• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Actium

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Oke, korte termijn mini peiling:

Als het echt een lekkere snelle wereld zou worden, wil je dan opstand of belegering?
Note: ik kan niets beloven.
 

DeletedUser27080

Gast
Opstand liefst, er is recentelijk al een snelle wereld uitgekomen met oud systeem. Het zou fijn zijn mocht een opstandssysteem ook eens snelheid 4 krijgen, die is er nog niet gekomen.
 

DeletedUser26004

Gast
Opstand zonder moraal. Daarnaast is er al een snelle variant zonder moraal van oud. Lijkt me dus dat nieuw aan de beurt hoort te zijn ;)
 

DeletedUser27154

Gast
Opstand, ik vind zelf belegering fijner, maar wil wel weer eens wat anders.
 

DeletedUser26402

Gast
Opstand, snelle wereld, zonder moraal (zoals corinthe en ithaka). Ik ben hier al eeuwen op aant wachten haha :p. Volgens mij zijn iedere andere instelling combinaties ondertussen al minimaal 1 keer geweest!
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Oke en bij een snelle opstand wereld zonder moraal, wat voor nachtbonus zou daar mooi bij staan?
 

DeletedUser27080

Gast
Een korte nachtbonus past daar het best bij, van 0u-7u lijkt me ideaal als de snelheid 4 wordt.

E: eventueel van 1u - 7u voor de verandering? Geeft wat meer pit aan de wereld ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27154

Gast
Wat korter als normaal sinds meeste mensen wat meer tijd hebben, maar wel dat ze gewoon een normale nacht kunnen slapen?
 

DeletedUser27151

Gast
Snelle wereld met nieuw systeem mag wel eens

Nachtbonus van 01-07 of 01-08 zou helemaal mooi zijn
 

DeletedUser27080

Gast
Even een vraag Kroenuh, is er een mogelijkheid dat het oude boerendorp-systeem nog ingevoerd wordt? Of is elke wereld vanaf nu standaard voorzien van het nieuwe systeem?
 

DeletedUser27151

Gast
Even een vraag Kroenuh, is er een mogelijkheid dat het oude boerendorp-systeem nog ingevoerd wordt? Of is elke wereld vanaf nu standaard voorzien van het nieuwe systeem?

Zou de wereld helemaal perfect maken
 

DeletedUser26927

Gast
Even een vraag Kroenuh, is er een mogelijkheid dat het oude boerendorp-systeem nog ingevoerd wordt? Of is elke wereld vanaf nu standaard voorzien van het nieuwe systeem?

Dit idee is goedgekeurd
 

DeletedUser

Gast
Een wereld met snelheid 3 of zelfs 4 zou prachtig zijn, gecombineerd met nachtbonus van 01u tot 07u. Kunnen we snel aan het leuke deel van het spel beginnen.

Go on. Show me your spins, pirouettes and feints. I want to watch.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Even een vraag Kroenuh, is er een mogelijkheid dat het oude boerendorp-systeem nog ingevoerd wordt? Of is elke wereld vanaf nu standaard voorzien van het nieuwe systeem?
Ligt aan de resultaten van het nieuwe boerendorpensysteem. Daar is op zo'n korte termijn nog niets over te zeggen. Actium zal in ieder geval starten met het nieuwe systeem (BPV).

Maar ik denk dat ik jullie daar tegenover wel blij kan maken hoor. ;)
 

DeletedUser22798

Gast
Ik dacht dat de meerderheid wel aangaf het nieuwe systeem niks te vinden?
 

DeletedUser26990

Gast
ik vind persoonlijk dat er inderdaad langer tussen de werelden moet zitten, dan slik je maar even instellingen die je niet 100% geweldig vind. Dat zullen de aantal mensen op de server wel weer goed maken

Kan mij hier ook bij aansluiten. Ik zelf dateer uit de Beta tot Iota periode. Sinds dan nooit meer Grepo gespeeld tot een 2 maandjes terug en de tendens van een spelwereld waar bijna iedereen iedereen kent wordt enkel in de hand gewerkt door de werelden zo snel op elkaar te laten volgen, wat de spelervaring zeker niet ten goede komt.
 
Bovenaan