1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Discussie Wereld Byllis

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Kroenuh, 2. jan 2019.

1. Kroenuh

Kroenuh
    Community Manager
    Grepolis Team

Trek in een ouderwets wereldwonder wereldje? This is it!

2. samir69

samir69

Nogal neerbuigend allemaal hoor 'zien of jullie het wereldwonderen eindspel nog onder de knie hebben'. Nog los van het gebrekkige Nederlands in die zin, is het maar een paar maanden geleden dat er een ww wereld geopend is. Daarnaast zitten ww ook gewoon nog in het nieuwe systeem. Verder is het nogal wrang dat het overduidelijk is dat er zowel bij het development team van grepolis als in het Nederlandse community team uberhaupt niemand is die in staat zou zijn om fatsoenlijk voor de dag te komen in de wereldwonderenperiode, dus ik weet niet hoe je van plan bent om te zien of spelers het niet verleerd zijn. Je zou zelf waarschijnlijk niet eens in staat zijn om me uit te leggen hoe ww werken. Stop ermee je melkkoetjes zo neerbuigend te behandelen aub. Misschien hebben ze je op de reclameopleiding geleerd dat dit een vlotte manier is om mensen te woord te staan, kroenuh, maar het komt een beetje raar over.

GOD LION, Delete. en ome Willem IV vinden dit leuk.
  3. dorser

dorser

Sluit me helemaal aan bij het bovenstaande bericht.
    Willen jullie echt dat wij nog zo'n wereld gaan spelen, zorg dan ook voor een hoge snelheid en niet dat slakkengangetje van 2,5.

ome Willem IV vindt dit leuk.
  4. The Exalted One

The Exalted One Senior Forummoderator & Gamemoderator Grepolis Team

Snap het nut hier niet meteen van, Kroenuh verzint ook maar op het moment zelf een tekstje zonder dat daar enige bijbedoelingen achter zitten. Daarbij kan ik je verzekeren dat de meerderheid van het Nederlandse community team speelt en dat de meesten zelf meedraaien bovenaan de ranglijst, het verschil is dat ze verkiezen om incognito te spelen om duidelijke redenen.

5. samir69

samir69

Ik weet dat jullie spelen, ik heb door de jaren heen het genoegen mogen smaken de meeste van jullie wel een keer bezig te zien. Dat is precies waar ik mijn punt op baseer. Daarnaast kun je niet ontkennen dat kroenuh geen idee heeft over hoe grepolis werkt, dat is al vaak genoeg bewezen.

6. The Exalted One

The Exalted One Senior Forummoderator & Gamemoderator Grepolis Team

Wereldinstellingen gaan een eeuwig discussiepunt blijven, welke instellingen een wereld gaat krijgen er gaan altijd voor- en tegenstanders zijn. Het verschil is dat tegenstanders in het algemeen luider roepen dan voorstanders en dit geld niet enkel voor Grepolis werelden.

7. superjario

superjario

Al kei lang niet meer gespeeld.
    En zie net dat een wereld opent binnen een weekje. Kan ik eindelijk eens spelen vanaf dag 1.
    10/01 de dag van mn eerste examen, moet ik nu naar die dag uitkijken of niet :p

8. samir69

samir69

Uit de enquete die hier enige tijd terug werd gehouden, bleek anders toch vrij duidelijk een voorkeur voor snelle werelden, dus dan kun je nog zo proberen een soort scheve vergelijking te maken en het groter dan dit matige browserspelletje te maken 'dit geld niet enkel voor grepolis werelden', maar er is wel degelijk een duidelijke voorkeur vanuit de community. Overigens is het 'geldt' en 'grepoliswerelden', maar een forummod die correct Nederlands kan, zou natuurlijk ongeveer het achtste wereldwonder zijn, dus ik neem je niks kwalijk.

salerno1 en ome Willem IV vinden dit leuk.
  9. AriChibi

AriChibi

Godver is je AOW niet op tijd binnengekomen voor de kerst of zo

10. samir69

samir69

ik zat de hele kerst op een dennenboom te knagen ja, what about it?????

11. Kaboomer

Kaboomer

Ik denk dat het toch vrij duidelijk is welke instellingen worden geprefereerd?

Denk dat niemand die het spel serieus speelt interesse heeft in een snelheid lager dan 3/3.5, 3 lijkt mij dan de perfecte keuze aangezien er al twee snelheid 2 werelden aan de gang zijn.

12. krijgers der lebbeke

krijgers der lebbeke

een hogere snelheid zou mij ovetergen om te spelen een snelheid van 3,5 of 4 zou het doen

13. Lev Yashin

Lev Yashin

Dat zou mij inderdaad ook ovetergen

salerno1 en Delete. vinden dit leuk.
  14. GOD LION

GOD LION

Top dat jullie naar de community luisteren jongens! Pluim voor jullie weer!

Ohnee

15. dorser

dorser

Maar weer eens een snelheid 5, dat maakt het tenminste weer spannend.

16. Dorremans

Dorremans Mentor

Haha. Nee. Misschien alleen voor die levenloze studentjes.

17. attack sven

attack sven

Kom om jongens het is toch zobiezo super fun om 24 uur senaat 24 in de wachtrij te hebben : )

18. Styl3X

Styl3X

Spijker en kop blablabla.. ;)

Dan klik je hem door met goud! Oh wacht? Zou dat de reden soms zijn?

FlamingSouls en ome Willem IV vinden dit leuk.
  19. ome Willem IV

ome Willem IV

ik hoor mijn goudkassa lade al weer opengaan

Delete. vindt dit leuk.
  20. Delete.

Delete.

doe er eens wat olie op, ik hoor ze tot hier!

Terug Naar Boven