• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #154 - De Bom

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Nee, want ik denk graag wel na over mijn BM-stem ipv meteen een uit te brengen puur om niet overreden te worden ofzo.....
 

DeletedUser

Gast
Ik roep op om hoc en ijzervreter te volgen. Tot nu toe is gebleken dat zij de enigen zijn met spelinzicht.
 

DeletedUser21204

Gast
Goed. Laten we dan maar stemmen op de enige hier met spelinzicht (op Rutger na, maar die doet vreemd): Jaspenia.
 

DeletedUser

Gast
Neus
​<3 Zo'n verzoekje weiger ik niet.
Ik tractor je de moeder Crimson. Stem op mij.
Als ik geen BM word, dan rijd ik jullie allemaal plat.
Sluit ik me bij aan. Neus
Succes mensen :)
Crimson Chin,
ik wil nog niet dood D:
Breng er dan eens verandering in, in plaats van te gaan janken.
Ja bakkes dan??????????
Ik roep op om hoc en ijzervreter te volgen. Tot nu toe is gebleken dat zij de enigen zijn met spelinzicht.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn jezelf uit te schrijven? Dit is bedroevend.
 

DeletedUser23442

Gast
Wat een diep trieste vertoning dit zeg.

Maar aangezien ik voor de dl niet meer online ga zijn moet ik nu al stemmen.

Kyra, omdat zij als enige (van de mensen die al actief geweest zijn) wel normaal doet, en normaal ook gewoon een goede bm is.

Sammy. Het ene potje doet hij serieus mee, het andere potje weer totaal niet. Maar voor mijn gevoel probeert hij als goedje vaker een stuk serieuzer mee te doen en als slechtje speelt hij vaker vreemd en irritant.

Het is niet veel, maar atm wel de meest verdachte imo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan