• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #163 - Maddammen met nen bontjas

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Crimson, ik houd niet van trolls.
En al zeker niet van trolls die dan gaan meelopen om hun eigen huid te redden, zonder enige redenen te geven verder.
 

DeletedUser

Gast
Crimson, ik houd niet van trolls.
En al zeker niet van trolls die dan gaan meelopen om hun eigen huid te redden, zonder enige redenen te geven verder.

Alsof ik op het punt stond om lynch te worden x) Ik was met iets anders bezig dus had geen zin om argumentatie te schrijven. Ik sluit me aan bij rabbid zijn uitleg btw

wwg geef ik een kans. crimson chin neem ik niet echt serieus en dat doe ik liever wel bij mensen. verder bewijst die hier maar hoe makkelijk die over te halen is

Moest iedereen zo redeneren zou jij er elke keer als eerste uitliggen x)
 

DeletedUser23468

Gast
Alsof ik op het punt stond om lynch te worden x) Ik was met iets anders bezig dus had geen zin om argumentatie te schrijven. Ik sluit me aan bij rabbid zijn uitleg btw



Moest iedereen zo redeneren zou jij er elke keer als eerste uitliggen x)

waar is jouw redenatie???

beter iets dan niets
 

DeletedUser21204

Gast
Alsof ik op het punt stond om lynch te worden x) Ik was met iets anders bezig dus had geen zin om argumentatie te schrijven. Ik sluit me aan bij rabbid zijn uitleg btw

Oh, maar ik vind "geen zin" ook wel een fatsoenlijke reden om jou te lynchen hoor.
En wat is Rabbid zijn uitleg? "inactief"? Wel heel makkelijk, gwn zeggen "ik sluit me aan bij speler x" terwijl die speler x ook helemaal geen argumentatie had.
 

DeletedUser

Gast
Oh, maar ik vind "geen zin" ook wel een fatsoenlijke reden om jou te lynchen hoor.
En wat is Rabbid zijn uitleg? "inactief"? Wel heel makkelijk, gwn zeggen "ik sluit me aan bij speler x" terwijl die speler x ook helemaal geen argumentatie had.

Geen zin=geen tijd, had ik mss wel anders mogen formuleren. Ik vind een inactieve er de eerste ronde uitstemmen wel een goede actie. Waar is jouw argumentatie trouwens? 'Ik stem op hem omdat hij trollt' Om het zacht uit te drukken nu ook niet meteen een sterke argumentatie.

PS: Stel: Ik doe niet mee. Op wie zou jij gestemd hebben?
 

DeletedUser22926

Gast
Oh, maar ik vind "geen zin" ook wel een fatsoenlijke reden om jou te lynchen hoor.
En wat is Rabbid zijn uitleg? "inactief"? Wel heel makkelijk, gwn zeggen "ik sluit me aan bij speler x" terwijl die speler x ook helemaal geen argumentatie had.

Ik vind het een betere redenatie dan die van jou Kyra
 

DeletedUser21204

Gast
Waarom worden dingen toch altijd teruggelinkt naar de aanvaller?

Ik mag toch best vragen stellen bij spelers zonder zelf een sterspeler te zijn die niets verkeerd doet? :p

Ik vind dat je wel heel makkelijk meeloopt, punt. En als je dan ook al niet serieus doet over je BM-stem, dan is dat genoeg voor een lynchstem van mij op dag 1.
 

DeletedUser23701

Gast
deadline 1

Nu de tollembeekenaars samengepakt zitten op de boerderij van Cesar verkeert iedereen in onrust.
Totdat Urbanus met een plan van aanpak komt.
Er moet een leider komen onder wie we ons kunnen verenigen.
en na een wat stille tart verklaart Rabbid zichzelf tot leider. hij is immers de eerste die spreekt.
maar niet veel later komt De Bezem er ook aan en stelt zich tevens kandidaat als leider.
Maar helaas terwijl de Bezem en Weerwolfgek onderling ruzie aan het maken waren verzamelde Rabbid genoeg volgelingen om tot leider gekozen te worden.

en zijn eerste bevel was ook meteen duidelijk.
Jordi, stille arme Jordi die niemand op de tenen wou trappen en zich stilletjes in een hoekje met zijn eigen zaken bezighield werd uit de boerderij gezet.
uitgeleverd aan de madammen met een bontjas werd hij al snel gegrepen voor zijn mooie haardos waar een leuke tas van werd gemaakt.
dat was dan ook het einde van stille arme Jordi.


BM : Rabbidrobin
Lynch: Jordiadhd stylo (grafrover)



volgende deadline is maandag 17/01 21h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Waarom worden dingen toch altijd teruggelinkt naar de aanvaller?

Ik mag toch best vragen stellen bij spelers zonder zelf een sterspeler te zijn die niets verkeerd doet? :p

Ik vind dat je wel heel makkelijk meeloopt, punt. En als je dan ook al niet serieus doet over je BM-stem, dan is dat genoeg voor een lynchstem van mij op dag 1.

Ik snap de ballen van je eerste 2 zinnen x)

Ik herhaal het nog een keer, aangezien je er overgekeken hebt. Stel: Ik doe niet mee. Op wie zou jij gestemd hebben?
 

DeletedUser21204

Gast
Daarmee bedoel ik dat ik niet vind dat ik perfect behoor te zijn om anderen op hun fouten aan te spreken.
Ik vind het vervelend dat als ik iemand aanval, in plaats van dat diegene zich verantwoord, dat ik alles terug krijg en dat ik me vervolgens mag gaan zitten verantwoorden.
Als jij er niet was, had ik op de Bezem gestemd, denk ik. Ook vanwege meelopen op Jordi.
 

DeletedUser

Gast
Daarmee bedoel ik dat ik niet vind dat ik perfect behoor te zijn om anderen op hun fouten aan te spreken.
Ik vind het vervelend dat als ik iemand aanval, in plaats van dat diegene zich verantwoord, dat ik alles terug krijg en dat ik me vervolgens mag gaan zitten verantwoorden.
Als jij er niet was, had ik op de Bezem gestemd, denk ik. Ook vanwege meelopen op Jordi.

Dus je voelt je aangevallen? En ik heb me niet verantwoord?

En je stemt liever op mensen die in het begin wat lopen te trollen maar waar je later wel iets aan hebt dan op inactieven die de *****n doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan