• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #94: Rat binnen Real

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Misschien zouden we om dat niveau op te krikken weer eens klassiek WvW met echt praten moeten spelen.

(dit zijn niet mijn woorden)
 

DeletedUser

Gast
Nah, als mijn ouders me horen praten tegen een computer flippen ze helemaal :O
genius, meen je dit nou? Ze zoudcen kunnen denken dat je met vrienden aan het bellen bent, of heb je die niet :X
Ik zou wel voor zijn, maar ik denk dat dat bijna onmogelijk gaat worden, omdat altijd als ik vraag wie er kan bellen er niemand is die dat kan of wil, meestal maar een paar die ook niet altijd de mic hebben .
 

Genius0615

Erinys
genius, meen je dit nou? Ze zoudcen kunnen denken dat je met vrienden aan het bellen bent, of heb je die niet :X
Ik zou wel voor zijn, maar ik denk dat dat bijna onmogelijk gaat worden, omdat altijd als ik vraag wie er kan bellen er niemand is die dat kan of wil, meestal maar een paar die ook niet altijd de mic hebben .

Ik heb wel vrienden hoor :O, maar ze vinden het irrittant enzo dat ik over de computer praat :p
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
genius, meen je dit nou? Ze zoudcen kunnen denken dat je met vrienden aan het bellen bent, of heb je die niet :X
Ik zou wel voor zijn, maar ik denk dat dat bijna onmogelijk gaat worden, omdat altijd als ik vraag wie er kan bellen er niemand is die dat kan of wil, meestal maar een paar die ook niet altijd de mic hebben .

Lol bij mij komen ze dan de kamer in om te vragen met wie ik zit te pratenXD
 

DeletedUser19654

Gast
Nou... ik ben nu al geruime tijd in de potjes gelyncht binnen 2 dagen en echt bijna elke keer wonnen de wolven. Maar als ik het langer overleef zie je ook dat direct dat de wolven niet winnen.

conclusie... als je me laat leven heb je al direct meer kans om te winnen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan