• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Olympia

DeletedUser

Gast
Je kan hier dus goud krijgen zonder te betalen en gebruiken in andere werelden, is dat niet positief dan?
Er zijn nog maar een paar werelden zonder Goudhandel en Instant Buy... Alle toekomstige werelden hebben deze features
 

DeletedUser

Gast
Er zijn nog maar een paar werelden zonder Goudhandel en Instant Buy... Alle toekomstige werelden hebben deze features

Dat zou Grepolis zo naar beneden trekken.. Als er geen enkele wereld meer komt met de oude instellingen dan vrees ik dat veel mensen zullen stoppen.
 

DeletedUser20277

Gast
Allemaal lekker door klagen over het overheersende goudgebruik. Het maakt het spel kapot volgens jullie.
Maar vervolgens wel 52 pagina's op de marktplaats met spelers die stadjes pakken om wat goud te verzamelen.
52 pagina's heb ik niet gezien op eerdere werelden.
 

DeletedUser25516

Gast
Helaas moeten we constateren dat Olympia nog net iets meer dan 4000 spelers heeft. Erg schamel als je het mij vraagt...
 

DeletedUser25516

Gast
Dat wordt dus sws drie maanden tot volgende wereld. Laat die aub snel en met opstand zijn. Dat is niet meer gebeurd sinds Ithaka.
 

DeletedUser23628

Gast
Opstand is veel softer dan belegering dus zal men minder goud uitgeven, gek he dat er dan meer belegering komt:)
 

Gollum Returns

Manticore
Allemaal lekker door klagen over het overheersende goudgebruik. Het maakt het spel kapot volgens jullie.
Maar vervolgens wel 52 pagina's op de marktplaats met spelers die stadjes pakken om wat goud te verzamelen.
52 pagina's heb ik niet gezien op eerdere werelden.

Ik gebruik zelf ook goud, en mocht ik hier beetje goud kunnen pakken net zoals op naxos zal ik het niet laten.

Maar dat de laatste 2 servers minder mensen kan vasthouden voordat ook maar de WW`s zijn begonnen zijn volgens mij wel een teken aan de wand.

Wellicht dat de zomer ermee heeft te maken, maar een wereld die de instellingen heeft die door de community is bepaald zou je verwachten dat de server wel vol zou zitten. Servers als Corinthe, Delphi e.d. stroomden binnen no-time vol.

Het is er, en ja ik gebruik zelf ook wel eens goud. Maar ik blijf erbij. Innogames perst op dit moment het laatste beetje geld eruit om toch maar winst te maken op de online community.

In mijn ogen is dat nog steeds geen gezonde bedrijfsvoering. Volgens mij zouden ze zich meer moeten richten op de continuïteit.

a.) Aanwas van nieuwe spelers.
b.) Behoud van bestaande spelers.
c.) Omzet moet allereerst kostendekkend zijn, en natuurlijk willen ze winst maken om verder te kunnen ontwikkelen. (en geloof me, Innogames maakt meer dan genoeg winst)

Ik weet niet of het ligt aan Instant buy, het uitblijven van een ander eindspel of een moeilijkere markt. Mijn gevoel zegt wel dat het een combinatie van dit allen is.

Oudere spelers stoppen sneller zodra de WW`s weer zijn begonnen omdat ze dat allemaal wel kennen, nieuwe spelers stappen in, sommigen zijn blij met die instant buy, maar een hoop worden er door afgeschrikt.

En ja, logisch toch als de mogelijkheid er is om gratis goud te verdienen om dat te doen? Net zoals de goudn00bs altijd keihard roepen van dat het wordt aangeboden dus ze maken er gebruik van. ;)
 

DeletedUser23528

Gast
Ik gebruik zelf ook goud, en mocht ik hier beetje goud kunnen pakken net zoals op naxos zal ik het niet laten.

Maar dat de laatste 2 servers minder mensen kan vasthouden voordat ook maar de WW`s zijn begonnen zijn volgens mij wel een teken aan de wand.

Wellicht dat de zomer ermee heeft te maken, maar een wereld die de instellingen heeft die door de community is bepaald zou je verwachten dat de server wel vol zou zitten. Servers als Corinthe, Delphi e.d. stroomden binnen no-time vol.

Het is er, en ja ik gebruik zelf ook wel eens goud. Maar ik blijf erbij. Innogames perst op dit moment het laatste beetje geld eruit om toch maar winst te maken op de online community.

In mijn ogen is dat nog steeds geen gezonde bedrijfsvoering. Volgens mij zouden ze zich meer moeten richten op de continuïteit.

a.) Aanwas van nieuwe spelers.
b.) Behoud van bestaande spelers.
c.) Omzet moet allereerst kostendekkend zijn, en natuurlijk willen ze winst maken om verder te kunnen ontwikkelen. (en geloof me, Innogames maakt meer dan genoeg winst)

Ik weet niet of het ligt aan Instant buy, het uitblijven van een ander eindspel of een moeilijkere markt. Mijn gevoel zegt wel dat het een combinatie van dit allen is.

Oudere spelers stoppen sneller zodra de WW`s weer zijn begonnen omdat ze dat allemaal wel kennen, nieuwe spelers stappen in, sommigen zijn blij met die instant buy, maar een hoop worden er door afgeschrikt.

En ja, logisch toch als de mogelijkheid er is om gratis goud te verdienen om dat te doen? Net zoals de goudn00bs altijd keihard roepen van dat het wordt aangeboden dus ze maken er gebruik van. ;)

Hier heb je helemaal gelijk in, alleen InnoGames doet wel iets aan het krijgen van nieuwe spelers, zo ziek ik soms weleens reclames op tv van grepolis langskomen, verder denk ik dat het instant buy ervoor heeft gerzorgt dat veel spelers stoppen
 

DeletedUser25516

Gast
Pssst: de spelupdates naderen 3.0. Loert een nieuw eindspel? :O
 

DeletedUser23528

Gast
Pssst: de spelupdates naderen 3.0. Loert een nieuw eindspel? :O

Wie weet
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser25516

Gast
En ach, na de zomer met een knalwereld openen is ook een goeie zet toch? Ik denk dat we echt bezorgd mogen zijn als ook dat niet meer werkt. Ook al is dit zorgwekkend. Een jaar geleden: delphi tm juktas ong toch behoorlijk snel achter elkaar!
 

Gollum Returns

Manticore
Hier heb je helemaal gelijk in, alleen InnoGames doet wel iets aan het krijgen van nieuwe spelers, zo ziek ik soms weleens reclames op tv van grepolis langskomen, verder denk ik dat het instant buy ervoor heeft gerzorgt dat veel spelers stoppen

Die reclame`s zijn er al eeuwen op. Mensen worden gelokt met een gratis spel, en dan komen ze eens kijken en dan zien ze een stel goud****** die er bakken met geld doorheen smijten en ze het spel weer uitwerken zodra de BB voorbij is. Die mensen komen echt niet meer terug hoor, die zijn foetsie, en dat zijn dan toekomstige klanten die door de 1% goud****** weg worden gejaagd.

Die vinden dan een ander online spelletje waar het er iets rustiger aan toe gaat en worden uiteindelijk bij een ander bedrijf betalende klant.
 

DeletedUser25516

Gast
Marathon was idd goed door opstand, maar daar is ook echt alles mee gezegd
 

DeletedUser14801

Gast
Ik gebruik zelf ook goud, en mocht ik hier beetje goud kunnen pakken net zoals op naxos zal ik het niet laten.

Maar dat de laatste 2 servers minder mensen kan vasthouden voordat ook maar de WW`s zijn begonnen zijn volgens mij wel een teken aan de wand.

Wellicht dat de zomer ermee heeft te maken, maar een wereld die de instellingen heeft die door de community is bepaald zou je verwachten dat de server wel vol zou zitten. Servers als Corinthe, Delphi e.d. stroomden binnen no-time vol.

Het is er, en ja ik gebruik zelf ook wel eens goud. Maar ik blijf erbij. Innogames perst op dit moment het laatste beetje geld eruit om toch maar winst te maken op de online community.

In mijn ogen is dat nog steeds geen gezonde bedrijfsvoering. Volgens mij zouden ze zich meer moeten richten op de continuïteit.

a.) Aanwas van nieuwe spelers.
b.) Behoud van bestaande spelers.
c.) Omzet moet allereerst kostendekkend zijn, en natuurlijk willen ze winst maken om verder te kunnen ontwikkelen. (en geloof me, Innogames maakt meer dan genoeg winst)

Ik weet niet of het ligt aan Instant buy, het uitblijven van een ander eindspel of een moeilijkere markt. Mijn gevoel zegt wel dat het een combinatie van dit allen is.

Oudere spelers stoppen sneller zodra de WW`s weer zijn begonnen omdat ze dat allemaal wel kennen, nieuwe spelers stappen in, sommigen zijn blij met die instant buy, maar een hoop worden er door afgeschrikt.

En ja, logisch toch als de mogelijkheid er is om gratis goud te verdienen om dat te doen? Net zoals de goudn00bs altijd keihard roepen van dat het wordt aangeboden dus ze maken er gebruik van. ;)

Precies, ook ik gebruikte goud om de premium functies te gebruiken en daar bleef het bij.
Een portie geduld en handigheid in het spel is een must, nu niet meer.

Wanneer je geen goud gebruikte en vaak online bent, kon je jezelf aardig redden.
Nu gaat dat niet meer, laten we zeggen dat het evenwicht weg is en dat heeft het spel flink verknalt.

Sommige vinden het gezeur, over het nieuwe goud systeem, maar kijk eens verder dan de lengte van je eigen neus.
 
Bovenaan