• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Baris

DeletedUser22798

Gast
Nieuwe word 99% zeker gebruikt. Hoop alleen niet dat dit weer een indicatie is voor een nieuw event, want bij elk begin van de wereld hoort een evenement die het begin verknalt
biggrin.gif
 

Gamergirl101

Hopliet
Je vergeet erbij te zeggen een event dat elke maand vroeger komt, zodat spelers die geld uitgeven zichzelf snel naar 50k punten toekopen en dus volle rewards krijgen, terwijl gewone spelers ondertussen nooit zo ver zijn dat ze volle rewards krijgen. Dit is natuurlijk niet om het aantrekkelijker te maken meer goud te besteden...
 

Gamergirl101

Hopliet
Wss wel NB ben ik bang, gok op een soort olympia 2.0, misschien iets meer snelheid, of juist snelheid 2/3 omdat we net een snelle wereld "gekregen" hebben
 

Gamergirl101

Hopliet
Ik gok dat bij lage snelheid, veel spelers die naar actium zijn getrokken, niet overstappen van wereld en enkel voor goud komen. En dat paar weken na start grootste deel van spelers weer weg is als er minder goud vloeit
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
De instellingen zijn bekend!
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDonderdag 18 augustus 2016In de loop van de dag
Wereldsnelheid3-
Eenhedensnelheid3Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid3Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming7 dagen-
KolonisatiesysteemOudBelegering
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages &

Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy
Goudhandel
-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus00:00 - 07:00-
Alliantielimiet80-
 

DeletedUser26528

Gast
tja ik wil wel een poging ondernemen

Ik had liever een wereld zonder goudmarkt, moraal, en ww's, met helden, oude boerderij, snelheid 3,5 3,5 3,5. instandbuy alliantie limiet 85, zonderophouden, belegering en(/of) opstand (voor spook)

Misschien extra gebouwen badhuis en vuurtoren gelijktijdig of een totaal nieuwe gebouw met iets exlusiefs, of idd een nieuwe god, nieuwe schepen, lt o.I.D met uitbreiding van wereld
 

DeletedUser27170

Gast
Bah moraal en nieuw boerendorpensysteem...

Rest van de instellingen zijn prima. Mijn ally komt amper aan de 40 leden, laat staan 80. Ben benieuwd of de massa allianties gezellig worden :)
 

DeletedUser26528

Gast
Ben bang van niet. We kunnen zeggen ''open een nieuwe wereld zoals achilles'' tot we een ons wegen, maar zonder goudwerelden gaat grepo dood.. Jammer. :(

Misschien een aparte topic of forum openen waarin mensen kunnen aangeven wat hun ideale wereld zou zijn hahaha
 
Bovenaan