• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #161 - DeStRuCtIoN

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Ok. Ten eerste heb ik niet echt een idee. Ik ga er even van uit dat er iig 1 wolf gestemd heeft en toen ook een lunch heeft ingestuurd, anders is t echt gewoon een laffe wolf.

Dit betekent btw niet dat ik yde niet meer verdacht vind, maar ik focus daar vandaag misschien niet op. Aangezien ik kyra en chin iets meer vertrouw (niet volledig), kijk ik dan richting gekko en stan.
Stan was gisteren erg laat met stemmen en leek meer te stemmen om inactiviteit te voorkomen dan om echt mee te doen. Maar eerder die dag poste hij wel redelijk. Gekko had een in mijn ogen wat vreemde stem op labr en claimde doodsheks, maar kan nog na zijn drankje geinfecteerd zijn.

Ik ga nog ff verder doorlezen en dan mijn keuze maken

Verder vraag aan de spelleiding: wat zijn de regels rondom inactiviteit en doodvallen?
Je geeft voor Gekko en Stan meer argumentatie waarom je ze niet verdenkt dan wel x) Waarom laat je bvb Crimson huppakee vallen? Nogal vreemd, als je Stan neigt te geloven met zijn inhoudelijke posts. Dat zie ik Crimson niet echt doen.
 

DeletedUser

Gast
Je geeft voor Gekko en Stan meer argumentatie waarom je ze niet verdenkt dan wel x) Waarom laat je bvb Crimson huppakee vallen? Nogal vreemd, als je Stan neigt te geloven met zijn inhoudelijke posts. Dat zie ik Crimson niet echt doen.

Als je t zo opvangt kan dat ook. Ik zeg juist dat ik stan verdacht vind omdat hij meer stemt om niet inactief te zijn dan om echt een wolf te zoeken (wolfisch imo) en gekko zijn claim is niet op gereageerd, maar hij kan best geinfecteerd zijn. Ik vertrouw crimson chin en kyra meer omdat zij op rabbid stemde de dag hij hij dood ging, en ik denk niet dat een stel wolven hun medewolf zo dicht bij de dood zouden helpen. T kan een soort slimme opofferingsactie zijn om minder verdacht te worden, maar dat vind ik onwaarschijnlijk.
 

DeletedUser20542

Gast
Als je t zo opvangt kan dat ook. Ik zeg juist dat ik stan verdacht vind omdat hij meer stemt om niet inactief te zijn dan om echt een wolf te zoeken (wolfisch imo) en gekko zijn claim is niet op gereageerd, maar hij kan best geinfecteerd zijn. Ik vertrouw crimson chin en kyra meer omdat zij op rabbid stemde de dag hij hij dood ging, en ik denk niet dat een stel wolven hun medewolf zo dicht bij de dood zouden helpen. T kan een soort slimme opofferingsactie zijn om minder verdacht te worden, maar dat vind ik onwaarschijnlijk.
O ja, precies. Maar eigenlijk komt het er op neer dat het voelen in een afgesloten doos is :(
 

DeletedUser21204

Gast
Stan vanwege dat vage gedoe van gister en over het algemeen meer nutteloze posts dan normaal. Verder zijn er zoals iedereen denk ik wel merkt niet echt duidelijke verdachten, dus een beetje gokken is het helaas ook..
 

DeletedUser

Gast
Ik twijfel erg als iedereen t opeens eens wordt en er wss nog meerdere wolven inzitten, maar ik ga ook maar voor stan. Ten eerste omdat ik toch al weinig invloed meer heb en omdat zijn gedrag gisteren avond gwoon vreemd was.
 

DeletedUser23442

Gast
dEADliNE 5

8ff948396dfbcd9aaf4e5914a6d7eff7.png


sTAn Is LYnCH - HiJ wAS wOLf
kYrA iS lUNch - Zij wAS beUl
iMRAhiL sTErfT aAn LieFDEsvERDrIEt - hIJ wAs vALs OrAKeL

Imrahil moet een nieuwe bm kiezen


Volgende deadline - maandag 22:00


 

DeletedUser

Gast
Crimson Chin moet een wolf zijn.

Leuk dat je verder een verklaring erbij gooit...
Stan zal de infectie zijn geweest of er is geen infectie geweest. Dan vertrouw ik gekko ook wel met zijn heks claim en crimson vind ik eerder goed dan Ydeger.
Daarom mijn stem op Ydeger

E. kan net zo goed helemaal open spelen. Ik verwacht dat er geen normale wolf meer in zit, want ik ben onderzoeker en dus zit er vanaf t begin al een liturgische wolf in die nu nog leeft. Daarom vertrouw ik gekko wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Crimson Chin moet een wolf zijn.

Jij zou al dood moeten zijn nadat je 2x 'vergeten' stemmen bent (inactiefdood? / dood voor spelbederf?). Ik verwacht dan ook dat jaspenia nog voor de DL ingrijpt en de enige juiste beslissing neemt.

Ydeger
 

DeletedUser20542

Gast
Jij zou al dood moeten zijn nadat je 2x 'vergeten' stemmen bent (inactiefdood? / dood voor spelbederf?). Ik verwacht dan ook dat jaspenia nog voor de DL ingrijpt en de enige juiste beslissing neemt.

Ydeger
Wat mooi dat je medewolfje met je mee komt gelijk he. Kom nou jongens, als ik wolf ben kan ik toch nooit ineens 2 stemmen op me krijgen? Gekko is quite bewezen, right. En het zou me niks verbazen als er nog 2 wolven in zitten. Dat zijn jullie dan. Sorry Crimson, maar je plannetje is mislukt.
 

DeletedUser

Gast
Wat mooi dat je medewolfje met je mee komt gelijk he. Kom nou jongens, als ik wolf ben kan ik toch nooit ineens 2 stemmen op me krijgen? Gekko is quite bewezen, right. En het zou me niks verbazen als er nog 2 wolven in zitten. Dat zijn jullie dan. Sorry Crimson, maar je plannetje is mislukt.

Ik had mijn bericht ge-edit vlak voordat crimson poste, maar zal t nog maar eens herhalen hier. Ik speel compleet open. Ik ben onderzoeker, er zit dus een liturgische wolf in en ik denk niet dat er nog 2 wolven in zitten. Crimson zou niet zo snel zijn medewolven afmaken en gekko heeft een aardige claim die ik wel geloof. Dan blijf jij over als wolf.
 

DeletedUser

Gast
Wat mooi dat je medewolfje met je mee komt gelijk he. Kom nou jongens, als ik wolf ben kan ik toch nooit ineens 2 stemmen op me krijgen? Gekko is quite bewezen, right. En het zou me niks verbazen als er nog 2 wolven in zitten. Dat zijn jullie dan. Sorry Crimson, maar je plannetje is mislukt.

Leuk dat je mijn post negeert.

Waarom zou je nooit ineens 2 stemmen op jou krijgen? Je zegt gewoon 'Crimson is wolf', mooie argumentatie hoor. Je stemt al 2 deadlines niet, wat je ook verdacht maakt en je verdedigde rabbid. Het feit dat je nu gewoon staat te roepen dat bijna iedereen wolf is, maakt je ook niet bepaald geloofwaardiger. Daarenboven komt nog eens fireas zijn argumentatie.

Nu even over mezelf: waarom zou ik mijn medewolf meteen proberen doden? En waarom zou ik kyra dan lunchen, iemand die op dezelfde lijn zat als mij? Net zoals fireas zal ik open kaart spelen, ik ben jager.

Wat verwachtte je trouwens toen je besloot niet mee te stemmen? Dat het niet zou opvallen? Dat je zomaar je smerige spelletje kon spelen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Ik had mijn bericht ge-edit vlak voordat crimson poste, maar zal t nog maar eens herhalen hier. Ik speel compleet open. Ik ben onderzoeker, er zit dus een liturgische wolf in en ik denk niet dat er nog 2 wolven in zitten. Crimson zou niet zo snel zijn medewolven afmaken en gekko heeft een aardige claim die ik wel geloof. Dan blijf jij over als wolf.
Wow, supergeloofwaardige claim! Nee. Wtf, iedereen kan Onderzoeker claimen. Mooi jezelf in het schone hoekje gezet. Sorry, maar dit slaat ook helemaal nergens op. Als Crimson niet wolf is, ben jij het zeker wel.

Leuk dat je mijn post negeert.

Waarom zou je nooit ineens 2 stemmen op jou krijgen? Je zegt gewoon 'Crimson is wolf', mooie argumentatie hoor. Je stemt al 2 deadlines niet, wat je ook verdacht maakt en je verdedigde rabbid. Het feit dat je nu gewoon staat te roepen dat bijna iedereen wolf is, maakt je ook niet bepaald geloofwaardiger. Daarenboven komt nog eens fireas zijn argumentatie.

Nu even over mezelf: waarom zou ik mijn medewolf meteen proberen doden? En waarom zou ik kyra dan lunchen, iemand die op dezelfde lijn zat als mij? Net zoals fireas zal ik open kaart spelen, ik ben jager.

Wat verwachtte je trouwens toen je besloot niet mee te stemmen? Dat het niet zou opvallen? Dat je zomaar je smerige spelletje kon spelen?
Ten eerste, wat bedoel je hier op het einde? Ik weet niet over welke situatie je het hebt.

Waarom is niet stemmen verdacht? Waarom is Rabbid niet verdenken verdacht? Ik blijf erbij, die deed niks mis. Geluk dat die eruit is. En ik roep niet dat iedereen wolf is! Gekkerd is goedje, dat roep ik ook al de hele tijd. En Fireas of jij bent het evenzo.
 

DeletedUser

Gast
T enige wat jij nu nog wil is gekko als BM aan jouw kant krijgen. maakt jouw niet uit wie hij afmaakt, zegt mij denk ik al genoeg.
Wat mijn claim betreft, doe ermee wat je wil, natuurlijk kan ik hem niet bewijzen, maar t maakt nu weinig meer uit of ik t achter houd. Wat claim jij nu dan?
 

DeletedUser21356

Gast
Ik gok op Crimson als Wolf.
Fireas toch, ongeloofwaardige claim.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan