• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Ithaka

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Screen_Shot_2013-06-28_at_21.04.31.png

Wereld Ithaka zal op donderdag 12 juni 2014 van start gaan!


Beste spelers,

Het is weer de hoogste tijd voor een gloednieuwe wereld, een wereld waar menige spelers op te wachten staan! Ga de uitdaging met je vrienden aan op veteranenwereld Ithaka!

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDonderdag 12 juni 2014In de loop van de dag
Wereldsnelheid4-
Eenhedensnelheid3-
Handelssnelheid3-
Beginnersbescherming3 dagen-
KolonisatiesysteemNieuwOpstand
TroepenbouwtijdhalveringActief-
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades-
HeldenActief-
MoraalNiet actief-
Nachtbonus01:00 - 7:00-
Alliantielimiet30-
Nog geen kennis gemaakt met de helden? Check deze wikipagina.

Wereld Ithaka zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Ithaka.


Wat vind je van deze (veteranen)wereld en de instellingen? Laat het ons weten in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Ithaka!

Jullie Grepolis.nl team
Zo'n wereld werd wel weer eens tijd, toch?
 

DeletedUser

Gast
Ziet er goed uit. Moet ik misschien maar eens proberen, snelheid 4 en geen moraal :D
 

DeletedUser

Gast
Moet zeggen dat het me toch wel erg aantrekkelijk gemaakt wordt om te beginnen :)

Mooie wereld!
 

DeletedUser

Gast
Wat is veteranenwereld

Dat is... ja ik heb eigenlijk geen idee wat het is, waarschijnlijk een krijgerswereld met de features van de heldenwereld.

Dit wordt gewoon een fantastische wereld. Mooie instellingen én de heldenwereld features! Heerlijk!!!

Edit:
Wacht is effe, waarom staat Artemis niet bij de goden?

Betekend dit dat de heldenwereld features er nog niet bijgevoegd worden? :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Mooie wereld waar ik zeker ga beginnen :)! Lekker snel, nieuw kolo systeem, maar 6 uurtjes nb :O en geen moraal :D!

Ally limiet mog wel 50 zijn vind dat zelf altijd leuker/beter, maar met 30 en deze instellingen kan ik mee leven.
 

DeletedUser

Gast
Dat is... ja ik heb eigenlijk geen idee wat het is, waarschijnlijk een krijgerswereld met de features van de heldenwereld.

Dit wordt gewoon een fantastische wereld. Mooie instellingen én de heldenwereld features! Heerlijk!!!

Ik denk dat hiermee bedoelt word dat deze wereld niet erg geschikt is voor nieuwelingen maar voor de wat ervarener spelers.

Op het veroveringssysteem en het goud na (wat toch niet verdwijnt), komt dit aardig in de buurt van de door mij gewenste instellingen :)

De mannen gaan gescheiden worden van de jongens. Benieuwd bij welke groep ik ga behoren :D

I'm in!
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat hiermee bedoelt word dat deze wereld niet erg geschikt is voor nieuwelingen maar voor de wat ervarener spelers.

Noem één wereld, behalve hyperborea, die geschikt was voor nieuwelingen. De ervaren spelers hebben toch "no mercy" voor de nieuwelingen. Daarom stelde ik ook de "Introductie-wereld" voor.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat hiermee bedoelt word dat deze wereld niet erg geschikt is voor nieuwelingen maar voor de wat ervarener spelers.

Op het veroveringssysteem en het goud na (wat toch niet verdwijnt), komt dit aardig in de buurt van de door mij gewenste instellingen :)

De mannen gaan gescheiden worden van de jongens. Benieuwd bij welke groep ik ga behoren :D

I'm in!

Ik niet, te druk in vakantie en nu nog examens, maar wens jullie allemaal veel plezier :D en ik heb de zelfde commentaar i.v.m. goud en opstand :p
 

DeletedUser

Gast
Met deze stats denk ik dat zelfs de huidige gemiddelde speler die veilig in en grote alliantie zit ook al snel eruit word gefilterd. Daar zal nu gewoon geen ruimte voor zijn in een allianties.

Wel ga ik hier om eenzelfde reden vrezen voor echte mega-verbonden van tig allianties.
 

DeletedUser22163

Gast
ik denk dat ik deze later ga beginnen. Ik vind het een mooie wereld en instellingen vooral maar ik ga denk wachten tot na de examens. Want dan kan ik full online zijn :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21336

Gast
komen de heldenwereld features? Want ik zie geen artemis
 

DeletedUser22601

Gast
Heb er zin in alleen er komen dan wel veel wings en opleidingsally's denk ik maar wel leuk krijg je veel meer kleine alliantie's in plaats van een massa.
 
Bovenaan