• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #154 - De Bom

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
- Dag 4 -​

Araluen, wreker lynch
Heir of Carthago, onderzoeker lunch

Overgebleven spelers:
- Ijzervreter
- Sammy
- Jaspenia
- Kyraco
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Spannund :O

- Dag 5 -​

Goedjes stonden los gewonnen x)
Ijze is lynch, hij bleek De Bom.
Doordat hij sterft sterven alle goedjes;
Sammy sterft als gefaalde ontmantelaar.

Dit betekent dat Kyra en Jas geen goedjes waren? :s
Klopt: Sjamaan/Welp koppel.

Slecht wint enzo
 

DeletedUser21204

Gast
Omg, als we eerder die bom vermoord hadden :/
Stomme Jaspenia die idioot bang was voor de bom die zoals nu blijkt ons juist zou helpen x)

iig, ik wil iemand graag bedanken, en dat is Heir.
Toen hij Jaspenia zag, zag de situatie er even penibel uit, maar toen faketen we logs en viel Heir er compleet voor, en twijfelde hij niet eens maar kwam hij ook nog eens naar mijn prive om ervoor te zorgen dat ik op Araluen ging stemmen! Nou, ja, graag :p
So ty Heir! (hug)

Rabbid, wat was er gebeurd als Sam de bom wél ontmanteld had (stomme idioot dat hij dat niet deed, het was toch duidelijk dat Jaspenia en ik slecht waren en IJzer dus bom moest zijn, die laatste dag?)? Gebeurde er dan gwn niets meer als de bom doodging of zouden alle slechten doodgaan?
En wist de bom zelf wat ie deed? En de ontmantelaar, wist die wat de bom deed?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik doe niet mee maar heb wel meegelezen.
Hoe kon ik weten dat hij logs ging faken x)
Lol, was vrij duidelijk fake:p.
Omg, als we eerder die bom vermoord hadden :/
Stomme Jaspenia die idioot bang was voor de bom die zoals nu blijkt ons juist zou helpen x)

iig, ik wil iemand graag bedanken, en dat is Heir.
Toen hij Jaspenia zag, zag de situatie er even penibel uit, maar toen faketen we logs en viel Heir er compleet voor, en twijfelde hij niet eens maar kwam hij ook nog eens naar mijn prive om ervoor te zorgen dat ik op Araluen ging stemmen! Nou, ja, graag :p
So ty Heir! (hug)

Rabbid, wat was er gebeurd als Sam de bom wél ontmanteld had (stomme idioot dat hij dat niet deed, het was toch duidelijk dat Jaspenia en ik slecht waren en IJzer dus bom moest zijn, die laatste dag?)? Gebeurde er dan gwn niets meer als de bom doodging of zouden alle slechten doodgaan?
En wist de bom zelf wat ie deed? En de ontmantelaar, wist die wat de bom deed?

Ik vraag me ook wel af wat de bom moest doen, wist hij wat er ging gebeuren als hij werd ontmanteld of juist niet? En wat ging er in de situatie dat hij wel werd ontmanteld gebeuren?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Als de ontamntelaar de bom had ontmanteld, stierven niet meer alle goedjes wanneer de bom gedood wordt + werd de ontmantelaar een karatemeester. Aka, als sammy en ijzer wat moeite hadden gedaan hadden ze los het potje gewonnen.
 

DeletedUser23442

Gast
Jeuj, gewonnen :D

iig, ik wil iemand graag bedanken, en dat is Heir.
Toen hij Jaspenia zag, zag de situatie er even penibel uit, maar toen faketen we logs en viel Heir er compleet voor, en twijfelde hij niet eens maar kwam hij ook nog eens naar mijn prive om ervoor te zorgen dat ik op Araluen ging stemmen! Nou, ja, graag :p
So ty Heir! (hug)

Ook namens mij: Heir, zonder jou hadden we nooit dit potje kunnen winnen. Dank je wel!

En dan over die bom, ik snap het nog steeds niet helemaal. Hoe had(den) ijzer en/of Sammy kunnen winnen?
Wonnen ze toch met de goedjes mee of iets aparts? En was het ontmantelen een kwestie van iedere dl een gok doen door een naam op te sturen?

En waarom was het na DL 4 nog niet afgelopen? Er waren een ontmantelaar, bom, wolf en gekoppelde sjamaan over. Dus van bom en ontmantelaar zou de ene lynch worden en de andere lunch. Had het nog uitgemaakt als we dat andersom hadden gedaan?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Als de bom de naam van de ontmantelaar had opgestuurd, was die laatste verandert in een karatemeester, die jullie nog kon uitschakelen. Helaas, ze waren niet actief genoeg :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan