• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #157 - Heksen van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21575

Gast
1 . Jaspenia > Heksenleerling
3 . Alice > Heks
5 . Don > Heks
7 . Heir of carthago > Heks
12 . Sam > Heksenjager


2 . Nissassa
4 . Artifex
6 . lightpolis
8 . Ydeger
9 . Galadriël
10 . Bert
11 . MoonMonkey

Wat ik me dus afvraag als ik dit zo zie, is iedereen een heks? Ik ging er namelijk van uit dat er ook gewoon 'burgers' in zaten. Maar die staan niet eens benoemd in het topic.

Verder vond ik dat er gisteravond wel heel erg makkelijk geswitched werd op het laatste. Iedereen had een mening en was die ook sterk aan het verkondigen / beargumenteren en opeens liep dan men over naar een andere lynchtrein.

P.S. Ik ga vanavond eindelijk naar de nieuwe bondfilm SPECTRE. Dus ik ben van 7 tot half 12 - 12 uur sowieso afwezig.

E:
Zo onhandig dat we dus niet weten of we aan het winnen zijn of niet x)
Ja dat is mijn punt dus. Hebben we er 3 slechtjes uitgeholpen? 2 slechtjes? 3 goedjes? Idk :X
 

DeletedUser23701

Gast
nu ik al die reacties van artifex en MoonMonkey nog eens leest valt me wel iets op.
hoeveel potjes speel jij al mee???

ik neem aan dat je genoeg potjes meespeelt om dit niet voor het eerst te hebben gezien. Zo ja, dan is er misschien iets mis in je oberservatie. Aangezien ik dat niet denk, neem ik aan dat je nu express naar dingen zoekt die er niet zijn. waarom doe je dit?? en waarom wilde je zo graag daarover meer duidelijkheid van nissassa?

Vakantie vieren zonder hier moeite voor te doen en uiteindelijk alle wolven random eruit zien te halen zoals sammy probeerde fzow... dunno.

Waarom deze post?:

Dus je snapt het wel als ik zonder iets te zeggen een bm stem op nissassa, maar als iemand dat naar mij toe doet dan snap je het niet meer. Nogal vreemd aangezien je mij niet kent en totaal niet weet hoe ik speel.
Je stemt dus op een persoon die een bm stem geeft aan een speler die jij niet kent, of ik nu goed of niet goed bent daar heb jij geen weet van. Stel sammy had op nissassa of jasp gestemd zonder wat te zeggen had het je totaal niets uitgemaakt.

Vind dit daar nogal zeer misplaatste reactie en wat mij nogal heel erg verbaasd is direct de stem erop, nadat sammy al in slecht daglicht gesteld stond.

Artifex dus


Moonmonkey

Waarom? Omdat ik nog nooit zon onlogisch beredeneerd verhaal of argument of wat dan ook heb gelezen. Laat staan dat het compleet nergens op slaat omdat een BM stem zonder motivering op iemand gewoon raar is.

Klinkt goed?? Oke dat is een argument dus

Kijk nee deze is onderbouwd


Ook niet onderbouwd loopt gewoon mee met de rest van de stemmen


Opnieuw totaal niet onderbouwd.


Hier nog een stem van mij totaal niet onderbouwd


Laat ik deze dan ook maar even bijpakken voor je.

Kijk hier maar eens goed naar artifex.
Is het dan nog zo vreemd dat ik je eruit wil stemmen omdat je alleen sammy op zijn bm stem aanspreekt en hem daarop wil lynchen??

Het grote verschil moonmonkey is dat Jaspenia heeft bewezen een goede bm te zijn in mijn en andermans ogen. Het feit dat iemand jou voor BM stemt terwijl je je iig voor mij niet bewezen hebt als goede BM is daarom dus raar. Raar genoeg om een Lynchstem te geven.

Enzo voort

Vervolgens

Nou moet ik Bert wel gelijk geven, Hoc voegt werkelijk niets toe en bij de konijnenspelen ook niet. Moonmonkey, hoewel wij niet op een lijn zitten moet ik wel zeggen dat je actief bent. Okeej, ik heb niet de beste redevoering voor een stem hoewel het voor mij wel logisch is in sommige opzichten. Maar net als jij ben ik ook actief. Ik verplaats voor deze deadline mijn lynchstem op Hoc wegens inactiviteit (1 berichtje per dag met net 2 tot 5 woorden is niets) en geen toegevoegde waarde.

Ik snap hier wat je zegt en zal daarom mijn stem ook naar hoc verplaatsen. Goed of slecht... aan dat hebben we niets.

Alhoewel ik toch graag antwoord zou willen hebben op de vraag waarom je de beulactie van sam hebt genegeerd.

Om je een hele eerlijke reactie te geven, met de woorden ik sloop donfrank was mij niet duidelijk dat hij een beul was. Het klonk voor mij eerder als soort van dreiging in het spel om duidelijk te maken richting Donfrank dat hij het niet met hem eens was, voor mijn gevoel had hij ook mij kunnen nemen om tegen te gaan werken en heb ik het nooit opgevat als een beulactie.

Moonmonkey bewijs je maar

ik beschuldig hen beiden er dus van om wolf te zijn.
door eerst elkaar onder vuur te nemen maken ze zich niet me elkaar verwant te maken, mocht 1 van de 2 gelynched worden.
en vervolgens dan die samenwerking. alsof ze zich hier voldoende sterk voor voelen en zekerder zijn van hun overwinning als wolf

hierbij ​Artifex
 

DeletedUser21575

Gast
ik beschuldig hen beiden er dus van om wolf te zijn.
door eerst elkaar onder vuur te nemen maken ze zich niet me elkaar verwant te maken, mocht 1 van de 2 gelynched worden.
en vervolgens dan die samenwerking. alsof ze zich hier voldoende sterk voor voelen en zekerder zijn van hun overwinning als wolf

hierbij ​Artifex

Ja dat is dus eigenlijk een beetje waar ik hiermee:
Verder vond ik dat er gisteravond wel heel erg makkelijk geswitched werd op het laatste. Iedereen had een mening en was die ook sterk aan het verkondigen / beargumenteren en opeens liep dan men over naar een andere lynchtrein.

Op doelde x)
 

DeletedUser25006

Gast
Zegt voor mij genoeg. Alice voegt weinig toe aan het topic tot dusver.
En je posts slaan dus wel degelijker nergens op. Rabbid doet niet eens mee..
Als je denkt dat "je taaltje" misschien te moeilijk voor mij is, zit je er dus mooi naast

bij gebrek aan beter Alice
indien ik op tijd ben voor de deadline en er is een een duidelijke verdachte verander ik me'n stem nog

Gisteren was Lightpolis 'zogezegd druk', maar begon wel aan zijn post voor de deadline, wat raar?

verder begon ik aan mijn post toen de jouwe nog niet verschenen was, dus voor 21h30

Mijn post was om 21:28u wat betekend dat hij om die tijd al aant typen was, maar als je gaat stemmen en je zit net voor de deadline dan maak je post pas later af maar stem je eerst, vreemd? zeker weten, ook al ging het maar om een BM stem.

Dan hierboven, bert en light stemmen 2 dagen na elkaar beide op alice, beide zonder ook maar een fatsoenlijke reden te benoemen. Nu afgelopen deadline was alice de lunch? Hebben deze 2 dan niets weten te bereiken met lynchen en er daarom maar een lunch van gemaakt? Ik vind het allemaal erg toevallig... TE toevallig.

Lightpolis bovenstaande uitleg is reden genoeg om mijn keuze te beschrijven.
 

DeletedUser23701

Gast
sorry, maar ik heb slechts 1 maal op alice gestemd.
en verder zal ik straks opnieuw niet aanwezig zijn deze avond, dus maak er gebruik van ;)
ik ben benieuwd hoe je mij gaat aanpakken.
misschien ook eens mensen echt onderbouwd beschuldigen en niet enkel counteren?
 

DeletedUser19654

Gast
Je mag mij verdenken van wolf zijn, of ik nu op hoc had gestemd of niet dat had op dat moment totaal geen verschil uit gemaakt. Nu heb ik hem aangepast, met de reden dat ik begreep wat artifex duidelijk wilde maken.
Ik heb niet gezegd dat ik hem niet meer verdacht vind. Eigenlijk vind ik dit juist wel, sterker nog door het feit dat hij opnieuw gaat counteren.

Maar ik wil nog even in zijn post gaan duiken ;)
 

DeletedUser23701

Gast
Je mag mij verdenken van wolf zijn, of ik nu op hoc had gestemd of niet dat had op dat moment totaal geen verschil uit gemaakt. Nu heb ik hem aangepast, met de reden dat ik begreep wat artifex duidelijk wilde maken.
Ik heb niet gezegd dat ik hem niet meer verdacht vind. Eigenlijk vind ik dit juist wel, sterker nog door het feit dat hij opnieuw gaat counteren.

Maar ik wil nog even in zijn post gaan duiken ;)

yja, ik vind artifex net iets verdachter dan jij, dus vandaar dat ik ook achter hem aanga
 

DeletedUser21575

Gast
Ja dan zeg ik ook eerder Artifex ja. Zonder onderbouwingen gaan lopen counteren na een legitte opmerking in plaats van die argumenten proberen te weerleggen. x)
 

DeletedUser23079

Gast
Gisteren was Lightpolis 'zogezegd druk', maar begon wel aan zijn post voor de deadline, wat raar?



Mijn post was om 21:28u wat betekend dat hij om die tijd al aant typen was, maar als je gaat stemmen en je zit net voor de deadline dan maak je post pas later af maar stem je eerst, vreemd? zeker weten, ook al ging het maar om een BM stem.

Dan hierboven, bert en light stemmen 2 dagen na elkaar beide op alice, beide zonder ook maar een fatsoenlijke reden te benoemen. Nu afgelopen deadline was alice de lunch? Hebben deze 2 dan niets weten te bereiken met lynchen en er daarom maar een lunch van gemaakt? Ik vind het allemaal erg toevallig... TE toevallig.

Lightpolis bovenstaande uitleg is reden genoeg om mijn keuze te beschrijven.

Voor een dag 1 lynch was die stem nog redelijk onderbouwd. Meer onderbouwd dan de meeste op dag 1, die 1 theorie op sammy volgden zonder enige toevoeging.

En trouwens... wat maakt lightpolis en mij opeens vriendjes x)? Bij mijn weten volgde Light enkel mij en was er dus geen vriendjespolitiek van mij naar hem toe
 

DeletedUser19654

Gast
Ja dan zeg ik ook eerder Artifex ja. Zonder onderbouwingen gaan lopen counteren na een legitte opmerking in plaats van die argumenten proberen te weerleggen. x)
Je impliceert hier een keuze te moeten maken tussen artifex en mij??
Kun je even toelichten waarom je mij in deze overweging meeneemt? Is het door wat lightpolis vertelde? over het feit dat ik en artifex samen wolf zijn en gisteren toneel hebben gespeeld?

Ugh... vervelend moet andere potjes gaan bekijken weet de speelstijl van lightpolis niet :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
Je impliceert hier een keuze te moeten maken tussen artifex en mij??
Kun je even toelichten waarom je mij in deze overweging meeneemt? Is het door wat lightpolis vertelde? over het feit dat ik en artifex samen wolf zijn en gisteren toneel hebben gespeeld?

Ugh... vervelend moet andere potjes gaan bekijken weet de speelstijl van lightpolis niet :mad:

Mwoah eerder artifex vs. rest van de spelers :)
 

DeletedUser23628

Gast
Gisteren was Lightpolis 'zogezegd druk', maar begon wel aan zijn post voor de deadline, wat raar?



Mijn post was om 21:28u wat betekend dat hij om die tijd al aant typen was, maar als je gaat stemmen en je zit net voor de deadline dan maak je post pas later af maar stem je eerst, vreemd? zeker weten, ook al ging het maar om een BM stem.

Dan hierboven, bert en light stemmen 2 dagen na elkaar beide op alice, beide zonder ook maar een fatsoenlijke reden te benoemen. Nu afgelopen deadline was alice de lunch? Hebben deze 2 dan niets weten te bereiken met lynchen en er daarom maar een lunch van gemaakt? Ik vind het allemaal erg toevallig... TE toevallig.

Lightpolis bovenstaande uitleg is reden genoeg om mijn keuze te beschrijven.

dit slaat werkelijk nergens op.

hij zegt zelf al 'indien ik op tijd ben voor de deadline' en blijkbaar gelukt.

waarom reageer je niet gewoon op wat hij zegt?

Dat probeer je blijkbaar zelf ook te verbergen.. genoeg reden voor mij om op jou stemmen

Artifex
 

DeletedUser25006

Gast
wel bewijs is lastig gezien er pas 3 heksen dood zijn en ik moet wachten tot er 4 dood zijn, maarja ik ga toch dood gelynched worden dus dan zal het daar bevestigd worden.
 

DeletedUser23079

Gast
wel bewijs is lastig gezien er pas 3 heksen dood zijn en ik moet wachten tot er 4 dood zijn, maarja ik ga toch dood gelynched worden dus dan zal het daar bevestigd worden.
Heb je op zijn minst een tegenargument voor al de verdenkingen/posts over jou hierboven?
 

DeletedUser25006

Gast
Ik hoef geen tegenargument te geven want jullie zijn het toch al eens over dat ik slecht ben. Ik heb zo een vergadering en geen zin om der verder nog even moeite voor te doen om een tegenargument te geven, mocht ik voor de dl terug zijn mogelijk dan wel.
 

DeletedUser19654

Gast
Ik heb niet veel te zeggen als het volgende:
Ik heb het gevoel dat de wolven dit aardig vies spelen en ik ze tussen de actieven mensen niet ga vinden.

Vandaar dat mijn stem naar galadriël gaat. Inactief waardeloze post en voegt niets toe. Nu even online komen om niet dood te gaan aan inactiviteit. Dit is geen speelstijl en ik heb ook zeker niet het gevoel dat je een goedje bent vergeleken met andere potjes.

in potje 155 was ze goedje en had ze een zeer hoog aantal post. Namelijk 1 van de meesten en was ze veel actiever betrokken met het zoeken naar wolven. Daarnaast had ze ook zeker meer toegevoegde waarde dan wat ze nu toevoegt. Het lijkt haar haast niet te kunnen schelen wat er gebeurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan