• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #196 -Wish Granted!

DeletedUser9104

Gast
Hoe noem je God op een vliegend tapijt?

Ilja (dit is geen antwoord op de vraag xD)

Hmm... Oké, maar gezien je een lieve(?) bm-stem op mij plaatst krijg je er ook eentje terug, Heartlion

Ik was ook bijna helemaal vergeten dat ik meedeed aan wvw. Heel veel succes iedereen trouwens.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
BM + Lunch 0
Jaspenia: Artifex, Dasios, Graecus
Signlady: Heartlion
Heartlion: Jaspenia, Signlady
Nissassa: Kyraco, Nissassa, Latdekat
Niet gestemd: Neusje.

Dit betekent dat (random) Jaspenia de BM wordt.

Neusje was lunch. Hij was Abu, de aap
Abu, de aap
Huidenwisselaar.
Goed.

Je kan elke nacht 2 personen doorsturen. Acties die op persoon A werden uitgevoerd, worden nu op persoon B uitgevoerd en andersom.
 

DeletedUser25006

Gast

DeletedUser22926

Gast
Chill out x) het is 4 uur. .
het was een compliment ik dank je nog steeds. Waarom moet ik mijn bm stem niet uitleggen?
 

DeletedUser25006

Gast
Ik heb per ongeluk over je post heen gelezen, excuus. Wat is de reden van jou stem op Ilja?
 

DeletedUser23442

Gast
Jasper, Kyra en Lat, zouden jullie willen uitleggen waarom jullie op Heart/Nissassa stemde?

Nissassa, waarom heb je niet op iemand anders gestemd?

E: De activiteit is werkelijk weer om te huilen momenteel.
Zelfde reden als vorig potje.
Nl dat hij de vorige (inmiddels 2) potjes heel actief mee dacht
 

DeletedUser21204

Gast
Waarom moeten de Nissassa-en-heartlion-stemmers zich verantwoorden en de Jaspenia-stemmers niet?
 

DeletedUser27427

Gast
Waarom moeten de Nissassa-en-heartlion-stemmers zich verantwoorden en de Jaspenia-stemmers niet?
De Nissassa - en Heartlion stemmers hebben op Ilja en Nissassa na niet echt uitleg gegeven bij hun stem, minder dan twee van de drie Jaspenia-stemmers. Heartlion heeft trouwens zijn stem op Ilja niet verklaard.
 

DeletedUser25006

Gast
Het gaat niet om de Nissassa en Heart stemmers, het gaat mij erom dat er geen motivatie bij staat. Kortom, als ik mijn stem, die ik nog niet weet te plaatsen, ergens op wil baseren ipv op niks, dan moet er wel wat zijn om het op te baseren he :D
 

latdekat

Harpij
Het gaat niet om de Nissassa en Heart stemmers, het gaat mij erom dat er geen motivatie bij staat. Kortom, als ik mijn stem, die ik nog niet weet te plaatsen, ergens op wil baseren ipv op niks, dan moet er wel wat zijn om het op te baseren he :D

Vind je dit vreemder dan de vorige potjes en überhaupt zelfs noemenswaardig? Me dunkt dat je er echt niets uit gaat halen.
 

latdekat

Harpij
De Nissassa - en Heartlion stemmers hebben op Ilja en Nissassa na niet echt uitleg gegeven bij hun stem, minder dan twee van de drie Jaspenia-stemmers. Heartlion heeft trouwens zijn stem op Ilja niet verklaard.

Wat is je punt? Het heeft echt bijzonder veel zin om te zeggen dat het is omdat het een goede speler is.
 

DeletedUser23442

Gast
Wat denk je uit de argumenten bij bm stemmen te kunnen halen dan?

En wat is het minimum vereiste voor iets om een argument te zijn?

Want een stem zoals van Graecus op mij staan wel wat woorden omheen maar ook niet echt een uitleg. Waarom is dat wel ok dan en hoef je daar geen uitleg?

E. lol 2x genjad door 1 persoon. #lekkersloommobielposten
 

DeletedUser25006

Gast
Want een stem zoals van Graecus op mij staan wel wat woorden omheen maar ook niet echt een uitleg. Waarom is dat wel ok dan en hoef je daar geen uitleg?

Het is Graecus..

Wat denk je uit de argumenten bij bm stemmen te kunnen halen dan?

Wel of er iets uit te halen is weet ik niet, maar als er niets staat kan er ook niets uitgehaald worden en kan ik net zo goed gewoon een random stem geven dan hopen dat er iets komt als reden waarmee ik misschien met 5% kans nog iets kan.
 
Bovenaan