• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Efeze

DeletedUser

Gast
Heel erg snel, 1 dag om voor te bereiden.. We zullen zien wat het gaat opleveren :O
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Nou iedereen kan je profiel dan zien en weten dan je bent en hoe je eruit ziet, voor sommigen is dit toch een probleem.
We vragen, mocht je gewonnen hebben, je gebruikersnaam middels een privébericht. Dus men kan geen IRL namen koppelen aan je account.

En als meer goud men wel over die lijn heen zou trekken, moet men zich afvragen in hoeverre je quote dan zo belangrijk is. ;)
 

DeletedUser21911

Gast
We vragen, mocht je gewonnen hebben, je gebruikersnaam middels een privébericht. Dus men kan geen IRL namen koppelen aan je account.

En als meer goud men wel over die lijn heen zou trekken, moet men zich afvragen in hoeverre je quote dan zo belangrijk is. ;)
RL gaat voor grepo, als iemand zijn privacy op het spel zet voor goud dan is er echt iets mis met je.
Alhoewel privacy hier niet zo belangrijk is, mensen gaan er met respect mee om...
 

DeletedUser20125

Gast
Wat kan het mij schelen XD
Af en toe kan ik iemand koppelen aan een account, maar na 3 seconden denk ik er niet meer over?
Het is niet dat ik die begin te stalken ofzo?
 

DeletedUser21911

Gast
Wat kan het mij schelen XD
Af en toe kan ik iemand koppelen aan een account, maar na 3 seconden denk ik er niet meer over?
Het is niet dat ik die begin te stalken ofzo?
Nee jij niet maar zijn mensen die dit wel doen...
Ik ben makkelijk te koppelen, als je mijn naam tenminste weet.
 

DeletedUser19654

Gast
Mijn forum naam is heel makkelijk te koppelen aan mijn ingame naam :p
Daarnaast weten een aantal mensen volgens mij ook al dat ik dezelfde naam als fireas heb :O
 

DeletedUser21911

Gast
Omdat 'Nederland' ook niet Nederland heet bij EN. ;)

2e generatie werelden worden genoemd naar bekende oude steden. In het Nederlands wordt Ephesus 'Efeze' genoemd.
Oei ik dacht dat het twee verschillende steden waren :confused:
 
Bovenaan