• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Actium

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Actium zal op dinsdag 28 juni van start gaan!

Beste spelers,

Op dinsdag 28 juni a.s. zullen wij spelwereld Actium openen. De eerste wereld van de derde generatie! Ga jij deze nieuwe uitdaging aan?

De instellingen worden zo snel mogelijk bekend gemaakt!

Wereld Actium zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Actium.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Actium!

Jullie Grepolis.nl team
Enig idee wat de instellingen gaan worden?
 

latdekat

Harpij
Derde generatie? Ik ben benieuwd! Misschien dat goede instellingen mij ervan overtuigen om te komen spelen! Ik hoop alvast dat er goede verbeteringen zullen zijn. Is het naïef om te denken dat er nu een nieuw eindspel aankomt?
 

DeletedUser27151

Gast
Is gewoon derde generatie qua namen hoor, je moet geen nieuwe fancy dingen verwachten :p
 

DeletedUser27080

Gast
Een snelheidje 4 zou op zijn plaats zijn ;) Verder zou het volgens de opvolgingen van de werelden nieuw systeem moeten zijn. Verder een niet al te hoge alliantielimiet en een korte nachtbonus als het even kan ;)

O ja, het is misschien een idee om voor een keer te luisteren naar de community: het idee om werelden afwisselend met het oude en nieuwe boerendorpensysteem te voorzien werd goedgekeurd, misschien nu even dat voorstel in werking laten treden door het oude nog eens te gebruiken? Denk dat daar meer pro's dan contra's voor zullen zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

latdekat

Harpij
Is gewoon derde generatie qua namen hoor, je moet geen nieuwe fancy dingen verwachten :p

Ik hoop dat ze er wel een aantal nieuwe elementen ingestoken hebben, anders is het de naam van nieuwe generatie niet eens waard naar mijn mening. Kroenuh, ik vraag nog niet wat nieuw zal zijn, maar zou je even kunnen zeggen of er een aantal nieuwe elementen in voorkomen?
 

DeletedUser26927

Gast
Ben benieuwd wat ze bedeolen met de 'derde generatie', nieuw overnamesysteem misschien?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Jongens, de vorige wereld was Zakros. Ze beginnen gewoon terug opnieuw aan het alfabet omdat de letters op zijn. Dutsen x)
 

svenboy9

Winnaar Adventskalender 2020
Ik heb niet zo'n hoge verwachtingen van deze wereld...
Dat nieuwe boerendorpen systeem zal er ook wel in blijven helaas :(
 

DeletedUser27080

Gast
Kan je nadenken?
Hij doelt op het feit dat er nu binnen nog geen half jaar al 4 nieuwe werelden zijn bijgekomen.. Nogal apart.

Het huidige ritme is ongeveer 2 maanden en dan een nieuwe wereld, dus ff toontje lager zingen. Dank.
 

DeletedUser26696

Gast
hoop voor belegering maar omdat er al 2 belegerings werelden(sparta en Troje) geopent zijn waarvan Troje nog hele goede stats had ook zal het wel Opstand worden

een wilde gok maar denk het wel
 

DeletedUser22159

Gast
Ik doel op het feit dat er de laatste tijd veel te veel werelden achter elkaar worden geopend.
 

DeletedUser23528

Gast
Hmm ik denk dat ik hier maar eens lekker wat goud ga farmen :D
 

DeletedUser24924

Gast
Emmer verveelt zich. Dus zal met een emmer vol troepen komen
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 
Bovenaan