• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Chi

DeletedUser18647

Gast
Top grepolis!:rolleyes:

Veel spelers op een server willen maar niet de server goed kunnen laten draaien, beetje hypocriet...
 

DeletedUser19743

Gast
Het gaat bij mij alweer een stuk beter :D
Hopen dat het rond een uur of 9 à 10 helemaal over is ;)
 

DeletedUser

Gast
Bij mij blijft ie blauwe balk maar staan om mijn scherm. Iemand die iets weet op dit te verhelpen?
 

DeletedUser19577

Gast
Hetzelfde hier, kun je niets aan doen, ik probeer het al bijna 3 uur...Tevergeefs
 

DeletedUser

Gast
zucht... wat een straf te moeten spelen nu... dit is echt niet prettig met deze trage server...
 

DeletedUser

Gast
netwerkfout 500, er is een interne fout .....

zelfde hierzo

EDIT: het gaat nu sneller dan ooit tevoren :D
 

DeletedUser

Gast
Ja hij ligt nu helemaal op z'n gat.
Misschien is iemand wat geheugen bij die server an het bijprikken, maar ik denk eerder dat we hem samen gewoon gesloopt hebben :(

EDIT: jaaaa hij is nu snel!
 

DeletedUser19842

Gast
zucht... wat een straf te moeten spelen nu... dit is echt niet prettig met deze trage server...

ja, en wat helemaal raar is, heb ik eindelijk de adventskalender kunnen openen, en heb ik voor de boogschutters gekozen, en krijg je dus elk uur 2 boogschutters, ik niet hoor, bijna 2 uur geleden die kalender geopend en al 0 boogschutters.

nou ja, dat schiet echt wel op.


ik wacht nog ff af, en dan zie ik wel of er nog boogschutters in mijn stadje erbij komen.

zucht, steun en puf.



ineens zijn ze geariveerd die boogschutters en de wereld werkt ineens ook wat vlugger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Als het goed is zou wereld Chi nu een stuk sneller moeten lopen. Laat even weten wanneer er iets niet oke is. :)
 
Bovenaan