• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #157 - Heksen van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23701

Gast
Je impliceert hier een keuze te moeten maken tussen artifex en mij??
Kun je even toelichten waarom je mij in deze overweging meeneemt? Is het door wat lightpolis vertelde? over het feit dat ik en artifex samen wolf zijn en gisteren toneel hebben gespeeld?

Ugh... vervelend moet andere potjes gaan bekijken weet de speelstijl van lightpolis niet :mad:

veel succes, mijn enig andere potje was die van de konijnenspelen, ben nogal nieuw op het AF
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
- Deadline 3 -​

't is gedaan. Sorry met KonijnenSpelen geen tijd voor een deftig verhaal.

Artifex, Duistere Engel is lynch
MoonMonkey, ziener is lunch.
5 Spelers blijven over, waarvan 3 wolven. gg wp.

Gefeliciteerd Nissassa, Lightpolis en Galadriël.
 

DeletedUser23701

Gast
wel goed gespeeld allemaal. hoewel dit potje dus niet zo lang heeft mogen duren
 

DeletedUser19654

Gast
Omg nu kan ik mijn post over nissassa wel deleten xD
En galadriel had ik goed :O

Artifex verdacht ik stiekum totaal niet meer na die bm stem op mij want waarom zou hij dat doen op het moment dat hij kon bepalen wie bm zou worden, werd duidelijker met de claim maar no ****s given.

Het is daarnaast ook zeer moeilijk spelen voor de goedjes als je spelers hebt als sammy... en hoc.
Sammy haalt er even random 1 goedje uit en hoc is gewoon een waardeloze aanhangsel dat gewoon moet stoppen dit te spelen. Het is echt niet leuk met zulke mensen dit te moeten spelen.

Ook jammer dat ik totaal geen zienacties heb kunnen doen, met al die heksen. Denk daarnaast dat 4 heksen ook wel veel waren aangezien we maar met 12 spelers waren. Dan is 1/3e al uit het spel!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23628

Gast
Omg nu kan ik mijn post over nissassa wel deleten xD
En galadriel had ik goed :O

Artifex verdacht ik stiekum totaal niet meer na die bm stem op mij want waarom zou hij dat doen op het moment dat hij kon bepalen wie bm zou worden.
Ik was helemaal niet inactief!
 

DeletedUser25006

Gast
Ik zie het excuus van Ydeger wel verschijnen, dat lightpolis wolf-heks was was echt overduidelijk. Met betrekking tot gala had moonmonkey zeker weten een punt ;P

Idd moon, ik had mezelf BM kunnen stemmen maar dat deed ik niet, helaas heb je je nog niet kunnen bewijzen :(
 

DeletedUser25006

Gast
Ow, en als je kijkt he nisassa aanhangt bij Lightpolis was ook dat overduidelijk
 

DeletedUser23701

Gast
wel ja, deze deadline konden we bijna niet verliezen.
en we spraken ook mooi onderling alles af.

verder vraag ik me af hoe je dat zo zeker weet.
niemand zou mijn eigenlijke speelstijl 100% moeten kennen omdat dit me'n 2de potje was
 

DeletedUser19654

Gast
Ik was helemaal niet inactief!
Je was nog inactiever dan rabbid!! vergeleken met de activiteit die je vertoont als je goedje bent.

Ach, nu weet ik iig hoe ik jullie als wolf kan ontmaskeren. Nissassa was eigenlijk best makkelijk toen ik eenmaal hem op artifex zag gaan. Toen was het echt te duidelijk alleen ik was zo'n extreem lange post aan het maken (voor niets dus) waarin hij zich haast verraadde in al zijn posts xD
Dat ik zo slecht ben dat niet eerder gezien te hebben en voor artifex ging. Alhoewel ik las konijnspelen net lekker om volgende dag als een beest te keer te gaan... ook daar ging hij waardeloos op iedereen counteren.
 

DeletedUser23079

Gast
Toch jammer dat wanneer er in dit potje iemand verdacht werd, iedereen die meteen verdacht vind.
 

DeletedUser19654

Gast
Toch jammer dat wanneer er in dit potje iemand verdacht werd, iedereen die meteen verdacht vind.
Ja dat vind ik dan weer verdacht haha en dan wil ik niet meer dus vandaar mijn twist naar galadriel die toch niemand zou volgen, maar voelde wel gewoon juist. Wellicht als ik mijn post over nissassa vandaag nog had gepost.

Ging echt zo van:
Hier stem jij op sammy vanwege zijn bm stem op mij. Tenminste dat is 1 van je redenen.
Hier zeg je het helemaal eens te zijn met mij. Een post waarin ik artifex zijn argument bekritiseer op sammy. HETZELFDE argument dat jij gebruikte!!!
en dan even de post quote waarin dan he, want serieus dat gebeurde.

E: en artifex
ja was echt onmogelijke task haast dit potje te redden, dankzij sammy. Hij die als beul er een niet heks uit beult en dan zelf ook nog dood gaat als bewezen goedje aangezien men weigerde stem aan te passen. Dan hield ik alleen jou nog over volgensmij om te zien als niet heks. Tenminste jij was de enige niet heks die actief was.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik zie het excuus van Ydeger wel verschijnen, dat lightpolis wolf-heks was was echt overduidelijk. Met betrekking tot gala had moonmonkey zeker weten een punt ;P

Idd moon, ik had mezelf BM kunnen stemmen maar dat deed ik niet, helaas heb je je nog niet kunnen bewijzen :(
Oh, ik was niet zo attentif, dus ik dacht van yolo ik heb zin om Artifex te lynchen.
 

DeletedUser23701

Gast
Waarom moest ik meteen dood :(


eigenlijk mijn fout, ik zei dat het wel eens grappig kon zijn om de BM te lunchen net nu die verkozen was.
maar ook dat de anderen het mochten beslissen omdat ik naar de judo moest maandag.
en blijkbaar ben jij het dan geworden.
dus hierbij mijn excuses.
 

DeletedUser19654

Gast
Nu het me trouwens opvalt rabbid je hebt een grove fout gemaakt ben ik bang.
Op dag 1 was de lynch gelijk tussen sammy en alice

Alice had er 2 een van mij en een van bert
sammy had er 3 een van nissassa, een van don en eentje van artifex

Don werd gebeult dus dan telt zijn stem toch niet meer, aangezien de beulactie voor de lynch was. Met andere woorden een gelijk spel van 2v2 waarop de bm een besluit moet nemen, niet dan?
speler instant dood staat er letterlijk. Dus een bewezen goedje is onterecht dood gegaan wat het hele spel echt drastisch had veranderd ;)

Moraal door het ontdekken van deze fout verdien ik een deel van de winst :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan