• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #196 -Wish Granted!

DeletedUser21204

Gast
Ik zie t hem nog best doen idd. Als je kijkt naar hoe hij momenteel bezig is.
 

DeletedUser21204

Gast
Hahaha wat doen jullie nou x)
Kyra, hij is niet de grootste malloot hij basht gewoon op jou. Daarnaast zou het op basis van de uitslag nog best kunnen dat jij slecht bent. (Bijvoorbeeld met de emotionele argumenten tactiek zoals je nu overal helemaal overreact, werkt zeer goed)

Jivi stop met overhaaste conclusies pls rabbid zei al dat de uitslag later kwam dit zijn onnodige stemmen en zorgt alleen voor chaos wat de wolven willen.

Jazeker, ik kan slecht zijn, maar Ilja toch zeker niet x)
 

DeletedUser21204

Gast
Alsof hij daadwerkelijk iets kan bereiken in zn eentje x) Lekker laten tunnelen x)
 

DeletedUser21575

Gast
Deze bedoelde ik eigenlijk.
Ilja is nog niet bevestigd door de spelleider. Artifex wel. Dus hem lynchen is gewoon ronduit achterlijk. Bijna net zo achterlijk als je verlagen tot zijn huidige niveau.

Wantja, Ilja verwacht ik niet meer als slechtje. Dus ook Artifex is raar bezig. Maar niet slechtjes raar, want bewezen goed.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lynch + Lunch 2



Graecus was lynch. Hij was Jafar

Jafar, de vieze verrader
Infectiewolf
.
Slecht
Jij mag elke keer dat er een magische persoon sterft, infecteren.
Je kan zelf enigzins gokken of raden wie/wat magische personen zijn. Wanneer er zo iemand sterft, vermeld ik het uiteraard.
Deze infectie is naast de gebruikelijke lunch maar wordt wel vermeld.

Wanneer Iago sterft, zal je deze infectiekrachten verliezen.




Dasios werd gebeuld . Hij was Iago
Iago, de papegaai
De Overloper
Neutraal -> Slecht

Jij kiest op nacht 1 een andere speler uit. Jij krijgt de tegenovergestelde partij van deze speler. (Is deze slecht, dan wordt jij goed. Is deze goed, wordt jij slecht.).
Als je echter een neutrale speler uitkiest, verlies jij al je krachten en wordt je een neutraaltje dat in zijn eentje moet overblijven om te winnen.

Mocht je niet tevreden zijn met je huidige partij(zolang je geen neutraaltje hebt gekozen), kan je op eender welke volgende nacht deze actie nog eens herhalen om zo je vorige alliantie te resetten en de tegengestelde alliantie over te nemen van de speler die je dan kiest. Dit kan je zoveel als je wilt herhalen (zolang je maar van de neutralen afblijft)
 

DeletedUser21575

Gast
Nou, de 2 spelers die we dus verdachten ivm hun rolnamen en stemmen op Jasper voor BM waren dus terecht! Goed bezig mensen ^^
Maar wat een rol op Dasios x)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Vrijheid



Kyraco krijgt haar eigen wens. Ze wenst zichzelf vrij en wint zo als Magische Geest het spel.
De Magische Geest uit de lamp
De Magische Geest,
Neutraal

Jij mag 3 wensen in vervulling laten gaan. Uiteraard. Jij hebt dan ook hieronder 3 mooie wensen, die je elk 1 keer kan vervullen.
Elke nacht kan je iemand een wens schenken. Je kiest dus voor de eerste 3 nachten telkens 1 wens en 1 speler.
Deze speler krijgt die wens en kan deze wens inzetten tijdens de eerstvolgende dag (dus voor de volgende nacht).
- Dierenvriend. Kies 1 dier uit Alladin. Jij krijgt te horen welke speler dit dier vertolkt.
- Dubbelchecken. Jij kiest 1 personage uit Alladin. Je krijgt te horen of dit personage in het spel zit.
- Partijchecker. Jij kiest 1 partij (goed/neutraal/slecht). Je krijgt te horen hoeveel mensen er momenteel die partij hebben.

Mensen kunnen jouw wens ook verwerpen en jou vrijwensen in de plaats. Als je ze zover krijgt, win jij het spel in je eentje als neutraaltje (spel wordt verder gespeeld voor een 2e plaats.)
Als je niet op deze manier wint, krijg je na nacht 3 de partij, afhankelijk van de personen die jij een wens hebt gegund.
Als de meerderheid(2 of 3) van de wensers goed was op het moment van wens, wordt jij goed. Zoniet, wordt je slecht.

Daarna zijn er geen slechtjes of neutraaltjes over.
Waardoor de overlevende goedjes een iets minder mooie 2e plaats hebben bemachtigd.
Goed gespeeld! :)

Ilja:
Radja, de tijger
Gevaarlijke beul.
Goed

Jij zal eenmalig in het spel iemand kunnen beulen. Als Prinses Jasmine sterft, zal je nog een 2e beulactie krijgen.

Als jij Prinses Jasmine zou beulen, sterf je zelf echter ook.

Artifex:
Prinses Jasmine
Prinses
Goed

Je overleeft de eerste lynchaanslag. Maar omdat je een vrouw bent krijg je elke lynch wel automatisch 1 extra stem.

Nissassa:
Sultan van Agrabah
Dorpoudste.
Goed

Je negeert en overleeft de eerste lunchaanslag/infectieaanslag.

Latdekat:
Vuile straatdief Aladin
Beschermengel.
Goed

Je kan jezelf niet beschermen. Niet tweemaal in het spel dezelfde persoon.

Heartlion:
Het Magische Tapijt
Spiegelaar.
Goed

Jij houdt elke nacht 1 iemand een magische spiegeling voor. Alle acties die die persoon die nacht zal uitvoeren, zal hij/zij op zichzelf uitvoeren.
Wolven lunchen zichzelf, zieners zien zichzelf, ...

Alvast eerste korte feedback;
- Slecht lijkt heel underpowered. Maar deels komt wel door Heart's lucky spiegeling. Alle andere slechtjes hadden eigenlijk perfect ook hun rolnaam kunnen claimen en goedje kunnen zijn. Enkel Jafar kan niet met zijn echte naam claimen. Maar degene die hij er nu heeft uitgepakt had nu ook niet mijn voorkeur.
- Spiegelaar is heel op blijkbaar. Dat had ik niet voorzien, ik heb hem al vaak gezien/gespeeld in spellen met 20 personen. Dan is hij redelijk balanced. Niet aan gedacht dat hij op 10 personen zo OP was. My bad.
- Rollen waren hier en daar vaag omschreven.
- Rest was wel OK in mijn ogen.
- Slecht had heel veel nodig van snowball-principe. Vanaf dat de eerste magische persoon gestorven was, hadden ze conversie en was het volgens mij beter gegaan. Helaas zijn ze verloren voor ze die kans kregen.
 

DeletedUser25006

Gast
oke, door heart wint Kyra dus.

Los van alles Sorry Kyra en Ilja voor de beschuldigingen, maar laten we eerlijk zijn, mijn theorie was best aannemelijk zolang er geen beulactie was (en die is er ook nooit geweest nu :p)
 

DeletedUser21204

Gast
oke, door heart wint Kyra dus.

Los van alles Sorry Kyra en Ilja voor de beschuldigingen, maar laten we eerlijk zijn, mijn theorie was best aannemelijk zolang er geen beulactie was (en die is er ook nooit geweest nu :p)

Nee, dat was hij niet, lees wat ik eerder zei, Ilja kon letterlijk niet slecht zijn.

En die is er wel geweest, daarom hebben jullie de 2e plek.
 

DeletedUser21575

Gast
Zie je nou wel dat er iets niet klopte aan Kyra's rol x) 2 dagen onsterfelijk was zo onlogisch. Ik had er meer achter moeten verdenken x) Maar dat die actie van heart zo uit zou lopen had ik niet verwacht :p
 
Bovenaan