• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam # 97 - Grieken in Troje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22163

Gast
dat klonk wel verdacht, GeS. Ben je dan een speciale burger ofzo iets?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
WWG, Rabbid, Genade, Animal hebben allemaal nog iets meer ervaring volgens mij? Maar ik neem aan dat t niet de enige reden was dat je spontaan meteen op haar stemde?
Anyway, mensen mogen ook best op mij als BM stemmen, zou me best bevallen met deze rol ^^

Ik, ervaring? ROFL

Ik heb echt een leuke rol :)

Gewooneenspartaan, lijkt me duidelijk. Of hij is wolf en hij is daarom blij? Of hij is speciaaltje en wilt graag wolvenvoer zijn. Wat gewoon zever is, zelfs een zieke/DO kan het net iets subtieler doen heuwr ;)
 

DeletedUser22163

Gast
ja, ben wel met rabbid eens. Ik ga nog niet stemmen want je weet nooit wat er nog komt.
 

DeletedUser

Gast
Ik, ervaring? ROFL



Gewooneenspartaan, lijkt me duidelijk. Of hij is wolf en hij is daarom blij? Of hij is speciaaltje en wilt graag wolvenvoer zijn. Wat gewoon zever is, zelfs een zieke/DO kan het net iets subtieler doen heuwr ;)

Ervaring is iets anders dan skills :p
verder zie ik dit namelijk als een zwakke stem. Waarom zou iemand meteen wolf zijn met zo'n rol. Je zegt dat hij een dom speciaaltje kan zijn, dus dan is het slim om hem maar dood te stemmen zodat de wolven hem niet meer hoeven te lunchen? lekkere logica is dat
 

DeletedUser

Gast
Ik, ervaring? ROFL



Gewooneenspartaan, lijkt me duidelijk. Of hij is wolf en hij is daarom blij? Of hij is speciaaltje en wilt graag wolvenvoer zijn. Wat gewoon zever is, zelfs een zieke/DO kan het net iets subtieler doen heuwr ;)

Trouwens nu je het zegt, dat over GeS klopt wel.
 

DeletedUser21336

Gast
WWG, Rabbid, Genade, Animal hebben allemaal nog iets meer ervaring volgens mij? Maar ik neem aan dat t niet de enige reden was dat je spontaan meteen op haar stemde?
Anyway, mensen mogen ook best op mij als BM stemmen, zou me best bevallen met deze rol ^^

weet ik veel, deze naam hoor ik gewoon vaak rollen ...
 

DeletedUser20686

Gast
Spaml0rds..

Zoals altijd kijk ik wie er in de spelerslijst staat om mijn BM-keuze te maken. Ik heb zelf een bepaald prio-lijstje (aan de hand van de skills, ervaring en persoonlijke netwerkvoorkeur) en met de huidige spelerslijst staat Fireas boven aan dat lijstje!
 

DeletedUser20542

Gast
Waarom zou je per se een skype chat willen? Daar zijn er genoeg van. Door met een skype chat te gaan werken, verlaag je het niveau van WvW. Want er wordt minder in het topic gereageerd. Verder wordt er ook heel veel onnodig gespamd op de chat, daarom leest niet iedereen terug en mist men dus behoorlijk veel. Het zou gewoon veel beter voor de goedjes zijn, mocht men gewoon op het forum blijven en daar reageren. Maargoed, ik zal dit eerder als een noob-moment bezien dan als een wolf-zijn-moment.
Wie was ook al weer de eerste die dat zei? Wat ben jij schijnheilig, zeg.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wie was ook al weer de eerste die dat zei? Wat ben jij schijnheilig, zeg.

Ik weet zeer goed dat jij dit zei? En door jouw woorden ben ik daar ook over gaan nadenken, en tot de conclusie gekomen dat jij daarbij volledig gelijk had? Ik zie niet waar ik zeg dat ik deze mening als eerste heb verzonnen en deze nu ga verspreiden? Is het verder schijnheilig om iemands mening te delen? Wat is dat nu weer voor bullshit? Tevens dacht Maximus het zelfde, dus quote ik eigenlijk eerder zijn woorden, die hij al dan niet letterlijk heeft gezegd. Je hoeft nu niet boos te gaan reageren? Verder ga je maar door in privé, nu gaan we off-topic.
 

DeletedUser20542

Gast
Waarom zou je per se een skype chat willen? Daar zijn er genoeg van. Door met een skype chat te gaan werken, verlaag je het niveau van WvW. Want er wordt minder in het topic gereageerd. Verder wordt er ook heel veel onnodig gespamd op de chat, daarom leest niet iedereen terug en mist men dus behoorlijk veel. Het zou gewoon veel beter voor de goedjes zijn, mocht men gewoon op het forum blijven en daar reageren. Maargoed, ik zal dit eerder als een noob-moment bezien dan als een wolf-zijn-moment.
En meneer wordt gelijk weer wild als ik iets veronderstel. Ik heb het fout, kan best. Maar verder spam jij hier net zo goed. Als ik dan iets tegen jou zeg, is het gelijk te veel. Bang voor openbare discussies?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Het punt dat ik jouw woorden zou stelen heeft niet echt iets met WvW te maken? Zeker als het dan nog eens gaat over dingen van vorig potje? Ik zie echt niet wat de link is met nu? Owja, ik ben schijnheilig, nu ben ik opeens wolf? Omdat ik je woorden zou stelen? Wat is dat nu weer voor zever?
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dit wel verdacht, Gewooneenspartaan heeft 1 vreemde post, ik zeg er wat over, en meteen maakt rabbid er een hele lynchstem. Ik persoonlijk vind dat dan weer verdacht, omdat te zien is dat t niet de beste wvwer is, en je hem meteen om zon beginnersfout gaat lynchen. Het raar vinden is normaal, maar jij trekt meteen een hele lyncht stem erop terwijl er nog amper iets gebeurd is. WIl je gewoon zoveel mogelijk meelopers krijgen op de eerste de beste die verdacht is? TOt nu toe verdenk ik jou het meeste rabbid.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ow wacht, marco, denk je nu echt dat die stem zo serieus was. En ik die echt tot morgen ging laten staan om hem voor zo'n kakreden te laten lynchen? Wat denk je nu wel van mij, die reactie was om wat reactie uit te lokken. Echter slaapt hij volgens mij. Desondanks reageert POTG hier wel een beetje vrij verdacht?

Trouwens nu je het zegt, dat over GeS klopt wel.
 

DeletedUser21356

Gast
Ik denk dat Rabbid gewoon weer z'n uitloktactiek aan het proberen is. ;)
Alhoewel ik dit niet zeker weet, maar hij doet dat wel vaker hoor. ;)
 

DeletedUser20542

Gast
Het punt dat ik jouw woorden zou stelen heeft niet echt iets met WvW te maken? Zeker als het dan nog eens gaat over dingen van vorig potje? Ik zie echt niet wat de link is met nu? Owja, ik ben schijnheilig, nu ben ik opeens wolf? Omdat ik je woorden zou stelen? Wat is dat nu weer voor zever?
Ik zeg nergens dat je wolf bent. Misschien lok je uit, hoe Gekko net zo beweert, anders is het gewoon vreemd. Maar, mijn mening, weet je. Of wil je nou echt dat ik weer woord voor woord jouw post ga analyseren? Wil ik best hoor. Vraag maar, als het moet.
 

DeletedUser

Gast
Hey mensen. Veel succes aan iedereen. Is er in de eerste paar pagina's nog wat relevants gebeurd of niet?
 

DeletedUser21356

Gast
Euhm...
Ges zei iets 'vreemds', Rabbid plaatste z'n lynchstem op 'm (wss voor uitlokken) en nu hebben Rabbid en Ydega een discussie. :O
 

DeletedUser

Gast
Hey mensen. Veel succes aan iedereen. Is er in de eerste paar pagina's nog wat relevants gebeurd of niet?
Je kan ook gewoon de eerste paginas lezen, om gedrag te bekijken? :X
Kom op ani. Verder @robin , srr, dat had ik niet door, vond t gewoon vreemd :X
En ik had niet door dat robin zo aan t uitlokken was:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan