• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #156 - A game of cards

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Ydeger hij zei tegen mij dat hij Donfrank had gezien, het is duidelijk dat Don goed was, Yde dus.
En als iemand dit beweert gaat hij vrijuit? Jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is zeg.

E: Misschien kan Sander zelf ook nog wat komen vertellen, en stoppen met het doelbewust negeren van dit topic. Dat maakt hem zeer verdacht, namelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Waarom lieg jij? Het is geloof ik vrij obvious dat ik hier flink zwart gemaakt word.

Ik geef toe, ik heb gelogen over de koppeling. Maar ik hou nog het minst achter (of ik lieg gewoon het minst, wat je wilt) van iedereen geloof ik.
Je hebt gelogen over de zienering, nu ook over de koppeling blijkbaar. Mijn stem blijft op jou.
Verder, Alice, denk ik dat we ondertussen allemaal wel weten dat het niet zomaar 'goedjes' en 'slechtjes' zijn dit spel. Een g/s-koppel bestaat niet. Het slaat nergens op wat hier beweerd wordt.
G/s koppel kan best bestaan lijkt me, ligt er net aan welke kleur je bent? Weer een leugen?
Waarom lynch je me? Omdat ik lieg over de koppeling tegen iemand die ik 0% vertrouw, maar die me 'gezien' heeft?
Meestal kan je iemand die jou gezien heeft wel vertrouwen tenzij je iets hebt wat je tegen niemand kan zeggen? In dit geval dus een g/s koppel?
En als iemand dit beweert gaat hij vrijuit? Jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is zeg.

E: Misschien kan Sander zelf ook nog wat komen vertellen, en stoppen met het doelbewust negeren van dit topic. Dat maakt hem zeer verdacht, namelijk.
Ik dacht dat het vrij duidelijk was, nu dus gereageerd.
 

DeletedUser

Gast
Dit potje is zo verwarrend... ik snap echt niets van die kaarten, maar liegen over koppel / zienering lijkt me wel enigszins verdacht.

Ydeger
 

DeletedUser20542

Gast
Mijn rol komt niet eens in de buurt van ziener... En ik heb nooit beweerd iemand gezien te hebben. Plz, haal jullie hersens eens uit het sterk water en steek ze weer veilig in jullie hoofd.
 

DeletedUser23442

Gast
Deadline 3


De situatie bleef erger en erger worden. Relletjes werden veldslagen. In plaats van stokken en vuurwerk werd er nu gevochten met geweren en handgranaten. Het aantal slachtoffers bleef hierdoor maar oplopen. Niemand was veilig, niemand wist zeker of hij na vandaag nog zou leven. En als het vandaag niet zou eindigen begon de angst morgen weer opnieuw. Morgen zou de strijd waarschijnlijk nog weer heviger zijn. Overmorgen was de kans dat je het niet zou overleven groter dan morgen. En de kans dat je morgen niet zou overleven is weer groter dan dat je het vandaag zou redden. Angst, daarmee was iedereen gevuld

Deadline 4 is op maandag om 22:30. Alles kan gebeuren deze nacht.


Klaagmuur
e7e73266e10da3b82da5a8bc3b73c6de.png


Ydeger sterft deze nacht. Hij was
Zwarte joker
44bd8246-8087-4eff-8bc7-93ebefb7ed4c-19.jpg

1. Ydeger --> Heir
3. Ilja --> Yde
7. Heir of carthago --> Yde
8. Alice --> Heir
9. Sanhal --> Yde
10. Aeneas --> Yde
12. Crimson Chin --> Yde
13. Weerwolfgek --> Yde
52. Ijzer --> Yde

Iedereen heeft alweer gestemd :O
Blijf zo door gaan!!

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Waar komen al die stemmen op Roy vandaan?
Daarnaast sorry dat ik pas zo laat er weer ben. Was helemaal vergeten dat ik later thuis zou zijn D:
 

DeletedUser23442

Gast
Deadline 4


De bommen waren afgegaan. Overal explosies. Honderden doden, duizenden slachtoffers. Hele rijken waren in stof opgegaan. Enkel de sterkste strijders hebben het nog weten te overleven. Maar de strijd was nog niet voorbij. Hoelang kunnen ze dit nog volhouden voordat ze zelf ook aan hun einde komen.

Deadline 5 is op dinsdag om 22:30. Alles kan gebeuren deze nacht.


Klaagmuur
e7e73266e10da3b82da5a8bc3b73c6de.png
3e3d78a6bb6519952d2e21a5146eebad.png


Aeneas sterft deze nacht. Hij was
Schoppen vrouw
44bd8246-8087-4eff-8bc7-93ebefb7ed4c-11.jpg
Ilja sterft deze nacht. Zij was
Rode joker
44bd8246-8087-4eff-8bc7-93ebefb7ed4c-18.jpg
Crimson Chin sterft deze nacht. Hij was
Klaveren vrouw
44bd8246-8087-4eff-8bc7-93ebefb7ed4c-5.jpg
Alice sterft deze nacht. Zij was
Harten boer
44bd8246-8087-4eff-8bc7-93ebefb7ed4c-4.jpg
Alice moet een nieuwe BM kiezen

3. Ilja --> xxx
7. Heir of carthago --> Aeneas
8. Alice --> Heir
9. Sanhal --> Aeneas
10. Aeneas --> xxx
12. Crimson Chin --> Aeneas
13. Weerwolfgek --> Aeneas
52. Ijzer --> xxx

Ilja en Aeneas hebben niet gestemd, maar zijn ook al zo dood dat ik niet kan dreigen met doodvallen :( .
Ijzer moet wel actiever worden!

 

DeletedUser23442

Gast
Deadline 5 (vervroegd)


De laatste klappen waren te horen. En toen was het stil, een stilte zoals al tijden niet gehoord was. De oorlog was voorbij. Niet op een vredige manier, maar toch zou er nu vrede volgen. Één rijk had nu de macht over alle anderen. Een nieuw koningkrijk moest zich gaan vormen, die zou heersen over de wereld

WWG en Sanhal hebben aangegeven dat deze lynchstemmen 100% definitief zijn. WWG is BM, dus:



Heir sterft deze nacht. Hij was
Schoppen heer
44bd8246-8087-4eff-8bc7-93ebefb7ed4c-12.jpg

Daarmee winnen de Ruiten.
diamonds.png
Weerwolfgek als Heer der Ruiten
Sanhal als Vrouw der Ruiten
Ijzervreter als Boer der Ruiten

GEFELICITEERD MET DEZE GLANSRIJKE OVERWINNING

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Stom spel. Snel door naar de volgende. Of niet, als dat net zo vaag word.
Ik had zo'n medelijden met die mensen die gelyncht werden volgens een redenering waar geen zak van klopte gewoon omdat de kleurtjes elkaar gevonden hadden en konden doen wat ze wouden. Dit was geen WvW, maar een compleet ander spel, waar ik me nooit voor had ingeschreven.
 

DeletedUser25006

Gast
Zeer blij dat ik mijn plaats had overgedragen, wel nog gevolgd en als ik het goed had was het dus soort tegen soort? IIG Als het volgende spel start (@Rabbid) dan hoop ik dat ik er geen hoofdpijn van krijg en gewoon kan blijven meedoen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan