• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Lamia

DeletedUser19654

Gast
Nou volgens mij zijn we op een heel nieuwe tour gegaan.
Ze zeggen wel dat er minder werelden met oud veroveringssysteem komen, maar daar is in mijn ogen niets van te zien

Het ging van --> oud --> nieuw --> oud --> nieuw --> en nu weer oud

Ik dacht serieus dat het nieuw zou worden, maar zal dan toch maar oud moeten proberen. Jammer... hoopte vlak voor eind van jaar een wereld met nieuw veroveringssysteem.

volgende wereld zal dan wel weer nieuw worden gevolgd door oud. Trust me
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Nou volgens mij zijn we op een heel nieuwe tour gegaan.
Ze zeggen wel dat er minder werelden met oud veroveringssysteem komen, maar daar is in mijn ogen niets van te zien

Het ging van --> oud --> nieuw --> oud --> nieuw --> en nu weer oud

Ik dacht serieus dat het nieuw zou worden, maar zal dan toch maar oud moeten proberen. Jammer... hoopte vlak voor eind van jaar een wereld met nieuw veroveringssysteem.

volgende wereld zal dan wel weer nieuw worden gevolgd door oud. Trust me

wel zo eerlijk toch, er zijn genoeg aanhangers van oud ^^ normaal gezien werd nieuw altijd voorgetrokken!!
 

DeletedUser19654

Gast
wel zo eerlijk toch, er zijn genoeg aanhangers van oud ^^ normaal gezien werd nieuw altijd voorgetrokken!!
Ik heb er ook niets op tegen... behalve dat ze ooit hebben gezegd dat oud steeds minder zou komen. Niet echt te merken :p
Naar mijn mening komen er juist meer.
 

DeletedUser

Gast
ziet er leuk uit, ik ga zeker beginnen ;).
vind oud leuker kun je onverwachts een stad pakken met nieuw moet je dan nog ins 12 uur wachten veel te lang vind ik
 

DeletedUser24109

Gast
verovering

kunnen we niet het nieuw veroverings systeem doen?
Dat is veel makkelijker;)
 

DeletedUser693

Gast
Mijn kolo's vallen ze nooit aan, oud speelt gewoon leuker, stiekem kolo's leggen en done
 

DeletedUser18414

Gast
Het alliantiegedeelte is al open, maar betekent dat dat je nu al een alliantie kan maken op die wereld? Zo ja. Hoe?
 

DeletedUser

Gast
Nee, dit zijn pre-mades, je kan je dus aansluiten bij een alliantie die dan zo snel mogelijk (of later in het spel) zal starten op die wereld, in een bepaalde windrichting en daar allemaal die alliantie gaat vormen :)
 

DeletedUser18414

Gast
Ow ok dus je kan dus eigelijk niet nu al een alliantie vormen. Ow dan snap ik het
 

DeletedUser

Gast
Nee, maar wel al met vrienden afspreken op een bepaald tijdstip samen te beginnen (of met gewone leden die je hebt gerecruteerd :p)
 

DeletedUser20113

Gast
iedereen is maar bezig over vroeg starten, waarom niet eens om 22u? lijkt me ook eens leuk :p

mij ook wel, dan kan eigenlijk iedereen tegelijk beginnen. hallo overbelaste servers
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser18414

Gast
Je moet er ook rekening met houden dat er ook kinderen zijn van 11-12 jaar die niet tot 22u kunnen opblijven.
Laat staan gamen
 

DeletedUser22575

Gast
En ik denk dat het Inno ook niet zoveel zou uitmaken of ze zo laat starten, kinderen van 11 jaar kopen toch geen goud ;)
 

DeletedUser

Gast
Mij ook niet hoor, maar gewoon omdat hij zei: Iedereen samen beginnen

voor mij ook niet, die kinderen kunnen ook de dag nadien starten ;)
kdenk dat het vroeg ga starten op een woensdag is da meestal rond 2a3 uur
en op dins en dond is da rond 5a7 uur
 
Bovenaan