• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Chi

DeletedUser

Gast
Nu de ranglijst nog werkende krijgen :p
Mensen met 100 punten minder staan boven mij op de ranglijst :D
 

DeletedUser14374

Gast
Chapta op het versturen van pm's wat is dit nou weer voor een onzin zeg ?
Straks ook bij het versturen van aanvallen of os !!
Ik regel vaak in pm aanvallen en zeker als er snel reageren bij nodig is dat wil zeggen dat dit door de vertraging die de chapta met zich mee brengt te laat kan zijn !

Goed geregeld mensen echt goed over nagedacht .
 

DeletedUser15574

Gast
captcha is een code die je moet invullen als je te vaak achter elkaar klikt om Grepolis te beschermen tegen bots
 

DeletedUser16083

Gast
Chapta op het versturen van pm's wat is dit nou weer voor een onzin zeg ?
Straks ook bij het versturen van aanvallen of os !!
Ik regel vaak in pm aanvallen en zeker als er snel reageren bij nodig is dat wil zeggen dat dit door de vertraging die de chapta met zich mee brengt te laat kan zijn !

Goed geregeld mensen echt goed over nagedacht .

Dit zal je dan gekregen hebben met een rondschrijven, en dat is er altijd al.
 

DeletedUser

Gast
Chi is me eerste wereld, zien wel waar het eindigd, het spel begint iig leuk, en ervaring leert mij dat het alleen maar leuker word hoeverder je komt in een browsergame ( zal maar geen namen noemen :p )
 

DeletedUser

Gast
Chi is me eerste wereld, zien wel waar het eindigd, het spel begint iig leuk, en ervaring leert mij dat het alleen maar leuker word hoeverder je komt in een browsergame ( zal maar geen namen noemen :p )

Succes gewenst op deze wereld. Het is een wereld waar veel Topspelers op hebben gewacht.

Maar, soms is het goed om het op de harde manier te leren waardoor je later misschien ook wel een topspeler wordt.
 

DeletedUser

Gast
Succes gewenst op deze wereld. Het is een wereld waar veel Topspelers op hebben gewacht.

Maar, soms is het goed om het op de harde manier te leren waardoor je later misschien ook wel een topspeler wordt.

Dat denk ik ook, in het ergste geval wordt dit je opleidingswereld waarna je direct met voorkennis op een andere wereld kan starten.
 

DeletedUser11295

Gast
Is echt een zware wereld joh, denk dat we dit met gemak de moeilijkste wereld kunnen noemen op grepoNL. Als je alle zwaargewichten en allianties van andere werelden ziet...pfff!
 
Bovenaan