• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam # 97 - Grieken in Troje

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
is er een skype chat??

Waarom zou je per se een skype chat willen? Daar zijn er genoeg van. Door met een skype chat te gaan werken, verlaag je het niveau van WvW. Want er wordt minder in het topic gereageerd. Verder wordt er ook heel veel onnodig gespamd op de chat, daarom leest niet iedereen terug en mist men dus behoorlijk veel. Het zou gewoon veel beter voor de goedjes zijn, mocht men gewoon op het forum blijven en daar reageren. Maargoed, ik zal dit eerder als een noob-moment bezien dan als een wolf-zijn-moment.
 

DeletedUser21204

Gast
Je dekt je alvast in? Trouwens, we wilden je dag 1 lunchen:x. (Maar toen hoorden we van het levensdrankje en aangezien ik nog niet wist dat het op die manier werkte ipv dat je een naam/meerdere namen opstuurde om die te beschermen, lunchten we je maar niet)

Ik dek me niet alvast in, ik wil verdere ergernissen van mijn kant voorkomen, de reden dat ik ook uit de vorige skypegroep voor wvw was gestapt.
 

DeletedUser22163

Gast
ik vind dat kyraco ook wel een kans verdiend om BM te zijn. hieronder redenen omdat sommige mensen dat willen.(let op dit kan natuurlijk veranderen)
- ze is vaak aanwezig op het forum
- heeft veel ervaring
- en valt bij iedereen in de smaak
 

DeletedUser21204

Gast
Aanwezig kan ik inkomen, ervaring ook nog wel, maar hoezo moet ik bm zijn omdat ik bij iedereen in de smaak val x)
 

DeletedUser22163

Gast
ik wist geen 3de reden. en je bent toch wel gelieft bij de meeste AFers?
 

DeletedUser21204

Gast
Bij sommigen wel denk ik, ja. Maar ik zie de link tussen dat en wvw niet.
 

DeletedUser

Gast
Ik ga op wwg stemmen, om deze baas hartelijk welkom terug te heten :O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22163

Gast
ach dan laat je dat maar weg he. we gaan niet verder spammen hierover :)
 

DeletedUser

Gast
Ik heb echt een leuke rol :)

DIt vind ik best wel verdacht :X
Je probeert hier dus eigenlijks mee te zeggen dat je geen burger bent, en dus een goed lunchtarget te kunnen zijn voor de wolven. Als je slim bent, ga je dat alleen doen als je zelf de wolf bent.
 

DeletedUser21336

Gast
Wrm ik op kyra stemde? Omdat dit de eerste keer voor me is en omdat ze veel ervaring heeft..... Logisch?
 

DeletedUser20586

Gast
DIt vind ik best wel verdacht :X
Je probeert hier dus eigenlijks mee te zeggen dat je geen burger bent, en dus een goed lunchtarget te kunnen zijn voor de wolven. Als je slim bent, ga je dat alleen doen als je zelf de wolf bent.
Misschien vind ik burger wel heel leuk ;)
 

DeletedUser

Gast
Wrm ik op kyra stemde? Omdat dit de eerste keer voor me is en omdat ze veel ervaring heeft..... Logisch?

WWG, Rabbid, Genade, Animal hebben allemaal nog iets meer ervaring volgens mij? Maar ik neem aan dat t niet de enige reden was dat je spontaan meteen op haar stemde?
Anyway, mensen mogen ook best op mij als BM stemmen, zou me best bevallen met deze rol ^^

DIt vind ik best wel verdacht :X
Je probeert hier dus eigenlijks mee te zeggen dat je geen burger bent, en dus een goed lunchtarget te kunnen zijn voor de wolven. Als je slim bent, ga je dat alleen doen als je zelf de wolf bent.

Misschien vindt hij jager wel een leuke rol? of DO? een leuke rol hoeft niet altijd een goed lunchtarget te zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan