey: ik heb vertrouwensproblemen met kyra potg en wouter
[25-3-2015 21:55:49] Moon Monkey: Ik denk dat een van hun cupido is en een van hun premie :(

Die people die
 

DeletedUser19654

Gast
Ik verdien wel echt dikke credits voor het ontmaskeren van het koppel, en het eruit werken voor sammy!
Daarnaast yde <3!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan