• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #163 - Maddammen met nen bontjas

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Dus je voelt je aangevallen? En ik heb me niet verantwoord?

En je stemt liever op mensen die in het begin wat lopen te trollen maar waar je later wel iets aan hebt dan op inactieven die de *****n doen?

Geef jij mij ook maar ergens de garantie dat we later iets aan je zullen hebben?

E: Dat is al gezegd. Nou, lijkt me duidelijk.

En nee, ik liep niet mee, want ik had andere argumenten.
 

DeletedUser

Gast
Dus je doet maar iets?

Iets is beter dan niets... Als ik een stem neer gooi is er een kans dat iemand daar weer op reageert en dan gebeurt er tenminste wat. Als er iets is waar wolven profijt van hebben is dat een doodbloedend topic...
 

DeletedUser22926

Gast
kyraco, verdachtste actie tot nu toe naar het slechte verwijt naar crimson, een wolf zou toch nooit zo meegaand zijn..
 

DeletedUser21204

Gast
Je hebt de garantie dat ik actief ben en meedenk.

Juist ja. Actief. Right.

Met dit argument dat nu is weggevallen zie ik totaal geen reden om jou niet te lynchen op basis van eerdere argumenten (dat meelopen waarbij gewoon gezegd wordt "ik ben het eens met Rabbid" maar je vergat te kijken of Rabbid uberhaupt wel argumenten had, en dan vervolgens ipv je te verdedigen mij aan te lopen vallen en gaan lopen roepen van jij doet ook niets nuttigs hoor, iets wat wolven geregeld doen omdat ze zo onder het moeten verdedigen uit kunnen komen).

Dus ook gezien er verder niet zo gek veel is gebeurd, wederom Crimson
 

DeletedUser21204

Gast
kyraco, verdachtste actie tot nu toe naar het slechte verwijt naar crimson, een wolf zou toch nooit zo meegaand zijn..

Juist wel. Niets makkelijker dan iemand lynchen waar andere mensen ook al op gaan.
Zoals je bij Crimson ziet, hoef je je dan tenminste niet uit te leggen en kun je gewoon doorverwijzen naar een autoriteit (in dit geval Rabbid) die het dan wel goed zou hebben en waar je het dan wel voor het gemak gewoon mee eens bent.
 

DeletedUser22926

Gast
Juist wel. Niets makkelijker dan iemand lynchen waar andere mensen ook al op gaan.
Zoals je bij Crimson ziet, hoef je je dan tenminste niet uit te leggen en kun je gewoon doorverwijzen naar een autoriteit (in dit geval Rabbid) die het dan wel goed zou hebben en waar je het dan wel voor het gemak gewoon mee eens bent.

Niets is makkelijker ja dat klopt, maar zou een wolf niet iets beter nadenken en moeite doen om een verwijt te geven. Want dit is veels te makkelijk zoeken, vandaar ook mijn stem op jou.
 

DeletedUser21204

Gast
Niets is makkelijker ja dat klopt, maar zou een wolf niet iets beter nadenken en moeite doen om een verwijt te geven. Want dit is veels te makkelijk zoeken, vandaar ook mijn stem op jou.

Een goede wolf misschien wel. Een Crimson denk ik niet. Een Crimson die ook nog eens half inactief is al helemaal niet.

Verder, kijk nu deze situatie.
Ik ga op Crimson vanwege dingen. Jij zegt dat een wolf een verwijt zou geven enzo. Dat zou mij dus wolf maken.
Dus zoals je nu in deze situatie al ziet, als je een verwijt maakt dan wordt je verdacht. Waarom dat dan doen als wolf? ;)
 

DeletedUser

Gast
Labr zou net zo goed wolf kunnen zijn als Crimson in mijn ogen, als je het tweetal puur objectief bekijkt. In beide gevallen kan het een makkelijke manier van indekken zijn. Echter denk ik dat Crimson als enige van de 2 hier op deze manier over na zou denken.
 

DeletedUser21204

Gast
Labr zou net zo goed wolf kunnen zijn als Crimson in mijn ogen, als je het tweetal puur objectief bekijkt. In beide gevallen kan het een makkelijke manier van indekken zijn. Echter denk ik dat Crimson als enige van de 2 hier op deze manier over na zou denken.

Het gaat mij om dat gisteren hoor, niet om deze stem op zichzelf. Die is alleen teleurstellend na zijn woorden over activiteit enzo van gisteren :p
 

DeletedUser

Gast
Lol. Ik ben net terug online x)

Tja. Trek jullie conclusies en kijk wie me er goedkoop uitlyncht. Het lijkt me wel iets voor WWG om iemand op deze manier te lynchen omdat hij weet dat hij kyra mee zou krijgen en dat dat in een inactief potje wss genoeg is.

Zie trouwens eens dat ik actiever was dan de meesten, best ironisch x)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22926

Gast
Lol. Ik ben net terug online x)

Tja. Trek jullie conclusies en kijk wie me er goedkoop uitlyncht. Het lijkt me wel iets voor WWG om iemand op deze manier te lynchen omdat hij weet dat hij kyra mee zou krijgen en dat dat in een inactief potje wss genoeg is.

Hij krijgt kyra niet mee, ik neem aan dat dit kyra zelf was
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan