• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #196 -Wish Granted!

DeletedUser21204

Gast
Ja, en wie gaat jullie nu vertellen dat het daadwerkelijk werkte en dat ik nu bewezen ben enzo?? Ikzelf zeker?? Ja, dat geloven jullie vast.
Het mag je verbazen, maar ik heb hier daadwerkelijk over nagedacht. In tegenstelling tot jij.
 

DeletedUser22926

Gast
Als iemand anders lunch is geloof ik je meteen. Daarnaast zou je een goede acteur zijn als je deze saltyness zou opliegen. Dus geloven doe ik je nu.
 

DeletedUser21575

Gast
Waar maak je je druk om. Je bent een sterk goedje wat nu 2 dagen niet dood kan. Dus wat is het probleem? Tenzij je loog ofc..
 

DeletedUser21204

Gast
1) Ik weet helemaal niet zeker of dit wel op mijzelf kan. Voor hetzelfde geld hebben we nu de meest OP actie van het hele potje weggegooid.
2) Ik ben alsnog niet 100% bewezen, en als de tijd daar is proberen jullie mij wss toch te lynchen, omdat er niemand is die mij kan confirmen.
 

latdekat

Harpij
Sorry voor de inactiviteit.

Eerst en vooral even om te zeggen dat als Ilja deze deadline niet beult mijn stem hoogstwaarschijnlijk op haar zal staan. Deze deadline vergeten snap ik nog wel, een tweede keer kunnen we niet dulden.

Verder Kyra, als ik me niet vergis ben je dan ook beschermt tegen de lynch. Dan ben je beschermt tot nacht vier. Ik denk niet dat we dan nog heel veel zullen spelen dus ja. En mocht het niet werken, dan nog zijn we redelijk zeker dat je goed bent. (Heart, je weet zeker dat elke wolf dood gaat? Niet enkel de lunchende?) Dus wat is het probleem?
 

DeletedUser21575

Gast
1) Ik weet helemaal niet zeker of dit wel op mijzelf kan. Voor hetzelfde geld hebben we nu de meest OP actie van het hele potje weggegooid.
2) Ik ben alsnog niet 100% bewezen, en als de tijd daar is proberen jullie mij wss toch te lynchen, omdat er niemand is die mij kan confirmen.
Je doet het niet op jezelf. Je deed het op iemand anders maar het werd teruggekaatst. Dus je actie is correct uitgespeeld. Zie het als een hearthstone minion die door een misdirect eigen face raakt. Je zou jezelf nooit aan kunnen vallen maar het resultaat is er wel. Dus je overleeft volgens je beschrijving de komende 2 lynches en lunches.
 

DeletedUser9104

Gast
Sorry van mijn afwezigheid vanavond. Helemaal wvw vergeten. Alle mensen die op mij stemmen zijn echt achterlijk btw. Als wolf zou ik niet een valse beuling in gaan sturen. Dat slaat nergens op x)

Anyway. Ik beul Graecus. Der klopt gewoon geen zak van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Graecus is lynch. Dus dan gaat je beulactie weer niet door, wat me momenteel niet zo handig lijkt.
 

DeletedUser25006

Gast
Het is weer hetzelfde, na een deadline komt ilja met een beulactie die niet door zal gaan omdat de persoon die ze beult al heel duidelijk Lynch gaat zijn.

Het is een toneelstukje en we zijn er 1 x ingetrapt. Ilja en Kyra zijn slecht. Dat kan niet anders.
 

DeletedUser9104

Gast
Artifex je bent echt achterlijk. Fouten maken mag blijkbaar niet x)

Dan beul ik Dasios
 

DeletedUser21204

Gast
Het is weer hetzelfde, na een deadline komt ilja met een beulactie die niet door zal gaan omdat de persoon die ze beult al heel duidelijk Lynch gaat zijn.

Het is een toneelstukje en we zijn er 1 x ingetrapt. Ilja en Kyra zijn slecht. Dat kan niet anders.

Jij bent echt de grootste malloot die ik ooit binnen WvW heb gezien man.
Doe maar gewoon terug alleen maar leiden en niet spelen, want dit werkt voor geen meter.
 

DeletedUser21204

Gast
Ilja kan toch helemaal geen wolf zijn...

Dan zou ze een beulactie op Jas gefaket hebben, terwijl ze als wolf nooit kon weten dat Jas geluncht ging worden door zichzelf. Dat zagen de wolven echt niet aankomen. Dat zou echt het meest achterlijke zijn dat iemand kan doen. Dat zou dus enkel jij doen, Artifex.
 

DeletedUser22926

Gast
Hahaha wat doen jullie nou x)
Kyra, hij is niet de grootste malloot hij basht gewoon op jou. Daarnaast zou het op basis van de uitslag nog best kunnen dat jij slecht bent. (Bijvoorbeeld met de emotionele argumenten tactiek zoals je nu overal helemaal overreact, werkt zeer goed)

Jivi stop met overhaaste conclusies pls rabbid zei al dat de uitslag later kwam dit zijn onnodige stemmen en zorgt alleen voor chaos wat de wolven willen.
 
Bovenaan