• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #196 -Wish Granted!

DeletedUser21204

Gast
Zie je nou wel dat er iets niet klopte aan Kyra's rol x) 2 dagen onsterfelijk was zo onlogisch. Ik had er meer achter moeten verdenken x) Maar dat die actie van heart zo uit zou lopen had ik niet verwacht :p

Wel ik moest iets OP's verzinnen anders was t voor mensen mss niet waard ofzo x)
En ja, dit was echt prachtig :p
 

DeletedUser23442

Gast
Jullie waren best grappig, thnx daarvoor ^^

"2 dagen onsterfelijk" met nog allemaal andere beschermende rollen rustig geloven,

denken dat Graecus onmogelijk zelf een onzinrol kon verzinnen en deze daarom geloven ondanks dat de naam niets met het spel te maken had en zn verhaal totaal inconsitent was,

en daarom maar een beetje met elkaar ruzie gaan maken en op (zo goed als) bewezen goedjes bashen onderling xD

niet dat Graecus daardoor op enige manier in de buurt was van mogelijk nog kunnen winnen, want met deze manier van claimen en zoveel mensen die zich kunnen bewijzen ben je toch snel kansloos. Met infecties was dat vast gebalanceerder geworden maar (helaas) duren potjes met het huidige spelersaantal daar sws nooit lang genoeg voor. Zeker als er vroeg een wolf sterft.

Wat dat betreft echt heel zonde van die spiegeling. Had net zo'n leuk compleet verhaaltje met Ilja redden en gebeuld worden zodat iedereen bleef leven enzo...
 

DeletedUser26399

Gast
Stomme was dat ik niet eens contact kon hebben met mijn mede-wolven, in het begin stuurde ik direct een belachelijke PM naar jas. Zodat als er iets niet klopte hij niet wist dat ik wolf was. Ik wist dat Jas wolf was en dat was alles
 

DeletedUser27427

Gast
Jullie waren best grappig, thnx daarvoor ^^

"2 dagen onsterfelijk" met nog allemaal andere beschermende rollen rustig geloven,

denken dat Graecus onmogelijk zelf een onzinrol kon verzinnen en deze daarom geloven ondanks dat de naam niets met het spel te maken had en zn verhaal totaal inconsitent was,

en daarom maar een beetje met elkaar ruzie gaan maken en op (zo goed als) bewezen goedjes bashen onderling xD

niet dat Graecus daardoor op enige manier in de buurt was van mogelijk nog kunnen winnen, want met deze manier van claimen en zoveel mensen die zich kunnen bewijzen ben je toch snel kansloos. Met infecties was dat vast gebalanceerder geworden maar (helaas) duren potjes met het huidige spelersaantal daar sws nooit lang genoeg voor. Zeker als er vroeg een wolf sterft.

Wat dat betreft echt heel zonde van die spiegeling. Had net zo'n leuk compleet verhaaltje met Ilja redden en gebeuld worden zodat iedereen bleef leven enzo...
Graecus was inderdaad veruit het meest logische lynchslachtoffer. Wel jammer, want ik had gekozen om de tegenovergestelde partij van hem aan te nemen. Dan zou ik als goedje gestorven zijn, maar Graecus stierf net te vroeg.
 

DeletedUser22926

Gast
En jas kijk als je niet meedoet doorzie je dit vaak en zijn de argumenten vaak heel slecht, maar als je in de game zit is een combi van liegen en salty worden om alles heel erg slim en werkt het goed.
 

DeletedUser23442

Gast
Stomme was dat ik niet eens contact kon hebben met mijn mede-wolven, in het begin stuurde ik direct een belachelijke PM naar jas. Zodat als er iets niet klopte hij niet wist dat ik wolf was. Ik wist dat Jas wolf was en dat was alles
Dat is niet helemaal waar x)
Je stuurde helemaal in het begin een pm naar me "IK CLAIM BURGER WAT BEN JIJ", toen had ik nog over het hoofd gezien wie mn medewolven waren en had ik Rabbids pm enkel nog heel snel/kort bekeken. Dus ik antwoorde "Ssst, netwerken staat uit".

Daarna toen ik zag dat je wolf was had ik gewoon nog niet zoveel te bespreken met je tot ik opeens dood was. (want overleggen via pm is zo irritant dat ik dat alleen doe als het echt heel nodig is)

En jas kijk als je niet meedoet doorzie je dit vaak en zijn de argumenten vaak heel slecht, maar als je in de game zit is een combi van liegen en salty worden om alles heel erg slim en werkt het goed.
Weet ik :p
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er in eerste instantie ook intrapte omdat na alle andere OP goedjes die ik al voorbij zag komen me nergens meer over verbaasde x)

Maar later realiseerde ik me dat het toch wel way too much was :p
 

DeletedUser18363

Gast
Neusje

Voor het toevoegen van nog geen enkel woord.

E: Een klein beetje laat... :confused:

Hierbij wil ik graag Latdekat feliciteren met het winnen van de Graecus-prijs dit potje.
Met deze achterlijke ondoordachte actie treedt Lat in de voetsporen van Graecus. Gefeliciteerd!
 
Bovenaan