• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #205 - De nakomelingen van Han Ling

DeletedUser20542

Gast
@Kyraco @Gekkootje63 @Sanhal hebben vandaag nog geen post zonder stem. Ik zag net toevallig dat dat gisteren ook het geval was bij precies deze drie personen. Dus zie maar dat jullie nog wat posten vandaag, want anders is het klaar. (voor sommige mensen zijn er ook andere redenen waarom ze vanavond sterven xD)
 

DeletedUser21204

Gast
Maak het geen netwerkpotje als je discussie in het topic wilt pls.
Lijkt me duidelijk dat ik echt wel actief ben, maar dan achter de schermen.
 

DeletedUser20542

Gast
Lynch
Gekko 10
(iedereen behalve Latdekat, Gekko en Shuckle)
Graecus 2
(Gekko, Shuckle)

Gekko was Wolfsgestoorde.

Lunch
Kyraco was Burger.

Klaagmuur
Zelfs al had hij poten om de zwaartekracht mee te weerstaan,
Ook al groeiden zijn ledematen binnen enkele dagen weer aan,
De kleine tokek had liever een andere rol in zijn macht...
Is dat omdat hij enkel klinkt in de nacht?

Inactiviteit
Latdekat heeft alweer niet gestemd. Hij was burger. (voor alle duidelijkheid: hij is nu gestorven aan inactiviteit)

Ik was net misschien een beetje te drastisch met mijn dreigementen. Sanhal krijgt wel een puntje.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
@Kyraco @Gekkootje63 @Sanhal hebben vandaag nog geen post zonder stem. Ik zag net toevallig dat dat gisteren ook het geval was bij precies deze drie personen. Dus zie maar dat jullie nog wat posten vandaag, want anders is het klaar. (voor sommige mensen zijn er ook andere redenen waarom ze vanavond sterven xD)
Tjah, ik was de hele dag bij mn opa en oma, snel tussendoor gestemd. Nu wil ik deze post wel maken om actiever te lijken, maar het is nou niet echt alsof er gisteren veel ruimte voor discussie was.
 

DeletedUser27931

Gast
Ben al geweest. Maar het is idd rustig, waarschijnlijk zal het vanavond wel weer druk worden
 

DeletedUser26715

Gast
Ik weet niet of ik vanavond nog online kan komen dus ik zet mijn stem voorlopig op voetbalp10
 
Bovenaan