• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Ithaka

DeletedUser23408

Gast
dreemsen is een erg goede speler
ken hem van ergens
stond ook op 1
 

DeletedUser

Gast
Ik krijg een uitnodiging om dicht bij mij ally te joinen. Nu heb ik link gekregen en staat er dat ik kan inloggen of registreren ik log in en krijg daarna een witte pagina. Ik heb al meer dan 10 x geprobeerd. Doe ik iets fout :(?
 

DeletedUser23405

Gast
Dat klinkt als een bug. Is het mogelijk dat deze alliantie niet meer bestaat of de naam heeft veranderd? Dat zou het misschien kunnen verklaren.
 

DeletedUser

Gast
Ik krijg een uitnodiging om dicht bij mij ally te joinen. Nu heb ik link gekregen en staat er dat ik kan inloggen of registreren ik log in en krijg daarna een witte pagina. Ik heb al meer dan 10 x geprobeerd. Doe ik iets fout :(?

Is je flash player wel up-to-date? Mss ook handiger om het in het volgende forumdeel te vermelden i.p.v. hier => Fouten, bugs & problemen.
 

DeletedUser

Gast
Heeft niks met de ally te maken, heeft er waarschijnlijk mee te maken dat iemand anders de link al heeft gebruikt of dat de link niet goed is verstuurd op de een of andere manier
 
Bovenaan