• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #191 - De slaapziekte

DeletedUser

Gast
Wacht. Je bent nieuw en daarom heb je slechte herinneringen aan de vorige potjes. Hier klopt iets niet.

Ik speel dit spel wel eens met familie en klasgenoten. Omdat ik toen terug keek naar het vorige potje en iemand anders ook ben ik er uit gestemd. Dit kun je cheken bij mijn broer, weerwolfgek. Maar aangezien hij waarschijnlijk niet online is en (bijna) nooit meer zal komen is dit omogelijk.
 

latdekat

Harpij
Ik speel dit spel wel eens met familie en klasgenoten. Omdat ik toen terug keek naar het vorige potje en iemand anders ook ben ik er uit gestemd. Dit kun je cheken bij mijn broer, weerwolfgek. Maar aangezien hij waarschijnlijk niet online is en (bijna) nooit meer zal komen is dit omogelijk.

Oh, op die manier. Ik dacht dat je verwees naar vorige potjes hier. Maar wat ervaring in RL kan zeker nooit kwaad.
 

DeletedUser26399

Gast
Tegen mij zei je dat het compleet anders was en je er dus niet mee mag vergelijken
 

latdekat

Harpij
Tegen mij zei je dat het compleet anders was en je er dus niet mee mag vergelijken

Het is dan ook anders, maar de basis is nog altijd min of meer hetzelfde. Lynch, lunch, wolven, burgers, zieners, jagers etc. zijn dingen die in allebei voorkomen. Het is dus best handig om er toch iets van te weten hé.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik zeg Kyra + Nissassa wolf. Want ja, dit is duidelijk het beschermen van Kyra.
Basic counter is basic! Mensen loop mee op lat :O

Vergeet niet dat Kyra bovendien op Nissassa als bm heeft gestemd.

Hij redeneert in ieder geval zuiverder dan Latdekat momenteel doet. Ik ga voor Nissassa als bm, omdat hij een slimme speler is en actiever dan veel anderen.
Ik hoop dat lat ook gewoon sarcastisch is x)
 

DeletedUser21575

Gast
Oja, vergeten.

Smoepje, vertrouw kyra vooral niet. Ze is nu al 2 potjes slecht dus mijn theorie klopt vooralsnog.
Dan zou ze statistisch gezien nu echt een goedje moeten zijn. En maak je haar onterecht zwart :O Dat is zo wolfish!
 

DeletedUser22926

Gast
Dan zou ze statistisch gezien nu echt een goedje moeten zijn. En maak je haar onterecht zwart :O Dat is zo wolfish!
Sterk kans berekend nissassa, iemand kan natuurlijk bijna niet 3 keer achter elkaar wolf zijn dat zou idd nergens op slaan. Je hebt hier een zeer goed punt dus bij deze: Kyra, want confirmed goed voor meer dan 90 procent.

E: ik weet hoe erg dit lijkt op een wolf die meeloopt maar dat is het absoluut niet hoor!!!!!
 

latdekat

Harpij
Kyra

Verder hoop ik dat iedereen ziet dat Nissassa Kyra keihard aan het verdedigen is en daardoor sowieso samen met Kyra wolf is.
 

DeletedUser13353

Gast
Kyra


Ervaren, actief en is denk ik een van de betere in potjes zonder netwerken
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Eerste deadline - Zondag 22.00 uur (BM + Lunch)
Nissassa: Kyraco, Dasios, Jaspenia, Smoepje, Ydeger, Neusje
Gekko: Heartlion
Ydeger: Gekko
Graecus: Graecus
Kyra: Latdekat, Ijzervreter

Niet gestemd: Nissassa

Nissassa is de Burgemeester

_________________________

Geen Lunch


Tweede deadline - Maandag 22.00 uur (Lynch + Lunch)


 
Bovenaan