• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Olympia

DeletedUser19654

Gast
Weet je... ik kan gewoon lekker gaan stoppen met dit spel!!
Mij zie je de komende jaren/maanden gewoon niet meer terug!!!

WTF is dit voor bullshit dat er alleen maar werelden met oud veroveringssysteem uit komen!!!! hebben die mensen al niet genoeg werelden? Pff... zal een zeldzame wereld gaan worden als ze eindelijk eens bedenken een met nieuw veroveringssysteem te starten.

Laten we weer 3 maanden uit ons neus vreten mensen!! GEWELDIG!!


Marathon is met opstand.
Hahaha, sorry maar als je slim wilt zijn het is je hierbij niet echt gelukt. Er zijn geen werelden met nieuw veroveringssysteem op het moment!

Op alle werelden waar je nu kunt starten heb je alleen maar oud. Vandaar dat deze instellingen de meest achterlijke zijn die ik ooit heb gezien. Er zijn verschrikkelijk veel spelers die totaal onbekend/onervaren zijn met het oud veroveringssysteem. Vandaar dat al die spelers nu niets hebben en dus 3 maanden lekker kunnen genieten van hun vakantie fzow... geweldig!


Laten we eerlijk zijn, door die rot enquêtes moeten we het met een oud veroveringssysteem doen. Waarom? Nou gewoon omdat de meeste hier op dit waardeloze forum allemaal oud willen en daar dan ook op stemmen. De nieuwere generatie die veel liever nieuw hebben zit hier nog niet in grote getalen. De meest zijn van vroeger en is oud met pap in gegoten, voor de nieuwe is het nieuw met de pap in gegoten. Dus eigenlijk hou je een wedstrijd tussen oude en nieuwe spelers, waarbij iedere gek kan voorspellen dat oud wint want die willen toch geen nieuw.

Over dat goud gebeuren, tjsa... totale onzin ben ik ook mee eens. Maakt het voor iedereen die het zonder goud speelt bijna onmogelijk. Dus met andere woorden, moet je hopen dat je een paar goede spelers met goud in je alliantie hebt die je willen helpen en net eventjes dat beetje omhoog kunnen trekken zodat je op eigen benen kan staan. Helaas is dit gebeuren zeer zeldzaam, want zo aardig zijn de meeste hier niet ;)
Spreek uit ervaring want heb zo'n 10 werelden gespeeld waarbij het me 2x met goodwill van andere tussen de goudusers is gelukt zonder goud omhoog te komen. Dat waren 2x de zelfde mensen... aangezien ik die kende van de vorige wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Gollum Returns

Manticore
Precies, ook ik gebruikte goud om de premium functies te gebruiken en daar bleef het bij.
Een portie geduld en handigheid in het spel is een must, nu niet meer.

Wanneer je geen goud gebruikte en vaak online bent, kon je jezelf aardig redden.
Nu gaat dat niet meer, laten we zeggen dat het evenwicht weg is en dat heeft het spel flink verknalt.

Sommige vinden het gezeur, over het nieuwe goud systeem, maar kijk eens verder dan de lengte van je eigen neus.

Precies, maar dat zijn die 1% mensen die vinden dat ze worden aangetast in hun goud gebruik. die mensen die willen altijd maar meer en meer. En zolang het te koop is krijgen ze het ook.

Alleen als innogames een goede bedrijfs filosofie willen nastreven moeten ze niet alleen aan die 1% aan de top denken. Ze moeten juist die laag eronder bereiken. Want die is veel groter.

Ze denken die laag nu te bereiken, maar met goud handel bereik je alleen de onderste laag mensen die voorheen nooit de mogelijkheid voor goud hadden en de bovenste laag. De middenklasse wordt de nek omgedraaid.

Zeg maar de spelers tussen de top 10 en top 250. Die moet je het idee geven dat ze ooit in de top 10 of top 100 kunnen komen. Waardoor ze het spelletje blijven spelen, en misschien op momenten hier en daar eens wat extra goud kopen om uit te geven tijdens evenementen of hun muurtjes eens terug bouwen.

Die groep is veel groter dan de top 10. Maar dat snappen ze bij innogames nog niet.

En voor de haters: Ik reken mezelf ook tot een top 10 speler. Zolang ik me er voor inzet voor 100% was dat te doen zonder extreem goud gebruik. Helaas tegenwoordig niet meer. En ja, dat gaat ten koste van het spel plezier van velen. En ja, dat kost op den duur spelers. En ja, daarmee wordt het spel de nek omgedraaid.

Naxos: Maximaal 20k spelers
Olympia: Maximaal 15k spelers?
Volgende server wellicht misschien 12,5k spelers maximaal?

Laten we eerlijk zijn, door die rot enquêtes moeten we het met een oud veroveringssysteem doen. Waarom? Nou gewoon omdat de meeste hier op dit waardeloze forum allemaal oud willen en daar dan ook op stemmen. De nieuwere generatie die veel liever nieuw hebben zit hier nog niet in grote getalen. De meest zijn van vroeger en is oud met pap in gegoten, voor de nieuwe is het nieuw met de pap in gegoten. Dus eigenlijk hou je een wedstrijd tussen oude en nieuwe spelers, waarbij iedere gek kan voorspellen dat oud wint want die willen toch geen nieuw.

Ik ben overigens een oude speler, ik heb liever opstand, maar afentoe belegering er tussendoor voor de echte puristen kan ik volledig begrijpen. Voor mijzelf is het wel weer een uitdaging.

Ik zie juist weinig oude spelers op het forum. Maar juist vooral nieuwe spelers. En dat die dan juist stemmen voor een snelle belegeringswereld is wonderbaarlijk. Wellicht heeft het ermee te maken dat delphi inmiddels gesloten is, en een grote groep daar van een nieuwe uitdaging zoekt.

Snelle opstandswerelden zijn er al genoeg geweest. Corinthe, Ithaka. tja 2 prachtwerelden zonder moraal en bovenal snel. Als opstandsliefhebbers zijn wij afgelopen jaren redelijk verwend, logisch dat er nu iets voor de belegerings mensen komt toch?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16004

Gast
Heeft iemand een kaart van olympia, van hoe alle oceanen liggen?
 

DeletedUser5716

Gast
Zou je er ook een link bij kunnen geven;)

Link via PB gegeven

Voor alle olympia spelers, grepointel geeft een foutief wereld nummer bij Olympia aan. Als je kiest voor wereld 39 Olympia zit je in wereld Naxos.

Kies je voor NL40 dan heb je ook de gegevens van Olympia.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13436

Gast
Het enige wat ze zouden kunnen doen (waar ik niet vanuit ga) is een maximum aantal goud kopen op een dag zetten. Of dat je een maximum aantal goud kan gebruiken over je gebouwen/upgrades. Dat je er dus een limiet op zet.


Het probleem is: goud is geen goud meer, maar goud is een grondstof erbij. Het is geen toevoeging meer maar een bepalende grondstof. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17789

Gast
Omdat dat de meeste stemmen had


Maar eerste keer dat ik zie
Instant Buy & troepen halvering

cUkqEov.png


Ik kan de troepen halvering niet vinden
 
Bovenaan