• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #142 - De Verrassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Einde

Ydeger sterft door lynch en bleek Prins! Hij overleeft deze stemming dus.
Vervolgens is Wouter lunch, hij blijkt wolf/Ijzeren Hein.

3 spelers schieten over, Ydeger, Jaspenia en Moon. Moon is als enige adel en bepaalt dus de lynch. Hij lyncht waarschijnlijk een wolfje. Echter zijn zowel Ydeger als Jaspenia wolf, waardoor Moon toch lunch blijkt. Moon is nachtwaker, echter haalt dit niets uit want hij kan bij niemand schuilen. Helaas pindakaas, slecht wint.

Dus het was nipt, maar slechtjespartij 1 wint.(Ydeger + Jaspenia)

Feli!
Commentaar/Feedback/Kritiek/gezaag is altijd welkom.
 

Araluen

Manticore
Einde

Ydeger sterft door lynch en bleek Prins! Hij overleeft deze stemming dus.
Vervolgens is Wouter lunch, hij blijkt wolf/Ijzeren Hein.

3 spelers schieten over, Ydeger, Jaspenia en Moon. Moon is als enige adel en bepaalt dus de lynch. Hij lyncht waarschijnlijk een wolfje. Echter zijn zowel Ydeger als Jaspenia wolf, waardoor Moon toch lunch blijkt. Moon is nachtwaker, echter haalt dit niets uit want hij kan bij niemand schuilen. Helaas pindakaas, slecht wint.

Dus het was nipt, maar slechtjespartij 1 wint.(Ydeger + Jaspenia)

Feli!
Commentaar/Feedback/Kritiek/gezaag is altijd welkom.

Ik heb naar mijn rol gespeeld: barslecht.
Koning is echt een stomme rol
 

DeletedUser

Gast
Hihi, kyra mag me nooit me raden en zeggen dat ze altijd gelijk heeft
 

DeletedUser

Gast
slechtjespartij 1 wint.(Ydeger + Jaspenia)
Meerdere partijen slechtjes falen. De slechte partij die wint is vaak de slechte partij die het minst vaak door de ander werd geluncht. En tegen dat lunchen kun je niets doen, sterker nog, vaak is het juist de slechte partij die beter speelt die wordt geluncht.
 

DeletedUser20542

Gast
WWG was slechte partij 2 dus, maar die kon niet lunchen?

Overigens (highfive) Jasper. We hebben het nog bijna laten gaan omdat we geen infectie hadden gekocht met onze adelpunten, maar zo kon het ook.

En sorry Ara, als we hadden geweten dat de revolutie zou komen hadden we je for sure geïnfecteerd.
 

DeletedUser21204

Gast
Les 1: geloof een wolf niet als deze beweert je te gaan infecteren.
 

DeletedUser19654

Gast
Les 1: geloof een wolf niet als deze beweert je te gaan infecteren.
Ik had gewoon precies hetzelfde gedaan... zeggen wij maken je wel infectie

Daarnaast moet ik de acties van een vorige persoon niet meer linken aan de acties van de persoon die vervangt.

Maar rabbid als jasp en yde beide wolf waren en door prins niet gelyncht konden worden, dan hadden we die laatste dag ook niet meer hoeven te spelen wel?
Beetje overpowerd, wolven op start 2 bijrollen geven waardoor ze niet te lynchen zijn in 1 keer, of zie ik het nu fout?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
WWG was slechte partij 2 dus, maar die kon niet lunchen?

Overigens (highfive) Jasper. We hebben het nog bijna laten gaan omdat we geen infectie hadden gekocht met onze adelpunten, maar zo kon het ook.

En sorry Ara, als we hadden geweten dat de revolutie zou komen hadden we je for sure geïnfecteerd.

Kon je een infectie kopen:O

WWG was een neutraaltje hoorde ik van Robin. Als hij 3/4de van de adelstemmen had gekregen won hij, bij minder werd hij geluncht als wolf.

Moon, natuurlijk zeg je dat je hem gaat infecteren, anders lyncht hij je sowieso.
 

DeletedUser23442

Gast
Slechte adel kon een infectie kopen met machtspunten. Net zoals goedjes op die manier een zienering konden kopen of een bescherming tegen luncg konden kopen

Verder was het inderdaad mn enige keuze om te zeggen dat hij infectie zou zijn. Anders was ik toch dood geweest.

En Moon, ik was geen prins. Alleen Yde.
Verder was ik op dag 1 ook nog geen wolf, maar koning.
Omdat ik als adel startte, mocht ik net als Yde en Kyra kiezen of ik de bijrol DO of Prins wilde. Op die bijrol zou je wel gewelpt kunnen worden.

Ik had bewust gekozen voor géén bijrol ivm de welp (lees, ik had DL 1 totaal gemist)
Als ik toen al wolf geweest was had ik natuurlijk ook prins gekozen

Verder zaten er aan beide kanten vrij krachtige dingen in.
Zo kon de eerste zwerver die adel werd onlunchbaar worden.
Dat had heel goed iemand kunnen zijn die zich ook zou kunnen bewijzen, en diegene zou daarmee vrij onsterfelijk worden

Net als dat zwervers onderdak konden vragen, alle zwervers die adel werden ook nog eens prins werden.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Maar rabbid als jasp en yde beide wolf waren en door prins niet gelyncht konden worden, dan hadden we die laatste dag ook niet meer hoeven te spelen wel?
Beetje overpowerd, wolven op start 2 bijrollen geven waardoor ze niet te lynchen zijn in 1 keer, of zie ik het nu fout?

Wel, enkel Yde had prins omdat hij begon met adel en die dus mocht kiezen.
Jij had gewonnen indien:
- Jaspenia gelynched was ipv Yde(als jij en Wouter daarop stemden was ie dood geweest).
- Wouter Jaspenia of Yde had gelunched.
- De wolven jou hadden gelunched terwijl jij bij Moon ging slapen en Wouter Yde of Jaspenia lunchte.
 

DeletedUser19654

Gast
Slechte adel kon een infectie kopen met machtspunten. Net zoals goedjes op die manier een zienering konden kopen of een bescherming tegen luncg konden kopen

Verder was het inderdaad mn enige keuze om te zeggen dat hij infectie zou zijn. Anders was ik toch dood geweest.

En Moon, ik was geen prins. Alleen Yde.
Verder was ik op dag 1 ook nog geen wolf, maar koning.
Omdat ik als adel startte, mocht ik net als Yde en Kyra kiezen of ik de bijrol DO of Prins wilde. Op die bijrol zou je wel gewelpt kunnen worden.

Ik had bewust gekozen voor géén bijrol ivm de welp (lees, ik had DL 1 totaal gemist)
Als ik toen al wolf geweest was had ik natuurlijk ook prins gekozen

Verder zaten er aan beide kanten vrij krachtige dingen in.
Zo kon de eerste zwerver die adel werd onlunchbaar worden.
Dat had heel goed iemand kunnen zijn die zich ook zou kunnen bewijzen, en diegene zou daarmee vrij onsterfelijk worden

Net als dat zwervers onderdak konden vragen, alle zwervers die adel werden ook nog eens prins werden.
Waarom wisten goedjes dan niets van het feit dat je zieneringen en bescherming kon kopen?
Kreeg je dat alleen te weten als je het tot adel schopte?
 

DeletedUser19654

Gast
Uiteindelijk bleek mijn allereerste troll post aardig goed te kloppen :O
 

DeletedUser22793

Gast
WvW 142
De Verassing (RabbidRobin)
Gewonnen door slechtjes: Ydeger en Jaspenia (15)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan