• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Efeze

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Efeze zal op vrijdag 3 januari 2014 van start gaan!

Beste spelers,

Na 21 dagen is wereld Delphi al tot de nok toe gevuld, waardoor we het nieuwe jaar fris mogen beginnen met het aankondigen van wereld Efeze!

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartVrijdag 3 januari 2014In de loop van de dag
Wereldsnelheid2-
Eenhedensnelheid2-
Handelssnelheid1,5-
Beginnersbescherming6 dagen-
KolonisatiesysteemOudBelegering
TroepenbouwtijdhalveringActief-
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades-
MoraalActief-
Nachtbonus00:00 - 7:00Nachtweergave actief
Alliantielimiet100-

Wereld Efeze zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Efeze!


Discussiëren over deze nieuwe spelwereld kan hier!


We wensen jullie alvast heel veel speelplezier toe op wereld Efeze!

Jullie Grepolis.nl team
Snel he, maar wel leuk ^^
 

DeletedUser21911

Gast
Yeah! Eindelijk een slomere wereld.
Ik ga hier een alliantie beginnen! Thanks Kroenuh ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Inderdaad, iets te snel na Delphi.

Persoonlijk vind ik nieuw fijner, alhoewel oud ook wel fijn is. Ieder systeem brengt zijn eigen spanningen met zich mee.
Maar volgende wereld waar ik op zou gaan starten zou toch wel nieuw zijn ipv oud.

Wel mooie instellingen, maar 6 dagen bescherming :O
Dat is wel heel lang :O
 

DeletedUser20125

Gast
Snelheid 2 :O
Oud systeem :O
Soort van tweede Mu ^^

Waarom ben ik op Delphi begonnen?
 

Genius0615

Erinys
Ik ga niet starten, mede door dat het nog trager is dan Delphi, BB veel te lang :O en moraal aan :(
En ik ben nog te druk bezig met Delphi :)
 

DeletedUser16083

Gast
pff hadden ze deze niet eerder kunnen doen, de instellingen, meeste van onze leden zaten hier op te wachten.

We hadden niet verwacht 2x oud achter elkaar, omdat er enige tijd geleden was gezegd, dat dit nog maar sporadisch voor zou komen.
 

DeletedUser

Gast
Pffff, ik wil graag starten ivm oude overname systeem maar heb het druk zat aan Delphi.
Ik neem wel een kijkje denk ik.
 

DeletedUser21182

Gast
Jammer dat het weer oud overname systeem is...
(Echt niets voor mij)...

Ken behoorlijk wat mensen die juist op een nieuwe wereld met nieuw overname-systeem zitten te wachten ;)
 

DeletedUser19654

Gast
Delphi word te druk dus maar een 2e met oud.
Helaas moet ik deze week en volgende week studeren voor examens dus ik ga hem overslaan.

Met een falende start zal ik niet ver komen :p

omg... en nu word er dus geklaagd naar werelden met nieuw veroveringsysteem *zucht*
 

DeletedUser9708

Gast
Jammer dat ze morgen al start, ik kan maandag pas actief beginnen spelen, voor het caliber van een nieuwe wereld.
Weer niet bij de start beginnen dus.
 

DeletedUser16083

Gast
Jammer dat het weer oud overname systeem is...
(Echt niets voor mij)...

Ken behoorlijk wat mensen die juist op een nieuwe wereld met nieuw overname-systeem zitten te wachten ;)

Kijk eens in de wereld lijst, dan zie je dat hiervoor 3x nwe overname is, en nu dus 2e keer oud, na een hele lange tijd.
 

DeletedUser11561

Gast
Hoezo is Delphi vol dan?

ik zie op Grepostats wel dat er bijna 35.000 spelers zijn, maar als je goed kijk zie je dat maar 6786 spelers meer dan 1000 punten hebben, en dat er dus 28.000 spelers niet op deze wereld actief zijn. Ruim die 80% (!!) op, en je kan nog maanden wachten met de volgende wereld.

Nu al eeen wereld openen is onzin, en zal nog sneller leiden tot leegloop van andere werelden.
 

DeletedUser21182

Gast
Kijk eens in de wereld lijst, dan zie je dat hiervoor 3x nwe overname is, en nu dus 2e keer oud, na een hele lange tijd.
Zeker... En ik snap ook heel goed dat diegenen die juist graag met oud systeem spelen heel blij zijn hiermee!

Maar doordat een aantal werelden met nieuw systeem in de tussentijd is gesloten/leeggelopen denk ik dat er óók behoefte is aan (alweer) een wereld met nieuw systeem :D
 
Bovenaan