• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Lamia

DeletedUser21386

Gast
Jezus oud systeem..

Lekker dan wacht je zo lang op een wereld krijg je oud systeem..
Echt wat een onzin..

Vind dit erg tegen vallen van Grepolis..

Niet bepaald eerlijk.. Zou dan wel terecht zijn als er ook zo wereld start met Nieuw systeem en ook redelijk snel 3+..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Genius0615

Erinys
Jezus oud systeem..

Lekker dan wacht je zo lang op een wereld krijg je oud systeem..
Echt wat een onzin..

Vind dit erg tegen vallen van Grepolis..

Ik niet, en driekwart van de mensen ook niet, is niet omdat jij nieuw beter vind dat iedereen dat moet vinden

Trouwens, laatste wereld was al nieuw, dus geen reden om te klagen.
 

DeletedUser

Gast
Nieuw systeem is zoooooooooooooooooooo saai. Ik haat opstandjes dus ben zeer blij met deze wereld. Ben er nu al verliefd op :)
 

DeletedUser21386

Gast
Ik niet, en driekwart van de mensen ook niet, is niet omdat jij nieuw beter vind dat iedereen dat moet vinden

Trouwens, laatste wereld was al nieuw, dus geen reden om te klagen.

Hoor je me dat zeggen dat iedereen dat dan moet vinden?.

Zeg ik valt ONS erg tegen?.
 

DeletedUser

Gast
Hoor je me dat zeggen dat iedereen dat dan moet vinden?.

Zeg ik valt ONS erg tegen?.

Hoor je me dat zeggen dat iedereen dat dan moet vinden?.

Zeg ik valt ONS erg tegen?.

Ga iets anders gaan afbreken, vriend. Iedereen is blij met deze wereld behalve jij. Misschien moet je even belegering spelen, dan zul je eens weten wat Grepolis echt is :D

Negativiteit kunnen we dus wel missen... ga het voor iemand anders verzieken maar laat ons eens genieten van deze wereld en haar instellingen. Binnen een maand komt er wel weer een nieuwe opstandswereld. Deze zal namelijk volstromen volgens mij.
 

Gollum Returns

Manticore
Denk dat de lui die roepen dat het niet eerlijk is dat het oud systeem komt met verder prachtige instellingen gewoon niet moeten huilen.

Er zijn afgelopen jaar fantastische snelle werelden uitgekomen met opstand / Geen moraal etc. etc.

Dat de meesten het na een maandje weer opgeven is gewoon hun eigen probleem.

OT: Mooie instellingen, en een mooie wereld voor de liefhebbers.

Zal de eerste maanden er hard aan toegaan denk ik, dus voor de beginneling in de kern een flinke uitdaging. (ga hem aan, en lukt het niet, start je weer overnieuw in de buitenste regionen.)

Zelf ga ik er niet op spelen, maar wens iedereen veel succes en plezier.
 

DeletedUser14238

Gast
Denk dat de lui die roepen dat het niet eerlijk is dat het oud systeem komt met verder prachtige instellingen gewoon niet moeten huilen.

Er zijn afgelopen jaar fantastische snelle werelden uitgekomen met opstand / Geen moraal etc. etc.

Dat de meesten het na een maandje weer opgeven is gewoon hun eigen probleem.

OT: Mooie instellingen, en een mooie wereld voor de liefhebbers.

Zal de eerste maanden er hard aan toegaan denk ik, dus voor de beginneling in de kern een flinke uitdaging. (ga hem aan, en lukt het niet, start je weer overnieuw in de buitenste regionen.)

Zelf ga ik er niet op spelen, maar wens iedereen veel succes en plezier.

Ik voel het burnen tot hier.
 

DeletedUser23053

Gast
Jezus oud systeem..

Lekker dan wacht je zo lang op een wereld krijg je oud systeem..
Echt wat een onzin..

Vind dit erg tegen vallen van Grepolis..

Niet bepaald eerlijk.. Zou dan wel terecht zijn als er ook zo wereld start met Nieuw systeem en ook redelijk snel 3+..

Geen onzin, had je maar op Githion moeten gaan spelen als je een snelle wereld met nieuw systeem wilde.
En oneerlijk is het al zeker niet, aangezien er ook genoeg werelden met opstand zijn.

Hoor je me dat zeggen dat iedereen dat dan moet vinden?.

Zeg ik valt ONS erg tegen?.

Nee, maar je zegt wel dat het oneerlijk is én dat het onzin is.
Schrijf alsjeblieft nooit meer een punt na een vraagteken, bij voorbaat dank.
 

DeletedUser21386

Gast
Geen onzin, had je maar op Githion moeten gaan spelen als je een snelle wereld met nieuw systeem wilde.
En oneerlijk is het al zeker niet, aangezien er ook genoeg werelden met opstand zijn.



Nee, maar je zegt wel dat het oneerlijk is én dat het onzin is.
Schrijf alsjeblieft nooit meer een punt na een vraagteken, bij voorbaat dank.

Op Githeon speel ik al.

Ja dat is me mening toch?.
 

DeletedUser21386

Gast
Ga iets anders gaan afbreken, vriend. Iedereen is blij met deze wereld behalve jij. Misschien moet je even belegering spelen, dan zul je eens weten wat Grepolis echt is :D

Negativiteit kunnen we dus wel missen... ga het voor iemand anders verzieken maar laat ons eens genieten van deze wereld en haar instellingen. Binnen een maand komt er wel weer een nieuwe opstandswereld. Deze zal namelijk volstromen volgens mij.

En dan hoor ik net dat ik soort van voor iedereen sprak.., Gast ik ben echt niet de enigste die dit vind hoor.. Wat is dat nou weer voor Bullsh*t..
 

DeletedUser23718

Gast
Liever opstand gezien, iedereen succes op deze wereld, ik zal denk over 2weken ofzo kijkje komen nemen op deze wereld :)
 

Gollum Returns

Manticore
@BjörnBos

Corinthe, Githion, Ithaka.

Afgelopen jaar dus 3 snelle werelden met opstand. Snelheid minimaal 3 of hoger.

Genoeg keuze gehad zou ik zeggen, en als je al op een wereld speelt, wat is het probleem?

Geef de liefhebbers van belegeringswerelden ook hun wereldje zou ik zeggen. Laatste belegeringswerelden waren maximaal maar 2,5 en sommigen ook nog eens met moraal. Chi is onlangs gesloten als snelle wereld met belegering dus eigenlijk ook volkomen logisch om een soortgelijke wereld weer te openen.

Ik als liefhebber van opstandswerelden sla deze wereld dus gewoon over. Niet zo kleinzerig doen als het niet in je straatje past en je daarop aangesproken wordt door anderen.
 

DeletedUser23350

Gast
ik ga beginnen
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif

Ik ben enkel online van 18-19u
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif
dus na de BB ben ik weg
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser21386

Gast
Jaja nu heb je u mening kunnen zeggen ga nu vlug ergens anders zeuren . :p

haha oh en dat zeg jij?.

ga toch wat nuttigs doen dan meteen me mening afbranden.. was niet eens op de spelers gericht maar op grepolis zelf..
Maar he ik mag me mening delen toch? nederland is gewoon een vrij land volgens mij?.
 

DeletedUser

Gast
haha oh en dat zeg jij?.

ga toch wat nuttigs doen dan meteen me mening afbranden.. was niet eens op de spelers gericht maar op grepolis zelf..
Maar he ik mag me mening delen toch? nederland is gewoon een vrij land volgens mij?.

Ja, dat mag je hoor knullie ;)

Geen idee of Nederland een vrij land is. Ik ben Belg :p
 
Bovenaan