• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Juktas

DeletedUser22140

Gast
dat dacht ik van de rising sun, maar blijkbaar was dat de grootste flop ;o
die ik weet niet hoe; nu nog in leven zijn.
 

DeletedUser22140

Gast
ik denk dat er daar maar een oplossing voor is : kijken naar de ervaringen van de oprichters en leden...
 

DeletedUser23053

Gast
Tsja, dat hebben we met caparent me gezien, ervaren oprichters en leden.
In elkaar gezakt door druk van Resistenza
 

DeletedUser22140

Gast
nou ja, de eerste dagen wat uitkijken want als je meteen start zul je wel hevige gevechten zien komen na de bb.... enigszins heb ik het ervoor over maar je loopt wel het risico op als je de verkeerde alliantie hebt gekozen om overgenomen te worden ;(
 

DeletedUser23053

Gast
Klopt, ik weet ook nog niet zo goed hoe ik moet spelen op een belegeringswereld :s
 

DeletedUser22140

Gast
ik weet alleen de tijden niet van de overname als je kolo al binnen is en birs spelen een belangrijke rol bij deffen van de kolo en natuurlijk bij deffen van je stad.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik heb antwoord gegeven op je vraag over de tijden, dan weet je dat alvast
 

DeletedUser23053

Gast
Ik denk dat ik gewoon voor willekeurig ga :p
En anders doe ik noord-oost, dat doe ik altijd ;)
 

DeletedUser22140

Gast
anders ik kom mee met je no ;) ik ga ook altijd willekeurig of een afgesproken windrichting.
 

DeletedUser

Gast
Wat een slechte instellingen. Waarom worden er tegenwoordig alleen nog werelden geopend met zo'n hoge unit snelheid? Zo is het stukken moeilijker een soort van leven en grepolis te combineren.
 

DeletedUser21383

Gast
Precies, maarja in het begin weet je nooit wat een goede en wat een slechte alliantie is.
Zo dacht ik op Ithaka dat Resistenza vol ging floppen en dat Oyabun het heel goed ging doen.

Tsjaa keuzes maken he, ligt eraan hoe actief de ally's het doen, uiteindelijk gaat het toch om het teamwork en de activiteit op fora van de leden. Daarnaast is ervaring en inzicht natuurlijk een pré.
Ik zelf ga denk ik toch starten op Juktas, misschien een pre-made aangezien normaal zowat elke pre-made flopt, wil ik die uitdaging wel aangaan.
 

DeletedUser22140

Gast
Wat een slechte instellingen. Waarom worden er tegenwoordig alleen nog werelden geopend met zo'n hoge unit snelheid? Zo is het stukken moeilijker een soort van leven en grepolis te combineren.


ooh joch kijk eens goed alleen de alliantie limiet valt tegen .. en moraal maar de eenhedensnelheid enz toppie!
 

DeletedUser22140

Gast
Tsjaa keuzes maken he, ligt eraan hoe actief de ally's het doen, uiteindelijk gaat het toch om het teamwork en de activiteit op fora van de leden. Daarnaast is ervaring en inzicht natuurlijk een pré.
Ik zelf ga denk ik toch starten op Juktas, misschien een pre-made aangezien normaal zowat elke pre-made flopt, wil ik die uitdaging wel aangaan.


en doe maar dan heb ik wat leeswerk ;p
 

DeletedUser

Gast
ooh joch kijk eens goed alleen de alliantie limiet valt tegen .. en moraal maar de eenhedensnelheid enz toppie!

Dat is jou mening ja, denk dat het niet aan jou is om jou je mening aan me op te dringen. Of niet, jochie ?. Ik vind het behoorlijk kansloos dat er tegenwoordig enkel nog werelden geopend worden met unit snelheid van 2 of hoger. Is geen enkele keus meer voor mensen die overdag meer te doen hebben als grepolis spelen.

Komt nog eens bij dat in mijn optiek, deze werelden veel te snel doodbloeden. Zou graag zien mocht er weer eens een wereld met instellingen gelijk aan Lambda geopend worden ( wereld snelheid 4, unit snelheid 1 ), 1 van de weinige werelden die tot het eind spannend geweest is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13380

Gast
Nu was ook wel geweldig, maar dat ligt ook een stuk emotioneel denk ik.
 

DeletedUser22140

Gast
Dat is jou mening ja, denk dat het niet aan jou is om jou je mening aan me op te dringen. Of niet, jochie ?. Ik vind het behoorlijk kansloos dat er tegenwoordig enkel nog werelden geopend worden met unit snelheid van 2 of hoger. Is geen enkele keus meer voor mensen die overdag meer te doen hebben als grepolis spelen.

Komt nog eens bij dat in mijn optiek, deze werelden veel te snel doodbloeden. Zou graag zien mocht er weer eens een wereld met instellingen gelijk aan Lambda geopend worden ( wereld snelheid 4, unit snelheid 1 ), 1 van de weinige werelden die tot het eind spannend geweest is.

ik wilde ook helemaal niet m'n mening doordrijven (ik denk dat je het zo hebt opgevat), ik vind dat deze wereld goede instellingen heeft!
en noem me maar 'jochie' noem me wat je wilt
 
Bovenaan