• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #161 - DeStRuCtIoN

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik vind het wel grappig dat jullie beiden op mij stemmen, maar dat jullie niks toevoegen van argumentatie. Verder vind ik het raar dat gekko gewoon meestemt met yde. Gekko is ook niet achterlijk, hij ziet ook wel dat yde lyncht zonder argumentatie. Waarom dan zo makkelijk meestemmen? Om als koppel te winnen?
 

DeletedUser

Gast
Ik gok op Crimson als Wolf.
Fireas toch, ongeloofwaardige claim.

Ok. Waarom? Waarom zouden wij meteen beiden op Yde gaan? Als we beide wolf zouden zijn zouden we het wel subtieler aanpakken en wij zijn geen wolf. Mijn enige verzoek is dat als ik doodga en je wordt geluncht, want dat zal wel gebeuren, maak dan crimson bm.
En waarom vertrouw je yde? Ik begrijp het gewoon niet, dus uitleg en argumenten zouden welkom zijn.

Ik vind het wel grappig dat jullie beiden op mij stemmen, maar dat jullie niks toevoegen van argumentatie. Verder vind ik het raar dat gekko gewoon meestemt met yde. Gekko is ook niet achterlijk, hij ziet ook wel dat yde lyncht zonder argumentatie. Waarom dan zo makkelijk meestemmen? Om als koppel te winnen?

Als ze koppel zijn, hadden ze al gewonnen, want dan hadden ze meerderheid omdat t 2v2 met BM is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ten eerste, wat bedoel je hier op het einde? Ik weet niet over welke situatie je het hebt.

Waarom is niet stemmen verdacht? Waarom is Rabbid niet verdenken verdacht? Ik blijf erbij, die deed niks mis. Geluk dat die eruit is. En ik roep niet dat iedereen wolf is! Gekkerd is goedje, dat roep ik ook al de hele tijd. En Fireas of jij bent het evenzo.

Bewust niet lynchen vind ik smerig. Het enige wat je de laatste dagen deed, was wat bashen op mij en opnieuw verdwijnen om zo zo weinig mogelijk op te vallen.

Opzich was rabbid verdedigen niet per se verdacht, maar de opzichtige manier waarop wel. Ook probeerde je de aandacht af te leiden van rabbid. Daarbovenop komen nog de andere dingen, die volgens mij maken dat dit iets te veel toeval zou zijn.

En ineens ben je afgestapt van het gedacht dat zowel fireas en ik beiden wolf zijn ofzo?
 

DeletedUser23442

Gast
EiNDe

8ff948396dfbcd9aaf4e5914a6d7eff7.png


dE SleCHtJeS WInnEn!
GEfELiciTeErD!!
-StAN
-YdE
-gEKkO
-raBBiD


Rollen:

SPELERHOOFDROLBIJROLEXTRA INFO
Crimson (Sanhal)JagerDorpsoudsteJagerschot moest vooraf
AliceVlamengelLycantroopZou doven na nacht 5
RabbidHeksLycantroop1 doodsdrankje voor 's nachts, geinfecteerd nacht 3
LabrCherubijntjeIjzeren Heijn(Vc)Cherub mocht ook bewezen mensen en burgers insturen. Doel niet gehaald
HeartlionBeulPrinsBeulen via pm overdag
DonfrankPremiejagerZielsverwantSamen met Heir*
KyracoBeulPrinsBeulen via pm overdag, g/s koppel met Imrahil
HeirPremiejagerZielsverwantSamen met Don*
NeusCherubijntjeIjzeren Heijn(Vc)Cherub mocht ook bewezen mensen en burgers insturen. Doel niet gehaald
ImrahilVals OrakelCupidoKoppelde zichzelf aan Kyra
StanInfectie-infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-wolfPredikerInfecteert (verplicht) nacht 1 iemand tot infectie^(n-1)wolf, infectie niet vermeld ipv lunch. Wordt daarna zekf normale wolf. Prediker tot nacht 2
YdeSmidLycantroopInfectie nacht 1
NoMercyNLEngelPrinsPraktisch burger
God KingerJagerDorpsoudsteJagerschot moest vooraf
FireasOnderzoekerLycantroopPraktisch gewoon ziener
LightpolisWrekerLycantroopZou Don wreken
GekkoHeksLycantroop1 doodsdrankje voor 's nachts, geinfecteerd nacht 2

*Premielijstje

Sanhal
Kyra
Fireas
Alice
Neus
nomercy
labr
heartlion
 

DeletedUser

Gast
Gefeliciteerd wolven.

Ff een aantal punten:

1. Fijn dat inactiviteit tegenwoordig winst betekent voor slechtjes, Rabbid en stan waren goed bezig, maar yde had allang dood moeten zijn en gekko heeft ook redelijk wat gemist.
2. Waarom stop je een onderzoeker erin zonder liturgische wolf?
3. Eerlijk gezegd was t gewoon zonde dat Rabbid dood ging. Ja hij was infectie en t is goed dat er een infectiewolf dood ging. Maar met hem verdween ook vrijwel alle activiteit.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik blijf erbij dat mijn lynch ongeloofelijk oneerlijk was x)
Die post was 100% als goedje gemaakt, en dat jagerschot was 100% random D:
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Niet als yde sterft omdat hij te weinig stemde. Dan zou het 2 goedjes tegen 1 slechtje geweest zijn.

Nja, ik denk gewoon dat er oftewel heel consequent moet opgetreden worden tegen inactiviteit, maar dan echt vanaf het begin van het potje. Maar met terugwerkende kracht werken is maar vrij lame.
 

DeletedUser20542

Gast
Gefeliciteerd wolven.

Ff een aantal punten:

1. Fijn dat inactiviteit tegenwoordig winst betekent voor slechtjes, Rabbid en stan waren goed bezig, maar yde had allang dood moeten zijn en gekko heeft ook redelijk wat gemist.
2. Waarom stop je een onderzoeker erin zonder liturgische wolf?
3. Eerlijk gezegd was t gewoon zonde dat Rabbid dood ging. Ja hij was infectie en t is goed dat er een infectiewolf dood ging. Maar met hem verdween ook vrijwel alle activiteit.
Hij was niet de enige infectiewolf x) Dit potje ownde zo hard. Stomme God Kinger, anders hadden we alláng gewonnen.
 

DeletedUser22926

Gast
Reden waarom ik zo achterlijk deed nadat light was gelyncht: je moet op een manier je beulslachtoffer uitzoeken he en ik kon toch gelyncht worden dus dat maakte niks uit. Ik had mn slachtoffer al opgestuurd 2 min nadat kyra me beulde..
 

DeletedUser23442

Gast
Hoe werden Gekko en Rabbid wolf? Dat staat niet bij de rollen nml.

Infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-wolf Stan infecteerd Yde tot infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-wolf en wordt zelf wolf

Infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-wolf Yde infecteert Gekko tot infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-wolf en wordt zelf wolf

Infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-wolf Gekko infecteert Rabbid tot infectie-infectie-infectie-infectie-infectie-wolf en wordt zelf wolf

Rabbid gaat rip, dus vanaf dat moment mochten ze lunchen ipv infecteren
 

DeletedUser21356

Gast
Oeh gewonnen! :D
Sorry voor m'n inactiviteit de laatste dagen. Ik kon niet echt veel online komen dus ja.
En ik was niet de Doodsheks die Neus doodde, dat was Rabbid. Ik was ook wel Doodsheks, maar ik werd geïnfecteerd en had m'n drankje nog niet ingezet. Ik was zelfs nog serieus aan 't twijfelen of ik het op Stan zou inzetten. x)
 

DeletedUser24555

Gast
Gelukkig heb je dat niet gedaan :)

GG allen, ik vond de rol die ik had best leuk tbh
 

DeletedUser

Gast
Ik blijf erbij dat mijn lynch ongeloofelijk oneerlijk was x)
Die post was 100% als goedje gemaakt, en dat jagerschot was 100% random D:

Mijn lynch was ook oneerlijk, maar wat doe je er aan. Ik had er even goed een reactie op kunnen geven, maar we weten allemaal dat de inactiefjes dan zouden meelopen en mijn posts toch geen zin zouden hebben.
+ ik was zelf te inactief om te caren.
Potjes zonder netwerken vind ik sws al niet heel aantrekkelijk. Dan denk ik er gewoon niet aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan