• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #154 - De Bom

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik moet zeggen dat ik het behoorlijk vreemd vind dat je zegt Jaspenia te hebben gezien als sjamaan.
Iedereen weet dat er een welp inzit, en we zijn met 13 spelers. Ook zijn er al 2 wolven dood.
Als er nu nog een sjamaan én een welp in zouden zitten, zou dat 4 slechten op 13 spelers betekenen, wat veel te veel is.
Heb je wel eerst Jaspenia laten claimen en gekeken of hij uit zichzelf lycantroop claimde zonder dat jij zei dat hij gezien is?
Want dit kan imo haast niet kloppen, en we hebben al gemerkt dat er veel lycantropen in zitten.
sjamaan en welp combo zijn wel OP
Daarom haalt die welp al die welpingen binnen
 

DeletedUser21204

Gast
sjamaan en welp combo zijn wel OP
Daarom haalt die welp al die welpingen binnen

Dude, die kennen elkaar helemaal niet x)
Tenzij de sjamaan de welp zag ofc, maar deze moet dat dan ook maar geloven, en dat verklaart dan alsnog niet de goede welpacties vanaf dag 1.

Maar ik concludeer hieruit dat je dus niet gevraagd hebt wat ie is, dus dat ie gewoon lycantroop kan zijn?
 

DeletedUser

Gast
Dude, die kennen elkaar helemaal niet x)
Tenzij de sjamaan de welp zag ofc, maar deze moet dat dan ook maar geloven, en dat verklaart dan alsnog niet de goede welpacties vanaf dag 1.

Maar ik concludeer hieruit dat je dus niet gevraagd hebt wat ie is, dus dat ie gewoon lycantroop kan zijn?
Alsof jas zou zeggen dat hij sjamaan is x)
 

DeletedUser21204

Gast
Alsof jas zou zeggen dat hij sjamaan is x)

Omg, lees jij uberhaupt wel wat ik zeg?

Er zitten veek lycantropen in, en die worden gezien als random slechtje, dus dat kan ook sjamaan zijn.
Als je Jaspenia eerst had laten claimen en hij claimde lycantroop, dan was hij wss lycantroop want hij kon ook niet weten dat jij hem gezien had als sjamaan en hij dus lycantroop moest claimen.
Dat bedoel ik dus.
 

DeletedUser21204

Gast
Goed, jas en kyra maar lynchen?

Whut? Denk jij überhaupt wel na?
Als jij nou eerst mijn posts leest, en dan daar heel eventjes maar over nadenkt, en als je dan nog steeds van mening bent dat wij dan maar gelyncht moeten worden dan mag je dit opnieuw posten. Maar alsjeblieft zeg, denk over dingen na.
 

DeletedUser23442

Gast
Sammy

Zoals ik eerder in een van mn posts al aangaf werkte hij gewoon vrij duidelijk samen met Neus.
Neus bleek wolf, dus Sammy werkte vanaf dag 1 zomaar blind samen met een wolf.

Sammy toch weer. Gisteren heb ik mn stem op het laatste moment veranderd toch nog veranderd naar Yde, nadat ik een Crimson in mn privé had die erg overtuigend was en goede redenen had dat absoluut Yde lynch moest zijn en niet Sam. Ik had er toch voor gekozen hem het voordeel van de twijfel te geven omdat ik na de DL dan hopelijk een goede reden had om hem te vertrouwen, of juist niet afhankelijk van de uitkomst.

Maarja, als ik op mn eigen keuze af moet gaan blijf ik bij Sam
 

DeletedUser2057

Gast
Whut? Denk jij überhaupt wel na?
Als jij nou eerst mijn posts leest, en dan daar heel eventjes maar over nadenkt, en als je dan nog steeds van mening bent dat wij dan maar gelyncht moeten worden dan mag je dit opnieuw posten. Maar alsjeblieft zeg, denk over dingen na.

nadenken is pittig overrated.

nice bekentenis van Jaspenia x)
 

DeletedUser21204

Gast
Tsk, wat ik zei kon best wel kloppen hoor Sam D:

Maargoed, duidelijke bekentenis hierboven, dus uiteraard Jaspenia nu :)
 

DeletedUser23442

Gast
Araluen confirmed.

[19:12:19] araluen koekverslaafde: Jo!
[19:12:29] araluen koekverslaafde: Je was op zoek naar de welp?
[19:30:37] Jaspenia: Ja, klopt
[19:30:43] Jaspenia: Heb ik hem gevonden? :O
[19:51:55] araluen koekverslaafde: Uhu :p
[19:52:16] Jaspenia: Je bent lekker bezig zeg! 3x goed gewelpt en nog niemand die jou echt verdacht vind.
[19:52:25] Jaspenia: Zonde dat aan deze goede reeks een einde moet komen.
[19:52:33] Jaspenia: Want helaas ben ik geen Sjamaan, sorry
[19:52:41] Jaspenia: Maar bedankt voor het claimen van welp



Sorry Ara, maar ik ben geen sjamaan. Dat was enkel een truc om de welp te vinden.
(Heir is backup die van het plan afwist en het kan bevestigen)
 

DeletedUser

Gast
Araluen confirmed.

[19:12:19] araluen koekverslaafde: Jo!
[19:12:29] araluen koekverslaafde: Je was op zoek naar de welp?
[19:30:37] Jaspenia: Ja, klopt
[19:30:43] Jaspenia: Heb ik hem gevonden? :O
[19:51:55] araluen koekverslaafde: Uhu :p
[19:52:16] Jaspenia: Je bent lekker bezig zeg! 3x goed gewelpt en nog niemand die jou echt verdacht vind.
[19:52:25] Jaspenia: Zonde dat aan deze goede reeks een einde moet komen.
[19:52:33] Jaspenia: Want helaas ben ik geen Sjamaan, sorry
[19:52:41] Jaspenia: Maar bedankt voor het claimen van welp



Sorry Ara, maar ik ben geen sjamaan. Dat was enkel een truc om de welp te vinden.
(Heir is backup die van het plan afwist en het kan bevestigen)

Confirmed. .
 

Araluen

Manticore
Voor de gek te houden? Die logjes zijn imo behoorlijk duidelijk hoor...

- Ik wacht altijd eerst totdat de ander iets zegt voor ik verder ga met praten
- Ik claim nooit zo duidelijk, zelfs niet bij bewezen goedjes
- Die laatste 4 regel, geloof je het zelf?
- Ik faal in typen, ik heb echt wel meer dan 10 seconden nodig om regel 2 te typen
- Als ik zo'n gesprek gevoerd zou hebben zou ik doorpraten, waar is de rest van de logjes?
- Mijn laatste gesprek met hem was op 28 Augustus
- Ik typ smileys nooit met een hoofdletter
 

DeletedUser

Gast
- Ik wacht altijd eerst totdat de ander iets zegt voor ik verder ga met praten
- Ik claim nooit zo duidelijk, zelfs niet bij bewezen goedjes
- Die laatste 4 regel, geloof je het zelf?
- Ik faal in typen, ik heb echt wel meer dan 10 seconden nodig om regel 2 te typen
- Als ik zo'n gesprek gevoerd zou hebben zou ik doorpraten, waar is de rest van de logjes?
- Mijn laatste gesprek met hem was op 28 Augustus
- Ik typ smileys nooit met een hoofdletter
Matig .
 

DeletedUser21204

Gast
Ja, dit kan je nu allemaal wel zeggen, maar wij kunnen niet controleren dat jij al deze dingen doet, en we kunnen al helemaal niet controleren dat je die dingen in dit gesprek met Jaspenia niet hebt gezegd...
Verder stemde Heir ermee in, en hij is degene die Jaspenia zag, dus ik neem aan dat die toch wel weet waar hij mee bezig is.
 

Araluen

Manticore

Toch wel vreemd dat je eerst 'confirmed' zegt, maar vervolgens toch lijkt te twijfelen op skype.

[8:23:23 PM] Mark |HoC: Ara
[8:23:34 PM] Mark |HoC: Mooie verdediging
[8:23:40 PM] Mark |HoC: Toch lijkt het me raar

Jaspenia, trouwens
Hij negeert nu ineens ook het topic

E: Oh, ik had al op hem gestemd x)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan