• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Juktas

DeletedUser13380

Gast
Wie start er allemaal op Juktas?

Ik vind het alvast wel een lekkere wereld, met Artemis, goede snelheid etc. :)
 

DeletedUser

Gast
Ik ga wel starten, alleen BB duurt te lang, en het alliantie limiet ligt veel te hoog...
 

DeletedUser22651

Gast
Als ik terug kom van vakantie begin ik hier maar, beetje uit de buurt van de goudsmijters, eens zien waar het schip strandt, maar een serieuze wereld wordt het voor mij niet
 

DeletedUser199

Gast
Altijd leuk om te zien, die zelfbenoemde toppers die zitten te zeuren over de instellingen.
Een alliantielimiet van 80 is gewoon prima namelijk, als je een kleinere ally wilt, houd niemand je tegen.
Een verkeerde nachtbonus? Alleen als je bang bent geen stad over te nemen als de tegenstander online is ja...
Moraal is niet ideaal, maar er zijn over het algemeen genoeg spelers waar je nog een moraal van 100 op hebt.

Iig.
Laatste wereld ben ik, helaas, gedwongen via de achterdeur vertrokken, ik vermoed dat ik deze keer wel weer zal starten ja.
 

DeletedUser21383

Gast
Alles ziet er goed uit op Moraal na. (ja oud overname systeem prefereer ik boven de nieuwe)
Twijfelen om een pre-made te maken of niet altijd wel fijn een 2e wereld erbij
 

DeletedUser23053

Gast
Wordt een hele mooie wereld!
Heb er zin in en ga er ook starten, jammer genoeg in de vakantie periode
 

DeletedUser17867

Gast
Best een aardige wereld, alleen een wereld met moraal begin ik gewoon niet aan.
 

DeletedUser23053

Gast
Haha, dat is minder :p
Ik wil toch wel echt in het midden starten :D
 

DeletedUser22140

Gast
ik ook dan zit je meteen goed.... :) maar wel in een goede alliantie dan ;)
 

DeletedUser23053

Gast
Precies, maarja in het begin weet je nooit wat een goede en wat een slechte alliantie is.
Zo dacht ik op Ithaka dat Resistenza vol ging floppen en dat Oyabun het heel goed ging doen.
 
Bovenaan