• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #154 - De Bom

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
De vraag is eerder of ik nog zoveel informatie weg geef...

Ofc pas ik mijn stijl aan, ik wil wel winnen samen met de goedjes ;)
Eigenlijk is dit gewoon een vreemde post, maar dat durft bijna niemand openlijk toe te geven oid. De knipogende smiley komt op mij vooral over als iets van IYKWIM en dat maakt alles gewoon raar aan die zin. Ik snap niet dat bvb Kyra gewoon de aandacht totaal van Don af wil leiden, want daar is imo totaal geen reden toe, aangezien hij niet ineens minder verdacht dan de rest is ofzo, gewoon omdat hij vervelend/dom doet.

Als ik geen BM word, dan rijd ik jullie allemaal plat.
Kun jij ook serieus spelen?

Retorische vraag. Dat kun je natuurlijk niet.

Dat had u bij eender welke andere reactie van mij ook gezegd, nog een andere verklaring waarom ik een wolf zou zijn volgens u?
Kap met dat beleefde gedoe plz.

Zucht

Sluit ik me bij aan. Neus
Zucht

Succes mensen :)

Crimson Chin,
ik wil nog niet dood D:
Zucht
 

DeletedUser21204

Gast
Uhm, imo is Don nog helemaal niet verdacht nee. Wel dan?

Ik leidde niet de aandacht van hem af. Men begon alleen al met te zeggen dat we hem moesten lynchen enzo voordat hij ook maar iets verkeerd had kunnen doen, en ik geef mensen gewoon graag een 2e kans, omdat ik hoop heb dat hij mss iets geleerd heeft van het vorige potje.
 

DeletedUser23628

Gast
Ik zou eigenlijk niet moeten weten hoe te reageren op alle bovenstaande onzin maar goed.

voor nu maar even mijn BM stem, Rutger doet inderdaad vreemd en Jaspenia heb ik zijn sluwe spel van het vorige potje nog niet vergeven.

Kyra ken ik persoonlijk helemaal niet maar lijkt wel 1 van de weinigen die zich niet laat verlagen tot wat ik graag het crimson niveau noem.

Hoop dat er in de aankomende uren nog wat zinnige opmerkingen gemaakt worden anders laat ik deze stem SAM staan.

als je wat langer wilt doorspelen moet je je daar ook wel naar gedragen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Hoop dat er in de aankomende uren nog wat zinnige opmerkingen gemaakt worden anders laat ik deze stem SAM staan.

als je wat langer wilt doorspelen moet je je daar ook wel naar gedragen.

Je stemt wel heel makkelijk mee op iemand zonder echt een reden te geven. Verdacht?

Edit: Je volgt ook nog eens de persoon wiens 'sluwe spel van het vorige potje je nog niet vergeven hebt'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Totaal niet verdacht. Flink terecht, zelfs. Sammy.
Zoals Jaspenia al zei, dit is de slechte-Sam-speelstijl, zo lopen te trollen.
 

DeletedUser2057

Gast
Goed, ik ga me hier verder niet tegen verdedigen, want dat heeft weinig zin, als dit het argument is. Haal toch die stemmen maar weg, lijkt me niet handig om mij er nu uit te halen. Bij voorbaat dank, groetjes.
 

DeletedUser23628

Gast
Goed, ik ga me hier verder niet tegen verdedigen, want dat heeft weinig zin, als dit het argument is. Haal toch die stemmen maar weg, lijkt me niet handig om mij er nu uit te halen. Bij voorbaat dank, groetjes.

Je weet zelf ook wel dat in ieder geval mijn stem bedoeld is om je normaal te laten reageren, als dit daar het antwoord op is...
 

DeletedUser2057

Gast
Helaas pindakaas ja.
Misschien kun jij dan ook eens wat gaan bijdragen, want dit is een beetje de pot die de ketel verwijt.
 

DeletedUser23628

Gast
Helaas pindakaas ja.
Misschien kun jij dan ook eens wat gaan bijdragen, want dit is een beetje de pot die de ketel verwijt.

Daar ben ik het niet mee eens, ik geloof dat ik vrij duidelijk ben geweest over wat ik tot nu toe denk.
 

DeletedUser

Gast
De stemmen op Sammy vind ik wel erg makkelijk huwr.
Gala, je stemt exact mee met Jasper, waarom stem je niet op iemand anders die niets toevoegt i.p.v. op Sammy?
 

DeletedUser23628

Gast
De stemmen op Sammy vind ik wel erg makkelijk huwr.
Gala, je stemt exact mee met Jasper, waarom stem je niet op iemand anders die niets toevoegt i.p.v. op Sammy?

Als je even terugleest kan je precies zien waarom ik op sam stem.
 

DeletedUser

Gast
Als je even terugleest kan je precies zien waarom ik op sam stem.

Ja, omdat hij geen zinnige opmerkingen maakt. Mijn vraag is waarom je niet op iemand anders stemt, want er zijn er zat die geen zinnige opmerkingen maken. Waarom precies Sammy, nadat Jasper al op hem gestemd heeft?
 

DeletedUser21204

Gast
De stemmen op Sammy vind ik wel erg makkelijk huwr.
Gala, je stemt exact mee met Jasper, waarom stem je niet op iemand anders die niets toevoegt i.p.v. op Sammy?

Aangezien ik ook meestem op Sammy geef ik hier ook maar even antwoord op; omdat het voor anderen normaal is, en voor Sammy alleen normaal is als-ie wolf is.
 

DeletedUser20542

Gast
Uhm, imo is Don nog helemaal niet verdacht nee. Wel dan?

Ik leidde niet de aandacht van hem af. Men begon alleen al met te zeggen dat we hem moesten lynchen enzo voordat hij ook maar iets verkeerd had kunnen doen, en ik geef mensen gewoon graag een 2e kans, omdat ik hoop heb dat hij mss iets geleerd heeft van het vorige potje.
Hij is iig niet minder verdacht dan de meeste anderen, dus ik vind het een beetje vreemd om dan op te roepen om zich wat minder op Don te focussen. Overigens klopt het dat getunnel op Don ook niks oplevert.

Je stemt wel heel makkelijk mee op iemand zonder echt een reden te geven. Verdacht?

Edit: Je volgt ook nog eens de persoon wiens 'sluwe spel van het vorige potje je nog niet vergeven hebt'.
Vind jij de BM-stemmen op jezelf dan ook verdacht? Want dat was ook reden not much, hmm?

Je weet zelf ook wel dat in ieder geval mijn stem bedoeld is om je normaal te laten reageren, als dit daar het antwoord op is...
Dus je loopt mee op Sam, gewoon zodat hij een beetje normaal gaat doen? In andere omstandigheden kan ik dat vatten, maar echt niet als je weet dat door de grote voorsprong die hij nu al heeft en de dag 1 mentaliteit (we weten het niet dus we doen maar eens gek). Dit is een heel goedkope manier om Sam gelyncht te krijgen, en dan is vooral jouw argument hierbij erg vreemd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan