• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #196 -Wish Granted!

DeletedUser25006

Gast
Vind je dit vreemder dan de vorige potjes en überhaupt zelfs noemenswaardig? Me dunkt dat je er echt niets uit gaat halen.

Je kunt er steeds om heen blijven draaien, maar je had ook gewoon antwoord kunnen geven, of heb je soms iets te verbergen?
 

DeletedUser27427

Gast
Wat is je punt? Het heeft echt bijzonder veel zin om te zeggen dat het is omdat het een goede speler is.
Dat weet ik, maar toch ben ik het wel eens met Artifex:
Het is Graecus..



Wel of er iets uit te halen is weet ik niet, maar als er niets staat kan er ook niets uitgehaald worden en kan ik net zo goed gewoon een random stem geven dan hopen dat er iets komt als reden waarmee ik misschien met 5% kans nog iets kan.

Helaas kom ik waarschijnlijk niet meer voor tien uur online, dus ik plaats mijn stem alvast.

Ik vond ilja's ava wel cute.
Ik vrees dat er niet veel is om mijn stem op te baseren, maar dit viel me wel erg op. Vandaar Heartlion.
 

DeletedUser22926

Gast
Hahahaha wat is dit x) ik zet een bm stem in met net zon goede en mss wel betere redenering als/dan de rest (bijv jaspenias keuzes waren echt niet uitzonderlijk goed ofzo, hij was gwn 2 keer goed. Noem anders maar paar uitstekende acties van hem vorige 2 games.) En ik krijg daar een rood stemmetje voor, nice man. Zeg dan nog iig dat je random stemt ofzo maar hier je stem op baseren is echt onzin man. Het feit dat ik iemand aardig vind en iemands ava cute vind wordt afgestraft met dit.. bruh

Dit is gewoon weer een te slechte stem om van een slechtje te komen dus ik zoek iig nog wel even verder.
 

DeletedUser26399

Gast
Jaspenia Lijkt mij wel een goede BM
Dit is gewoon omdat ik Jas een goede speler vind en em BM-schap gun
Wat denk je uit de argumenten bij bm stemmen te kunnen halen dan?

En wat is het minimum vereiste voor iets om een argument te zijn?

Want een stem zoals van Graecus op mij staan wel wat woorden omheen maar ook niet echt een uitleg. Waarom is dat wel ok dan en hoef je daar geen uitleg?

E. lol 2x genjad door 1 persoon. #lekkersloommobielposten
Nu heb je je uitleg.
Het is Graecus..

Dit is weer zo typisch, ja het is Graecus en ik heb geen zin om er bij te typen dat ik vind dat Jas een goede speler is en dus BM verdiend aangezien dat eveneens als geen argumentatie wordt gezien door sommigen

Wel of er iets uit te halen is weet ik niet, maar als er niets staat kan er ook niets uitgehaald worden en kan ik net zo goed gewoon een random stem geven dan hopen dat er iets komt als reden waarmee ik misschien met 5% kans nog iets kan.
 

DeletedUser23442

Gast
Gezien de voorgaande potjes, ga ik er van uit dat Jaspenia goede keuzes kunnen maken betreffende het zijn van een BM.
En waarom is dit beter dan niets?
"Omdat het Artifex is?" of iets anders?

Je zegt namelijk net zo weinig als iemand die zonder argument stemt, maar je gebruikt er alleen een stuk meer woorden voor.
(die je niet eens (oa gramaticaal) correct achter elkaar plaatst :x )
 

latdekat

Harpij
Dat weet ik, maar toch ben ik het wel eens met Artifex:


Helaas kom ik waarschijnlijk niet meer voor tien uur online, dus ik plaats mijn stem alvast.


Ik vrees dat er niet veel is om mijn stem op te baseren, maar dit viel me wel erg op. Vandaar Heartlion.

Probeer volgende keer als je stemt geen argument erbij te zetten. Misschien zijn er dan meer mensen die geloven dat je een deftige stem hebt.

Je kunt er steeds om heen blijven draaien, maar je had ook gewoon antwoord kunnen geven, of heb je soms iets te verbergen?

Ik acht Nissassa capabel, goed en ervaren genoeg om het o zo super belangrijke ambt van burgemeester van Wakkerdam op zich te nemen, en dit potje tot een goed einde te brengen. Voorgaande redenen geven me voldoende reden om me te doen stemmen op deze persoon.

P.S.: Ach ja, het had best iemand anders kunnen zijn. Het is heus niet dat ik iedere keer op hem stem, of wel?

E: Nu we af zijn van deze onzin, kunnen we ergens anders over gaan praten?
 

latdekat

Harpij
Het enige wat me ietwat opvalt is dat zowel Artifex als Dasios nogal gehamerd hebben op die BM-stemmen. Geen idee of dat echt 'verdacht' genoemd kan worden, maar het is nog altijd gewoon vreemd om gewoon retorische vragen te gaan zitten stellen. Ook de stem van Dasios valt zeker (negatief) op, maar die doet dat wel vaker, ook als ie goed is.
 

DeletedUser22926

Gast
Artifex. Zijn berichten zijn vreemd, en zeker ook wel verdacht, maar ik weet nog niks zeker. Ik zet mijn stem in op hem omdat hij er toch voor zorgt dat dasios op mij stemt, zonder dat je dat goed beseft. Hij zorgt hier dat mensen stemmen op anderen die eigenlijk niks fout hebben gedaan door te vragen naar een bm stem die niet goed gebeargumenteerd kan worden. Dit hakt voor mij de knoop door, bij verdere info zal ik miss mn stem veranderen mits de info mij overhaalt natuurlijk.


E: Een ander argument die mijn stem ondersteunt is het feit dat Artifex 21(nu al 23) minuten geleden nog naar dit forumdeel keek, maar niet heeft gereageerd op het bericht van Jaspenia
 

DeletedUser23442

Gast
Mja, alles/het enige wat er gebeurd is "zou verdacht kunnen zijn x)

Daar schieten we veel mee op.

Imo is er echt 0 verdachts gebeurt en is gaan stemmen op Artifex of Dasios om deze redenen echt onzin om maar iets te hebben.

Ze hebben als enige meer gedaan dan een bm stem, en dat is veracht?

Had Desios op iemand kunnen stemmen waar het terechter op was?
 

latdekat

Harpij
Mja, alles/het enige wat er gebeurd is "zou verdacht kunnen zijn x)

Daar schieten we veel mee op.

Imo is er echt 0 verdachts gebeurt en is gaan stemmen op Artifex of Dasios om deze redenen echt onzin om maar iets te hebben.

Ze hebben als enige meer gedaan dan een bm stem, en dat is veracht?

Had Desios op iemand kunnen stemmen waar het terechter op was?

Ik weet niet voor wie deze reactie bestemd is, maar als het voor mij is, dan heb ik al gezegd dat het niet echt verdacht is. Het is echt niet bepaald nuttig ofzo, verdacht moeten we het nu ook niet noemen, als ze vragen naar argumenten.

Het is dag 1 en voor de 196ste keer zijn we erachter gekomen dat we niets hebben.
 

DeletedUser9104

Gast
Sinds wanneer is het verdacht om zonder echte reden een bm-stem te plaatsen? Naja. Het zal wel. Excuses voor mijn inactiviteit vandaag, maar had vandaag een mama-dochterdagje en daarna een etentje met mijn collega's (mocht mijn typen een een beetje prut zijn, blame de 5 flessen wijn die besteld zijn)

Maar bon. Een lynch. Over dat hameren op bm-stemmen van Dasios en Artifex na is er weinig zinnigs gezegd. Ik kan wel op basis daarvan gaan stemmen maar dat is net zo lullig als op Heart stemmen, omdat hij mijn ava cute vindt.

Ik denk dat ik maar ga op Greacus. Heb niet echt een reden, maar om nu op Dasios, Artifex of Heart te stemmen vanwege bovengenoemde redenen is bulshit. Daarnaast is zoals Lat al zei is er weinig gebeurt.
 

DeletedUser25006

Gast
Ik denk persoonlijk niet dat Heart slecht is, net als dat ik dat van Jasper momenteel denk ik..

Ilja

E: heart en ik zijn te laat zo te zien
 
Bovenaan