• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam # 97 - Grieken in Troje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Lijkt me wel.

WWG had dat dus idd verkeerd gepost, en dat betekent dat er nog minstens 1 wolf in zit.
En ik denk dat dat een grafdelver wel uitsluit, anders wordt het wel heel veel.
 

DeletedUser21674

Gast
Ik ga nu op Genius, aangezien hij samen met than als enige nog niet heeft geclaimd en de rest van de claims tot nu toe geloofwaardig zijn (uiteraard de ene meer dan de andere).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ow, doen we het op de laten-we-allemaal-claimen-zo-fucken-we-de-wolven-manier? In dat geval claim ik lekker tegendraads Griek. Lekker puh.

E: Ow, Rabbid speelt zich niet naar zijn rol, jawel, maar ik ben stiekem een eerlijke Trojaan die niet op dezelfde slinkse manier als de Grieken wilt winnen.
 

DeletedUser21674

Gast
Ow, doen we het op de laten-we-allemaal-claimen-zo-fucken-we-de-wolven-manier? In dat geval claim ik lekker tegendraads Griek. Lekker puh.

E: Ow, Rabbid speelt zich niet naar zijn rol, jawel, maar ik ben stiekem een eerlijke Trojaan die niet op dezelfde slinkse manier als de Grieken wilt winnen.

Tip volgende keer bedenken dat je niet zo wil winnen voor je claimt ;)
 

DeletedUser

Gast
Ow, doen we het op de laten-we-allemaal-claimen-zo-fucken-we-de-wolven-manier? In dat geval claim ik lekker tegendraads Griek. Lekker puh.

E: Ow, Rabbid speelt zich niet naar zijn rol, jawel, maar ik ben stiekem een eerlijke Trojaan die niet op dezelfde slinkse manier als de Grieken wilt winnen.

Dat is ook een reden dat ik nog niet heb geclaimd
 

DeletedUser

Gast
Eventjes voor de duidelijkheid: Nu op Genius stemmen is niet zo slim, hij wordt gebeuld :p
 

DeletedUser

Gast
Deze reden:
Ow, doen we het op de laten-we-allemaal-claimen-zo-fucken-we-de-wolven-manier? In dat geval claim ik lekker tegendraads Griek. Lekker puh.

E: Ow, Rabbid speelt zich niet naar zijn rol, jawel, maar ik ben stiekem een eerlijke Trojaan die niet op dezelfde slinkse manier als de Grieken wilt winnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan