• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #188 - Gemeente Wakkerdam

DeletedUser26399

Gast
Ik stel mij alvast ook kandidaat

Heb ws genoeg ervaring opgedaan in mijn vorige potjes, al was iedereen tegen mij en was ik na 2 dagen lynch of lunch
 

DeletedUser9104

Gast
Ik wil iedereen binnen Wakkerdam kunnen laten genieten van het zoete leven, dus mochten mensen nog een bm zoeken, ik stel me bij deze ook kandidaat.

Verder heel veel succes iedereen!
 

DeletedUser21204

Gast
Ik wil iedereen binnen Wakkerdam kunnen laten genieten van het zoete leven, dus mochten mensen nog een bm zoeken, ik stel me bij deze ook kandidaat.

Verder heel veel succes iedereen!

En Slachterdam dan???
Willen we zo'n partijdige BM? :O
 

DeletedUser21204

Gast
Ik wil btw ook wel BM zijn. Zoals altijd. Yay.

Ik stem zelf op Graecus.
 

DeletedUser21575

Gast
Slachterdam klinkt niet echt als een prettig dorp? Ik ga ook voor Wakkerdam x)
 

DeletedUser22926

Gast
Ik loop met kyra mee Graecus4bm
Stem je nou op graecus omdat hij waarschijnlijk toch geen bm wordt, Kyra?
Laten we graecus dan nu maar gewoon bm maken!
 

DeletedUser21575

Gast
Ik loop met kyra mee Graecus4bm
Stem je nou op graecus omdat hij waarschijnlijk toch geen bm wordt, Kyra?
Laten we graecus dan nu maar gewoon bm maken!
Meeloperd. Ik stem op Graecus, omdat ik hem het ook eens gun!
 

DeletedUser9104

Gast
En Slachterdam dan???
Willen we zo'n partijdige BM? :eek:

Lieverd, ik verwees natuurlijk naar de gemeente Wakkerdam in het algemeen.

Al die bm-stemmen op Graecus doen pijn aan mijn ogen D:

Verder ga ik voor Nissassa. Ook een beetje omdat de vorige twee potjes tof waren :p
 

DeletedUser22926

Gast
Het niet echt uitmaakt en ik denk dat graecus oprecht nog een prima bm kan zijn. Ook wil ik antwoord van kyra voordat ik mn stem verplaats. Want als kyra op graecus stemt om zelf beter uit te komen mag hij ook wel gewoon gelijk bm worden.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik loop met kyra mee Graecus4bm
Stem je nou op graecus omdat hij waarschijnlijk toch geen bm wordt, Kyra?
Laten we graecus dan nu maar gewoon bm maken!

Nee, dat is niet de reden.
Ik stem niet op iemand omdat hij waarschijnlijk toch geen BM wordt...
 

DeletedUser21204

Gast
Kijk ik was na aan het denken over wie ik BM ging maken.
En het ging letterlijk zo:
Nissassa? Nee, te goede wolf.
Ilja? Nee, te goede wolf.
Etc.

Dus eigenlijk kan imo beter iemand waarvan in ieder geval verschrikkelijk duidelijk is of hij goed is of niet BM worden, want anders heb ik het op driekwart van het potje nog niet door als een wolf BM is.
 

DeletedUser23442

Gast
Yde (mits hij actief wordt en/of ik niet voor de dl nog on ben)

Verder die stemmen op Graecus, een bm moet heel soms een cruciale keuze maken verder niets.
Maar dat lijkt me niet echt een geschikte taak voor Graecus, zeker wanneer hij direct om claims gaat vragen wat sws iets zegt over zn rol.
Kijkend naar het potje waar hij wreker is.

Of is Graecus bm maken je nieuwe tactiek om het zelf te worden door te slijmen en er vanuit te gaan dat hij toch wel snel sterft?
 

DeletedUser21575

Gast
Kijk ik was na aan het denken over wie ik BM ging maken.
En het ging letterlijk zo:
Nissassa? Nee, te goede wolf.
Ilja? Nee, te goede wolf.
Etc.

Dus eigenlijk kan imo beter iemand waarvan in ieder geval verschrikkelijk duidelijk is of hij goed is of niet BM worden, want anders heb ik het op driekwart van het potje nog niet door als een wolf BM is.
De kans dat je op iemand stemt en ze een goedje zijn is vele malen groter. En dan is een goede BM toch best veel waard?


Of is Graecus bm maken je nieuwe tactiek om het zelf te worden door te slijmen en er vanuit te gaan dat hij toch wel snel sterft?
Nee, sportief BM'en.
 

DeletedUser13353

Gast
Nounou,
dat is dan ook weer waar @Kyraco :p
Verder zal ik vandaag mijn BM stem zetten op Ilja.

Meer dat genoeg ervaring en weet wat ze doet
 

DeletedUser27427

Gast
Yde (mits hij actief wordt en/of ik niet voor de dl nog on ben)

Verder die stemmen op Graecus, een bm moet heel soms een cruciale keuze maken verder niets.
Maar dat lijkt me niet echt een geschikte taak voor Graecus, zeker wanneer hij direct om claims gaat vragen wat sws iets zegt over zn rol.
Kijkend naar het potje waar hij wreker is.

Wat ik tot nu toe van hem gezien heb, lijkt het bovenstaande wel te bevestigen, maar ik heb hem alleen een klein deel van het vorige potje meegemaakt. Voor ik daadwerkelijk kan oordelen, wil ik eerst meer van hem zien. Ik ben oprecht benieuwd of hij echt ongeschikt is voor het burgemeesterschap. Vandaar dat ik stem op Graecus.
 

DeletedUser20542

Gast
Yde (mits hij actief wordt en/of ik niet voor de dl nog on ben)

Verder die stemmen op Graecus, een bm moet heel soms een cruciale keuze maken verder niets.
Maar dat lijkt me niet echt een geschikte taak voor Graecus, zeker wanneer hij direct om claims gaat vragen wat sws iets zegt over zn rol.
Kijkend naar het potje waar hij wreker is.

Of is Graecus bm maken je nieuwe tactiek om het zelf te worden door te slijmen en er vanuit te gaan dat hij toch wel snel sterft?
Hoi!

Ik vind alle stemmen op Graecus een beetje zorgwekkend. Het ergste vind ik nog dat er haast zonder nadenken vrolijk wordt gevolgd. Dat doet me vermoeden dat er meer achter zit.

Mijn stem gaat naar Nissassa.
 
Bovenaan