• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Lamia

DeletedUser

Gast
Ben bang dat ik deze wereld niet aan me voorbij zal kunnen laten gaan :confused: Zal hier dan maar mijn echte laatste wereld van maken :)
 

DeletedUser22839

Gast
De hemel is bereikt
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser22014

Gast
Ik ga ook eens proberen om direct te starten in plaats van altijd twee maandjes later te beginnen.
 

Genius0615

Erinys
Buiten dat de nb een uurtje later zou moeten gedaan zijn, en dat de helden(wereld) instellingen actief zijn is dit voor mij een perfecte wereld :D
 

DeletedUser

Gast
Buiten dat de nb een uurtje later zou moeten gedaan zijn, en dat de helden(wereld) instellingen actief zijn is dit voor mij een perfecte wereld :D

Goed dat je het zegt :p als ik in je buurt kom te liggen weet ik meteen wanneer ik je moet overnemen :p
 

DeletedUser23617

Gast
Ik vind wel dat er in elke wereld standaard moraal moet zijn, het moet ook eerlijk blijven voor de kleine spelers. Verder vind ik die anti-timing regel ook hatelijk :( Maar voor de rest is het een prima wereld met een mooie snelheid.
 
Bovenaan