• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Olympia

DeletedUser22148

Gast
Haha en als je eens een redelijke locatie hebt en bij de clowns zit (Marathon) wordt je gedumpt en intern overgenomen omdat je niet hard genoeg groeit voor de goud spelertjes (Geen haat reacties pls XD)

Nee Clowns was geen slechte alli, maar het liep daar niet helemaal lekker XD
 

DeletedUser25517

Gast
tja, ze zullen wel weer w8en tot 4 uur, zodat de goudsmijters er dan meteen op kunnen
 

DeletedUser25166

Gast
geen 13 uur, maar wel al behoorlijk wat uurtjes, mag eens gaan beginnen
 

DeletedUser21268

Gast
Haha en als je eens een redelijke locatie hebt en bij de clowns zit (Marathon) wordt je gedumpt en intern overgenomen omdat je niet hard genoeg groeit voor de goud spelertjes (Geen haat reacties pls XD)

Nee Clowns was geen slechte alli, maar het liep daar niet helemaal lekker XD
weet wat je bedoeld ;)
op githion was het wel een goede alliantie
maar was fout van de oprichter die een dikke egoïst was
 

DeletedUser9523

Gast
mag nog wel effe duren
smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser22148

Gast
Ja het zal vast wel pas om 4 uur beginnen :(

Iedereen alvast suc6 gewenst!
 

DeletedUser20048

Gast
Ik wilde beginnen vanwege de geweldige wereldinstellingen. Totdat ik zag dat je er aan goudhandel kon doen...
Dit betekent denk ik dat mijn huidige wereld mijn laatste wereld word en ik definitief stop met Grepolis...
 

DeletedUser

Gast
Ik wilde beginnen vanwege de geweldige wereldinstellingen. Totdat ik zag dat je er aan goudhandel kon doen...
Dit betekent denk ik dat mijn huidige wereld mijn laatste wereld word en ik definitief stop met Grepolis...

dat intereseert echt niemand...
 

DeletedUser16004

Gast
Ik wilde beginnen vanwege de geweldige wereldinstellingen. Totdat ik zag dat je er aan goudhandel kon doen...
Dit betekent denk ik dat mijn huidige wereld mijn laatste wereld word en ik definitief stop met Grepolis...

Je kan hier dus goud krijgen zonder te betalen en gebruiken in andere werelden, is dat niet positief dan?
 
Bovenaan