• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Lindos

pope76

Boogschutter
vreselijke wereld is dit met vreselijke mensen die zonder goud helemaal niks maar dan ook niks zijn enigste wat ze kunnen doen is staan te schreeuwen dat sommige lees ally spelers niet hun best doen???????

noop kappen daar en wachten op een nieuwe wereld liefste een wereld zonder goud maar daar zal innogames niet aan mee willen werken.
 

DeletedUser28080

Gast
Misschien ligt het wel aan jou
Klinkt alsof deze wereld niet zo noob als heraklion is..
 

pope76

Boogschutter
Nee ligt niet aan mij of het moet ook aan de helft van de alliantie liggen maar hoe het ook is klaar daar.
En waarom is Heraklion een noob??? bespeur ik daar enige wrang
 

DeletedUser28080

Gast
Enige wrang?

Het spreekt toch voor zich als je zie wie daar gewonnen hebben, en hoe ze op andere werelden zo simpel zijn opgerold
 

pope76

Boogschutter
Ben ik het niet met je eens ik heb daar ook gespeeld en gewonnen daarna zijn er een paar gestopt of sommige spelen verder voor de fun verder en dan ligt het er nog aan of je in een goede ally terecht komt.

Maar ik had graag verder gespeeld met mijn oude alliantie zeg niet dat we dan ook gewonnen zouden hebben maar dat we ver zouden komen weet ik zeker.
 

DeletedUser28080

Gast
Op wat? Op iedere wereld dat ik je ben tegengekomen heb ik en/of mijn ally je binnen de kortste keren op full def gekregen of weggespeeld
 
Bovenaan